Wiebelmama's 4!

Aan mij de eer nummer 4 te openen! Wat gaat het toch snel!

Inmiddels 6 wiebelbaby's, 3 meiden (Lise, Benthe en Iva) en 3 jongens (Viggo, Lars en Bas).

4 zwangeren (JEEJ, Pink is er ook bij!).

Ik hoop dat Mier hier ook binnenkort lekker mee kan kletsen over bolle buiken, ochtendmisselijkheid en noem maar op!

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

10 oktober (bijna 6  mnd):  69 cm en  7670 gram!  Volgende afspraak CB:  1 dec (wv).  

Tara, 30 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Begin okt 6210 gram.

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
9 sept 10.50 uur VK en 13.50 uur 20 wk echo  

Bo, zwanger van 1e kindje!

Wiebelmama's 4.!!!

Zat er dik in dat deze vandaag door iemand geopend zou gaan worden. Aan jou dus inderdaad de eer Ukkie. Je hebt alles weer mooi op een rijtje gezet!

Heb je ook foto's van je keuken...ben nl heel benieuwd!

Verder best rustig vandaag hier...toch?

x-vlinder

Jeeeee!!!! Wiebelmama's 4 alweer. Laten we deze maar weer gezellig vol gaan kletsen en hopelijk binnenkort met zijn alle lekker kletsen over idd de bolle buiken en baby's!!!

Ukkie, Ben ook zeer benieuwd naar de foto's van je nieuwe huis en natuurlijk je mooie keuken.

Ga ff mijn eten maken. Lisa en ik rammelen.

Liefs xxx

Goedemorgen,

Wat is het hiet stil geweest gisteravond. Iedereen lekker wezen bankhangen gister??!!

Vanmiddag ff naar school een gesprek met de juf van Lisa om te horen hoe ze het heeft en doet op school. Zal allemaal best wel goed gaan, want hoor haar bijna tot nooit klagen. Vandaag is ze lekker thuis. Ze is gister wat later naar bed gegaan dan anders omdat ze met de papa zat te spelen. Die 2 hadden elkaar een paar daagjes niet gezien door zijn avonddienst en omdat ze was logeren een woensdag. Wilde haar toch al een halfe dag thuis houden, dus nu een hele. Ze waren zo druk bezig, hahaha.

Morgen met Lisa naar mijn schoonmoeder. Ik wilde eigenlijk vandaag gaan, maar ze had zelf zoiets van doe maar een zaterdag dan ben ik weer wat meer aangesterkt. Mijn schoonmoeder is nog steeds erg suf en valt dus ook nog steeds weg. Gisteravond belde ze me ff en iedere keer viel ze stil (lag ze in te dutten). Vanmiddag ff knutselen zodat ze een mooi werkje heeft hangen bij de bed van Lisa.

Heb trouwens ook nog minder goed nieuws. Mijn opa heeft allemaal onderzoeken gehad omdat hij steeds valt en pijn heeft. Hij valt alleen maar af en kan vaak niet eten. Hij heeft nu van die flesjes drinken om aan te sterken (ze noemen het astronoutenvoeding). Mijn oma is een paar jaar gelden overleden dus we dachten dat het van de eenzaamheid kwam ofzo. Nu bleek uit de scan vorige keer dat hij een maagzweer heeft en hij heeft daar medicijnen voor gekregen. Nu moest hij gister terug naar het ziekenhuis voor nog een scan om te kijken of de medicijnen aangeslagen waren. Nu zagen ze dus op de scan een gezwel en moet hij terug voor verder onderzoek. Vanmiddag ga ik ff langs bij hem en dan hoop ik meer te horen hoe of wat ze nu gaan doen. Zit er best wel mee eigenlijk, maar probeer me eigen niet te druk te maken zolang in niet meer weet.

Nou ik ga misschien tot later.
Liefs xxx

Goedemorgen,

Hoera wiebelmama's 4!! Wat gaat het hier ook toch hard he! Bij de meiden al nummer 9! Hopelijk is het daar de laatste en gaan we hier nog even door! De volgende baby komt er alweer bijna!

Jeej Patricia, jij krijgt het wel voor de kiezen de laatste tijd zeg. Wil je in elk geval heel veel sterkte wensen. Zo te horen begint je schoonmoeder wel al een beetje op te knappen. Fijn dat Lisa morgen even naar de oma kan.
Wat ik me trouwens afvroeg, ik lees vaker dat Lisa een dagje thuis blijft. Hoeven die kleintjes niet echt elke dag naar school en mag je ze zomaar een dag thuis houden? Ik heb eigenlijk geen idee. Is voor mij - gelukkig-   nog een eind weg, maar ben er wel benieuwd naar. Fijn trouwens dat je al zo snel een gesprekje hebt op school hoe het gaat met Lisa. Ook al heb je het idee dat het allemaal goed gaat, het is fijn om dat dan vanuit school ook bevestigd te krijgen lijkt mij.
Hoe is het met al het verven en zo? Wanneer vertrek je naar Landal?

Ukkie, wanneer vertrek jij ook alweer?

Hier gaat alles goed. Zitten te wachten tot het bed bezorgd wordt, ze komen vanaochtend. Vanavond dus lekker slapen in ons nieuwe bed!!
Met Benthe gaat het ook goed. Woensdagavond heeft ze nog gespuugd... en ik was al bang dat ze weer ziek ging worden, maar gelukkig is het bij die ene keer gebleven. Ik ben wel weer niet lekker. Het lijkt wel of ik alles wat heerst meekrijg. Echt irritant, heb dat nooit gehad. Heb nu alweer de hele week keelpijn. Maar met Hibitane en Ibuprofen kom ik de dag wel door.
Benthe kan inmiddels al aardig tijgeren en komt zo waar ze zijn wil! Moet zo lachen als ik dat zie. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze kracht genoeg heeft om te kruipen. Ze trekt wel haar beentjes onder zich maar kan zich nog niet helemaal naar boven drukken zodat ze op handen en knietjes staat. Van mij mag het ook nog wel ff duren, want het gaat zo snel.....Ik geniet wel van elke dag en blijf me verbazen over het wonder dat zo'n kleintje is en hoe gelukkig ik nu ben. Klinkt zo truttig, maar ben echt gelukkig. Door de komst van Benthe is alles op zn plek gevallen en kan ik me ook niet meer zo druk maken over dingen die er eigenlijk helemaal niet zo toe doen.

Ukkie, op het werk ging het deze week wel beter. Hoefde natuurlijk ook maar 3 dagen. Ik heb dinsdag een gesprek gehad met een collega over de samenwerking in het pand waar we nu zitten (deel van onze afdeling) en dat ik daar niet blij mee ben. Gelukkig pakte ze het goed op en gaan we elkaar nu beter informeren en vaker opzoeken. Dus hoop dat de uitwerking van het gesprek ook zn vruchten zal afwerpen.

Verder weinig te melden. Hoe gaat het met alle zwangeren? Ik hoor eigenlijk maar weinig over de controles bij de VK. Alleen Patricia doet geregeld verslag. Ik heb trouwens ook rond de 30 weken een groeiecho gehad. Wel gaaf, want je kleintje is dan alweer een heel stuk groter Patricia!
En hoe is het met de mama's en babies? Hoe gaat het met de ontwikkelingen van Viggo (hoe gaan de oefeningen?), Lars, Bas en Iva? Zijn jullie ook elke keer zo trots als je uk iets nieuws kan? Ukkie, wij zijn nogal van de "vertel" praktisch elk nieuw ding vertellen, ha ha!!Of maakt ons dat "opschepperige" mama's?!! Hahahaha!

Ik ga trouwens eens een boterhammetje eten, heb nog niet ontbeten. Hopelijk is het vandaag wat drukker hier!

Liefs Anoek -dolgelukkige mama van Benthe-

Hallo,

Ha Anoek, ik zag dat je net al bij de wiebelmeiden bent geweest (net als ik).

Ik herken je gevoel hoor. Ik vind het ook allemaal al zo snel gaan. Lars Lacht en begint nu ook echt van die babygeluidjes te maken die niet meer op huilen lijken. Zo heerlijk! Ach en als hij huilt vind ik het dan ook weer heerlijk om hem te troosten. Ik krijg dan echt het gevoel dat ik als zijn mama al veel voor hem beteken (of zou dat nog niet echt kunnen en ben ik nu ook zo'n opschepperige mama ).
Ik heb nog wel lekker 2 maanden verlof. Heb er zo'n zin om om nog lekker met hem thuis te zijn.

Trouwens deze week de dame van felicitas op bezoek gehad. Hebben jullie dat ook gehad? Vond het erg meevallen want ik zag er wel tegenop. Hoorde van die verhalen dat ze je van alles aan proberen te smeren.

Patricia, jullie maken ook van alles mee inderdaad. Het wordt tijd voor weer wat positieve dingen bij jullie. Succes en sterkte met alles!

Ga even de was wegwerken en bij mijn grote schat kijken want ik hoor hem weer allerlei geluidjes maken (smelt smelt).

x-vlinder

Terug
Bovenaan