Hoi!
Ik vond het programma een beetje tegenvallen, maar kwam misschien ook omdat ik nog weinig raakvlakken had met de onderwerpen. Misschien volgende keer beter?
Hier gelukkig weer opgeknapt. Heb de andere kersverse mama;s ook het idee dat hun weerstand minder is, net als bij Ukkie en mij? Ukkie ben jij alweer opgeknapt? Zijn jullie eigenlijk al vertrokken? Heb het vermoeden van wel...
Pippie, ging jij nu ook op vakantie of haal ik weer dingen door elkaar? Nu nog een weekje of niet voor je moet werken? Ben je er alweer een beetje aan toe?
Twinkel, hoe gaat de afbouw van de BV. Ik vind je echt een kei, zoals jij hebt doorgezet met de BV. Petje af hoor. En van FV wordt Iva ook groot hoor!
Vlinder, hoe gaat het met Lars? Zie je nu al een grote vooruitgang na 2 behandelingen bij de osteopaat? Wanneer moet je weer?
Tara, ik vermoed dat je hier niet zoveel zult zijn. Heb je gemaild. Weet dat ik aan je denk.
Patricia, fijne vakantie en geniet van je meidenweek!
Hier morgen gewoon weer werken. Over 3 weken heb ik ook een weekje vrij. Wel fijn, maar de reden is natuurlijk wel minder.
Met Benthe gaat het super. Wel weer verkouden.. of nog steeds. Lang leve het KDV, kindje doorlopend verkouden, ha ha! Tijgeren gaat steeds beter. Ze probeert steeds vaker haar knietjes onder zich te trekken en soms drukt ze haar hele lijfje omhoog, maar ze is nog lang niet sterk genoeg, maar het is prachtig om haar pogingen te zien. Eten is inmiddels ook een echte happening, want o,o,oh wat vindt ze al het nieuwe (anders dan de fles) lekker en interessant! Alleen dit weekend zelf een groentehap gemaakt met broccoli en aardappel, maar dat vond ze maar niks, ha ha! Gelukkig zitten er in de potjes ook genoeg vitamine. Ze heeft overigens wel de broccoli gegeten hoor, maar ging niet van harte.
Nou weltrusten voor later en tot morgen!
Liefs Anoek