Wiebelmama's 4!

Hallo,

Zo heb het gesprekje op school gehad en Lisa doet het redelijk goed op school. Wel is ze erg verlegen en daar gaan we nu proberen wat aan te veranderen door haar zoveel mogelijk complimenten te geven en te laten weten als ze iets goed doet. Hopelijk gaat dat werken, want door de verlegenheid word ze ook erg onzeker en dat is helemaal niet nodig. De juf zei wel dat ze Lisa echt heel lief vind en dat ze wou dat ze 20 van die kinderen in de klas heeft als Lisa. Nou dat vond ik wel een super compliment, hahaha. Verder leert ze nu goed van haar afbijten en ze heeft super veel vriendjes, heerlijk om te horen allemaal. Oja de juf zei ook nog dat ik moest proberen om haar meer zelfstandiger te laten worden. Zoals bijvoorbeeld zelf de jas op school in de luizen zak doen. Ik zei toen maar ze is nog zo klein en ik vind het heerlijk om zoveel mogelijk voor haar te doen. De juf lache!! Nee ze is niet zo klein ze is alweer zo groot!!!! Ach ik weet het kleine meisje worden groot, maar ze is en blijft mijn meisje. Vind het soms zo erg dat het allemaal zo hard is gegaan. Oeps daar komen de  tranen weer (hormonen!!) ze zitten de laatste dagen erg hoog!!

Ben net ook ff bij mijn opa geweest en weet nu eigenlijk net zoveel als vanmorgen. Het was erg druk mijn ouders, oom en buurman waren er. Weet wel dat hij in ieder geval een dinsdag weer naar het ziekenhuis moet. Nog ff afwachten dus. Hoop dat het snel positiever word idd aan deze kant.

@Anoek, Lisa is idd niet verplicht om elke dag naar school te gaan. Ze zijn pas vanaf 5jaar verplicht. Daarom neem ik het er af en toe nog lekker van om haar een daagje extra thuis te houden. Soms hou ik haar thuis omdat ik het erg gezellig vind en soms blijft ze thuis omdat ze gewoon heel moe is. Nog een paar mnd en dan moet ze echt elke dag naar school.

Ga ff lekker met mijn moppie een spelletje doen, misschien tot later!!
Liefs xxx

Wiebelmama's 4 alweer. Wat gaat dat snel. Hopelijk zitten we hier snel met z'n allen. En Pink, kijk maar wanneer je hier wil komen posten. Bij mij duurde dat even omdat het allemaal nog zo onwerkelijk aanvoelde.

Anoek en Ukkie, jullie kwakkelen wat aan met je gezondheid zeg. Komt het door verlaagde weerstand, drukte, of pik je het op nu jullie meiden naar de KDV gaan? Hopelijk voelen jullie je weer snel fit en beter.

Patrica: zo je krijgt heel wat op je bordje zeg! Gelukkig dat het weer wat beter gaat met je schoonmoeder. Maar wel heel vervelend van je opa. Woonde hij nou heel dicht bij je? Veel sterkte en ik hoop dat je van het weekendje weg kan genieten.
Wel ontzettend lief dat Lisa's juf zo blij met haar  is en het liefst een klas vol van zulke lieve schatten wil hebben. Dat is zeer zeker een compliment.

Mama's wat gaat het toch allemaal snel bij jullie kleintjes. Benthe en Lise bewegen al de kamer door en eten al een hapje mee. Viggo, Bas, Lars en Iva lachen en zijn niet meer zo klein en hulpeloos. Wat gaat de tijd toch snel. Ik kan me goed voorstellen dat je het als mama allemaal soms wel heel snel vindt gaan. Alhoewel je natuurlijk hartstikke trots bent als er weer een sprongetje is gemaakt.

Vlinder: wanneer verwachten ze dat je bloedwaarden weer goed zijn en jij je ook weer beter gaat voelen?

Tara: hoe gaat het? Ik vind het elke keer zo mooi om te lezen hoe erg je van Viggo kan genieten.

Twinkel: mooi om te horen dat het allemaal zo goed gaat nu en je zo van Iva kan genieten. Ik vind het echt knap van je dat je de afgelopen tijd zo hebt doorgezet.

Pippie: ja mag over 2 weken dus weer gaan werken. Fijn dat je zin hebt   om weer aan de slag te gaan en helemaal fijn dat je zo'n goed gevoel hebt over de opvang voor Bas. Nu even afwachten hoe het allemaal zal gaan als het eenmaal zover is.

Bo: dat gebrek aan energie is herkenbaar. Jij hoeft dus nog maar 7 weken te werken. Lekker dat je de weken kan aftellen en dat je daarna nog tijd hebt voordat jullie baby geboren wordt.  

Ik ga  tegelijkertijd met Bo met verlof, tenzij die van ons eerder geboren wordt. Hier is het namelijk gebruikelijk om door te werken totdat de baby komt. Dus ik werk maar door, alhoewel dat lang niet altijd (lees bijna de hele tijd) zo veel en efficient is als voordat ik zwanger werd. Gelukkig is daar begrip voor. Deze week heb ik een   hele goeie en productieve week gehad en dat is ook wel eens fijn. Alhoewel mijn baas erg verbaast reageerde toen hij mij nog vrij laat op het werk zag, maar ik was lekker bezig en wilde daar gebruik van maken.

Zo ik ga even een bammetje eten en ik hoop dat de klusjesman (zie meiden) daarna klaar is.  We gaan namelijk lekker een weekendje weg zodra hij weg is. Ofwel ik ben er van het weekend niet. Het zal wel rustig zijn hier want  er zijn er  meer  een weekend weg.

groetjes
vs

Hoi!

Heb heerlijk gewinkeld vandaag!!! 2 broeken en 5 truitjes gekocht: ik moet de winter wel doorkomen. En een luchtje (van Esprit) en Nutrilon bij Etos, we kergen kortingsstickers in de bus.

Anoek, misschien dat onze weerstand nog niet helemaal top is a.g.v. de zwangerschap. Ik heb ook (nog steeds) last van mn stuitje en af en toe mn rug. Allemaal nog een erfenisje. Omdat ik nog BV geef, blijven de hormonen langer in mn lijf en herstelt het minder snel. Da ´s best wel balen...

Hoop dat je niet ziek wordt.

Vlinder, fijn te horen dat je zo van het mama-zijn geniet! Ik (wij) genieten ook met volle teugen.

Toen we Lise ophaalden van het KDV zei 1 van de leidsters dat Lise een compliment verdiende: had helemaal niet gehuild vandaag en ze was supergezellig geweest! Lekker lachen en spelen "met" de andere kindjes. Nou, dan sta je als mama (en papa) toch wel te glimmen van trots hoor!

Ik ga gauw nog even met mn meisje spelen voordat ze naar bed gaat!

Liefs, Ukkie

PS: jullie krigen binnenkort écht fotootjes hoor, van Lise. En van ons huis. Moet ze op de pc zetten en na de verhuizing hebben we nog niet alles (kabeltje camera) kunnen vinden...

Hier is het al helemaal rustig. Laatste bericht van Patricia is al van vrijdag...

Even snel een tip:
elke zomdag om 13.20 op rtl4 Het Consultatiebureau.

Zag het net als voorstukje, dus geen idee of het wat is. Als we vanmiddag thuis zijn, zal ik wel eens kijken.

Later meer.

Liefs

Het is zeker stil hier. Allemaal van het weekend aan het genieten??!!??
Heb net al bij de meiden een stukje getikt!!

Ga proberen het te onthouden Anoek, wil ook wel weten of het was is.

Liefs xxx

Hallo,

En...was het wat het programma?

Hier gaat alles goed. Ook niet zoveel te melden eventjes en weinig puf ook om te schrijven vandaar dat ik gisteren niet ben geweest en het nu ook kort ga houden.

Hoe is het met iedereen hier verder?

x-vlinder

Terug
Bovenaan