Wiebelmama's 4!

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

1 december  (7,5  mnd):  70 cm en  8100 gram!  Volgende afspraak CB:  5 jan (arts).  

Tara, 31 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Bijna  5 mnd (half dec)  7620 gram en 67 cm.. Volgende afspraak CB: 05-01-09

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van 2e kindje (dochter van 4 jaar) uitgerekend 27 januari.  
17 nov groeiecho 13.15uur.   25nov VK 9.10uur

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
13 januari volgende afspraak vk
17 februari 20-weken echo

Hallo,

Hier is het een stuk rustiger zie ik. Wel goed dat er weer meer bij de meiden geschreven wordt. Ik merk wel dat we daar ook steeds meer over alles schrijven (ook over onze kids). Als we dat willen moeten we misschien maar weer terug naar 1 forum (wel zo handig). Mier wat denk jij?

Vs nog steeds BIB? Misschien wordt het inderdaad wel een kerstkindje. Wat zouden jullie daarvan vinden? Beter dan een Sinterklaaskindje als je het mij vraagt. Maar het zou mij echt niets uitmaken. Het belangrijkste is dat er een kindje komt!

Tara, goed zeg dat de bloedwaardes verbeterd zijn. Wanneer wordt je man weer opgenomen? Sterkte hé meid!

Hier gaat alles goed. Ik ben met Lars volop aan het genieten van de dagen.   Wat een heerlijk ventje is het toch zeg! Deze week zijn we nog bij het bureau geweest. Hij weegt nu 5560. Wat een schrielhannes is het toch. Gelukkig ziet hij er niet zo dun uit maar volgens de weegschaal is hij dat wel.
Ook zijn we gisteren bij het kdv geweest. Echt geweldig vond ik het. Ik kan hem er straks met een gerust hart naartoe brengen. Maandag gaat hij oefenen. Ben benieuwd.

Ben trouwens weer ongie geworden. Haha meer dan een jaar geleden dat ik de rd's op bezoek had. Toen baalde ik er om en nu ben ik blij. Ik begon me al zorgen te maken of alles nog wel werkt. Volgende maand vervloek ik ze vast weer hoor .
Zijn jullie meteen weer met anticonceptie begonnen? Ik heb de ring al in huis maar het staat me op dit moment heel erg tegen. Wat zit een mens toch raar in elkaar! Ben dus ook nog niet begonnen. Ik wil aan de ene kant eerst eens een cyclus normaal doorlopen en dan weer beginnen met de ring. Ik weet het niet zo goed. Wat zouden jullie doen?

Hebben jullie al volop plannen voor de feestdagen?

Eerst maar eens van het weekend gaan genieten.  Maak er iets leuks van!

x-vlinder

Ukkie26, 28 jaar, 2 april bevallen van dochter Lise !!!

27 oktober: (bijna 7 maand): 69 cm en 8600 gram! Volgende afspraak: 5 januari (arts).

Anoek,  30 jaar,  14 april bevallen van dochter Benthe!!!  

1 december  (7,5  mnd):  70 cm en  8100 gram!  Volgende afspraak CB:  5 jan (arts).  

Tara, 31 jaar, 25 juli bevallen van zoon Viggo, 3590 gram bij geboorte.

Bijna  5 mnd (half dec)  7620 gram en 67 cm.. Volgende afspraak CB: 05-01-09

Vlinder, 1e kindje, Lars is geboren op  16 augustus 2008.

Pippie, 26 jaar, 7 september bevallen van zoon Bas!!

Twinkel3, 28 jaar,  9 september bevallen van dochter Iva!!  

VS, 30 jaar, zwanger van 1e kindje, 25 december uitgerekend

Patricia, zwanger van de 2de kindje (dochter 4jr) uitgerekend 27 januari

Bo, zwanger van 1e kindje!

Pink, zwanger van 1e kindje!!!
13 januari volgende afspraak vk
17 februari 20-weken echo

Vlinder, idd heel tegenstrijdig! Na een jaar weer 'blij' met de rd's!! Nou, ik weet bijna wel zeker dat je ze volgende maand weer vervloekt, haha! En over die ring, is dat de nuvaring? Heb je die al eerder gebruikt? Ik heb er een paar jaar geleden ook eens naar gekeken, maar ik weet niet of ik dat wel zo ideaal vindt.
Aan de ene kant denk ik niet dat het nodig is dat ik straks anticonceptie ga gebruiken, maar aan de andere kant, je weet het natuurlijk nooit..... Nou ja, zover zijn we gelukkig nog lang niet! Vandaag de 12 weken bereikt, heerlijk!!

Pink

Hallo,

het is rustig hier op het forum  de laatste paar. Iedereen zeker druk bezig met de laatste voorbereidingen voor de feestdagen. Ik zelf heb weinig puf en zin om iets te doen.

vs

Hallo,

Vs je loopt nog steeds rond met een dikke buik. Het kan nu echt ieder moment gebeuren zeg. Hoelang wachten ze in de vs af voordat ze iets gaan doen. Is dat ook 2 weken? Wanneer komen je schoonouders?

Pink, 12 weken zeg. Wat vliegt de tijd. Hoe voel je je?
De ring is inderdaad de nuvaring. Ik heb hem voordat we begonnen met zwanger worden een hele tijd gebruikt. Anoek gebruikt hem nu ook volgens mij of niet Anoek?
Ook al heeft het zwanger worden een hele tijd geduurd ga ik hem de volgende cyclus toch weer gebruiken. We nemen liever geen risico's. We hebben dan ook zeker een half jaar en liever een jaar niet zwanger worden meegekregen van de gynaecoloog.

Hoe is het met de rest? Rustig geweest overal!

x-vlinder

Goedemorgen,

Heb het druk gehad, dus weinig tijd voor jullie..sorry!
Gister lekker met vrienden gegourmet. Deden we anders met kerst, maar dan is mn mannetje in het ziekenhuis dus nu al gedaan.
Vandaag en morgen koopavond dus weet niet of het nog lukt om langs te wippen.

liefs Tara

Terug
Bovenaan