Wie zou jij wel eens een pluim willen geven???

leuk idee,annemiek

ik zou mijn ouders en mijn zusje wel een pluim willen geven.
mijn moeder is de hele tijd bij de bevalling geweest,terwijl mijn vader en mijn zusje bij ons thuis de katten aan het verzorgen waren en slingers ophangen en opruimen enz enz.
ik had echt een verschrikkelijke kraamweek(kwam door de hulp)mijn moeder en mijn zusje hebben hier toen zoveel dingen gedaan die eigenlijk de hulp had moeten doen.
ik heb mijn moeder de eerste tijd regelmatig s'nachts wakker gebeld als ik iets niet wist.ze passen altijd op als we dat vragen en doen nergens moeilijk over.
ik heb ze hiervoor ook al regelmatig kado's voor gegeven.

liefs kim

hallowa

ik zou    mijn beste vriendinnetje een dikke pluim willen geven

hoe ze me opgevangen heeft tijdens mijn zwangerschap
ik verloor veel bloed tijdnes me zwangerschap en ik hoefte maar te bellen en ze stond binnen 5 minuten bij me heeft me snachts vaak naar de eerste hulp gebracht
ook vlak na me bevalling   toen ik op de ic lag heeft ze thuis alles bij me geregelt me kraamzorg gebelt ziekenfond   enzo
ook heeft ze me mannetje ernorm opgevangen toen ik in het ziekenhuis lag
en nu nog steeds als ik er effe doorheen zit en ik bel haar dan ga ik effe een potje schelden en huilen door de tel ze houd dan haar mond en als ik uit geraarst ben dan hangt ze op en belt een half uurtje later op alof er niets gebeurt is

en dat terwijl ze zelf moeder is van een pracht jongen van 18 maanden

haar zou ik echt een dikke pluim willen geven

groetjes mariella

wow, is dat niet een van de  mooiste topics allertijden!?

Ik heb me direct voorgenomen om mijn pluim niet alleen hier op te schrijven maar ook te verellen aan de mensen waar het om gaat.

Dikke pluimen voor: Mijn eigen ouders, mijn vriend, mijn oma, mijn zus en ook mijn baas... ze hebben zoveel voor mij gedaan.

Zo is mijn zus  speciaal voor de bevalling overgevlogen vanuit Nieuw-Zeeland, en ze was er bij, precies op tijd. Heel bijzonder. En mijn ouders zijn nu al de tuin aan het verbouwen tot een waar speel en water paradijs, niets is hun te gek voor de kleine.

mooi topic........

Ik zou mijn mannetje een pluim willen geven......die heb ik 6 ½ jaar geleden leren kennen en sinds die dag heeft hij ook als een echte pa voor mijn oudste zoontje gezorgd toen ik heel erg ziek werd stond hij altijd naast mn bed en moest daarnaast ook nog proberen zijn baan te houden en voor Timo zorgen en alles lopende houden het lukte hem zonder enkele mopper en toen ik zwanger was was ik zeker niet de makkelijkste maar hij weet precies hoe mijn gebruiksaanwijzing werkt ik vind dat nog steeds knap en weet hoe vreselijk moeilijk hij het heeft gehad dus een DIKKE PLUIM voor hem ;-)

klinkt mischien heel erg raar of egoistisch maar ik geef mezelf een dikke pluim!
heb de afgelopen 2 jaar een hele nare periode gehad.
ik had een depressie en ben de afgelopen 2 jaar 3 keer opgenomen geweest in een psychiatrische instelling waar ik veel therapie heb gehad en heel erg hard aan mezelf heb gewerkt.
toen de therapieen net waren afgerond was ik zwanger,wat ontzettend welkom was maar ook spannend want hoe zou dit gaan?
ik moest natuurlijk van de medicatie af en was in de winter zwanger wat al niet mijn beste periode is.
maar dit is allemaal prima gegaan en ik had een hele goede zwangerschap.
en nu heb ik het mooiste mannetje van de wereld en ik vind mezelf een hele goede moeder.
en dat is best gek want was altijd erg onzeker maar door marijn heb ik veel meer zelfvertrouwen gekregen.
ik zat erg te twijfelen of ik dit zou typen want er rust best nog een taboe op , vooral als je bent opgenomen geweest maar het is toch wel lekker om mijn verhaal eens te doen.
groetjes henny

Wat knap dat je dat opgeschreven hebt Henny en die pluim heb je verdiend!

Ik zou graag mijn ouders een pluim geven. Ik kon daar in huis bevallen en ik heb daar ook weken gewoond, terwijl net vorig jaar allebei mijn broers het huis uit zijn gegaan en ze nu eindelijk uit de kinderen waren. Verder kan ik daar altijd komen als ik aan de wal wil met Laura en we hebben daar zelfs een "eigen" kamer.

Groetjes Ilona

dikke pluim van mij ook voor jou henny.

Het is echt heel goed van je dat je dit hebt opgeschreven en als we ons zelf niet af en toe een schouderklopje mogen geven waar zou het dan naartoe gaan.
Dus niet wachten tot een ander je een pluim geeft, want voor dat anderen het zien duurt wel zo lang en heel vaak wordt het niet eens gezegd.

Hartstikke goed van je hoor.

groetjes irene

Terug
Bovenaan