Wie zou jij wel eens een pluim willen geven???

Hoi ! Ik had precies hetzelfde en er op mijn Hyves een tijdje geleden een blogje aan gewijd. Ik vond het inderdaad wel heel erg nodig dat het ff gezegd werd hoe belangrijk sommige mensen in je leven zijn ! Vooral toen ik net bevallen was had ik heel veel mensen in mijn omgeving nodig, omdat ik nagenoeg niet meer kon lopen helaas.
Groetjes, Sas

Ik geef MEZELF en Mila een pluim!

Na het verbreken van een langdurige relatie tijdens mijn zwangerschap, een bevalling van bijna 3 dagen, complicaties, Mila herseninfarct en epilepsie en werd opgenomen op intensive care waar ze drie weken heeft gelegen, ik een week in het ziekenhuis, daarna iedere dag op en neer, dan weer twee keer per dag op en neer, ze mag naar huis met zware medicatie en nu is ze al 5,5 maand oud en lekker bij mama thuis. Alleenstaand moeder zijn valt soms zwaar en we hebben allebei heel moeilijk gehad en soms nog steeds  maar nu gaat het ons goed, we zijn sterker dan we dachten en we genieten van elkaar  en ik ben zooo trots op mijn meisje en eigenlijk ook wel op mezelf.............................

Groetjes Mo

Ik geef een dikke dikke pluim aan Mo en aan Henny
Wat knap dat jullie ondanks zo'n zware tijd toch positief in het leven staan en kunnen genieten van jullie kindje.
Ik heb echt respect voor jullie beiden!

lieve groetjes,
Karin

ps Mo, wat heeft Mila een lief snoetje!

En ik geef hier ons allemaal een pluim! Vind dat we een superforum hebben, waarin we allemaal enorm met elkaar meeleven en elkaar steunen waar we kunnen op een mooie respectvolle manier. En het is ook nog eens gezellig, met lekker veel humor....
Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Terug
Bovenaan