Wie zou jij wel eens een pluim willen geven???

Hebben jullie dat ook? Dat er mensen zijn in je omgeving die een pluim verdienen?
Dit schoot net te binnen toen ik iets in een andere topic neerzette.

Ik zou wel een pluim willen geven aan mijn schoonouders. Dit zijn geweldige mensen die altijd voor iedereen klaar staan.
Ze zijn stapelgek op hun kleinzoon en staan te trappelen van ongeduld omdat Rowan voor het eerst gaat logeren bij opa en oma. Hij blijft dan 3 nachtjes slapen.
Ze hebben laatst een ledikantje gekocht en van ons hebben ze een badje en aankleedkussen gehad. Het liefst zouden ze een hele kamer voor hem in willen richten maar we proberen hun enthousiasme wat in te tomen.
In het begin, toen we net wisten dat ik zwanger was (22 weken en 3 dagen), schrok iedereen natuurlijk hevig. Toen ze eenmaal aan het idee gewend waren vonden ze het ook heel leuk. Maar toen Rowan geboren was, waren zo vanaf moment 1, helemaal verliefd op hem.
Dit is nog maar een kleine opsomming van de goedheid en liefde van deze mensen, maar die pluim zijn ze zeker waard.

Groetjes,

Annemiek

ik zou mijn ouders weleens een pluim willen geven.
Zij hebben afgelopen week in ons huis gewoond om op onze beesten ( en dat zijn er nogal wat) te passen en dan kom je terug en dan is heel mijn huis gepoetst en gezeemd, heel de tuin is gereed en onkruid vrij gemaakt. En ik had echt een heel erge achterstand met alles dit jaar.
En dat terwijl ze toch allebei al in de zeventig zijn hoor.

dus pa en ma een pluim voor jullie

liefs irene

Hallo meiden,

Nou wil graag mijn stiefmoeder een pluim geven die staat altijd voor ons klaar zo lief!!! Mijn eigen moeder is helaas al heel lang geleden overleden en zij heeft ons zo goed opgevangen das echt geweldig vindt ik!!!
En nog steeds kunnen wij altijd bij haar terecht met problemen of om te vragen om op te passen!!!
Ze is ook helemaal weg van Jessica!!! Ze doet alles voor iedereen das zo lief, maar ze vergeet zich zelf soms weleens!!! Met moederdag krijgt ze ook altijd een mooie kaart of iets liefs dat heeft ze echt verdient!!

Liefs Sandy

ik zou mijn vriend graag een dikke pluim willen geven. op het moment of eigelijk al een paar maanden heb ik problemen met mijn schoonmoeder. en mijn vriend staat erg voor me klaar en begrijpt me voorledig. en dat vind ik erg knap van hem omdat het om zijn moeder gaat!!

liefs wilma

Hallo ik zou mijn schoonouders wel een pluim willen geven
Dat zijn zulke lieve mensen die altijd voor ons klaar staan
B.v toen ik mijn derde keizersnee had vingen zij mijn andere kids  op, ze bleven bij oma slapen    zodat mijn man in het z.h kon zijn daarna zorgde zij een week toen de kraam weg was voor tafeltje dekje niets is hen te veel
Dit lijkt zo normaal maar helaas kan ik zo iets van mijn eigen ouders niet verwachten
 Eigelijk passen die maar heel zelden op zijn nog zelf druk met werken etc en hebben er ook niet veel zin in ( als ik het vraag gaat het niet van harte )
ook mijn man verdiend een dikke pluim daar hij een ontzettende lieverd is  

Groetjes Monique  

Hai Annemiek,

Ja goed idee!
Wie ik wel eens een pluim wil geven is mijn buurvrouw. Zij heeft 3 jaar lang op Isabelle gepast (toen ik werkte) en pas moest ik een ochtend weg en gevraagd of ze het weer wilde proberen bij Madeleine. Zonder aarzelen zei ze Ja. Zelf heeft ze er een afspraak voor verschoven.

Geweldig zo'n vrouw! Daar kan ik echt van op aan!
Ze krijgt ook wel eens wat uiteraard. Voor de ochtend oppassen heb ik d'r een Etos bon gegeven. Ze weet het ook wel hoor, dat we haar erg waarderen.

Groetjes Veronique

Mijn ouders verdienen wel een flinke pluim, omdat ze altijd voor ons klaar staan en zo lief zijn voor Emma en hun andere kleinkinderen. Niets is te gek voor hun, ze willen er niks voor hebben maar zo af en toe neem ik een klein cadeautje mee of bloemen. En verder mijn beste vriendin....als ik iets niet weet of hulp nodig heb kan ik altijd bij haar terecht, zelfs midden in de nacht!! andersom ook, en dat is een heel fijn gevoel.

Groetjes Monique

Ik zou een vriendin / collega een pluim geven.. Ze heeft 2 kindjes, 1 van 2 en 1 van 4 maanden bijna. Ze heeft 2 zware bevallingen achter de rug waarbij het bij de laatste echt kantje boord was voor haar. Ze had erg veel bloed verloren. Toen haar 2e kindje een paar weken oud was kreeg haar 1e de waterpokken, daarna de 2e. Ze verloor nog steeds bloed en in t ziekenhuis dachten ze dat ze baarmoeder kanker had wat achteraf niet het geval was. Nu heeft haar 2e kindje misschien teveel hersenvocht, dat wordt vandaag nagekeken.. Ze is een top moeder die het hartstikke goed doet ook al heeft ze zo'n rottijd gehad. Ze staat altijd voor iedereen klaar en als ik ff mijn ei kwijt moet mag ik haar altijd bellen, al is het s'nachts. Ze is de beste vriendin die ik me maar kan wensen en daarom verdient zij een hele grote pluim!! Miranda je bent top!
Groetjes Carla

Terug
Bovenaan