Wiebelmama's 4!

Hoi meiden,

Ook Iva is zo'n sabbelkont hoor (haha).
Ze sabbelt erg veel aan haar knuistjes, maar daardoor zijn die nog schraler dan de rest van haar huid. Ik durf daar al helemaal geen hormoonzalf op te smeren, dus daar smeer ik dan Weleda op of vaseline.
Ik probeer haar juist wat meer aan de speen te wennen. Inmiddels heb ik een speentje vastgemaakt aan een tuttelpopje van haar. Dat lijkt wel een succes te worden.

De kerstmarkt gisteren was erg gezellig. De Reibeküchen, Glühwein en Eierpunch waren wel een succes. Ik was wel een klein beetje tipsy hoor, maar goed dat is ook wel logisch wanneer je zolang geen alcohol hebt gedronken. Na twee glaasjes heb ik het dan ook voor gezien gehouden.

Vanavond heb ik nog muziekrepetitie voor het kerstconcert en ook morgen heb ik een vrij volgeplande dag (huisarts, kraambezoek en naar school voor het kersttoneelstuk).
Wel gezellig hoor.

Ik houd het verder dus ook kort.

Liefs, Twinkel3

Hallo,

hier nog steeds BIB. Ik heb een erg slechte nacht gehad dus erg moe en chagerijnig. Ik heb het ondertussen wel gehad en wil een kindje in mijn armen hebben. Het rommelt allemaal behoorlijk de afgelopen paar dagen maar er zet nog niks door. Ik heb regelmatig periodes waarbij ik om de 3-4 min een contractie heb die bijna een minuut duurt, maar na een uur of 2-3 wordt dat wat minder frequent om later weer te beginnen. Ze zijn goed voelbaar maar niet pijnlijk. Dus helaas nog niet het echte werk......

vs

Haai!

Oh VS, herkenbaar! Ik zat al wekenlang 's nachts op met voorweeën. Zo vervelend, ik dacht ook van: nou, laat het maar beginnen, hup! Maar nee...

Aan de andere kant: je lijf is wél bezig hoor. IK had niet voor nix zo'n snelle bevalling (denk ik). De boel was al flink voorbereid en Lise lag al superdiep...

Twinkel, foeifoei, tipsy, haha. Zou ik ook zijn hoor, ik heb sinds de zwangerschap van Lise niet meer gedronken en dronk daarvoor ook weinig...

Met de rest van de meiden alles ok?

Anoek, hoe is het met jou en Benthe? En op je werk?

Kom later vanavond nog wel ff kijken.

Liefs, Ukkie

Hoi hoi,

Ben ik even heel snel. Heb vanaf dat Benthe op bed lig tot nu aan de telefoon gezeten... tja sociale contacten moet je ook onderhouden ;-)
Ben alleen bekaf, vandaag training gehad en laat thuis, dus kruip snel mn bedje zo in. Morgen meer. Alles wel ok! Ook met Benthe. Morgen is mn mannetje jarig.... :-(

Meiden weltrusten en tot morgen.

Liefs Anoek

Hallo,

Anoek, Gefeliciteerd met je mannetje vandaag. Hopelijk kun je hem wel even spreken vandaag. Heb je iets op kunnen struren ofzo?

Vs, nog steeds BIB?

Patricia, blijft spannend dus bij jullie? Probeer moed te blijven houden hoor met alles.

Ukkie, Jij bent er steeds vroeg bij zeg. Nog steeds geen tandjes te bekennen?

Hier gaat alles goed. Lekker dagje weg geweest vandaag.

x-vlinder

Hoi,

Rustig hier...
Ik ben er ook maar even. Heb vandaag echt een rotdag. Mis mn mannetje erg op deze speciale dag. Vlinder, bedankt voor je felicitatie. Nee heb hem niet gesproken. Kan hem ook niet bellen. Heb wel een kaart en een pakketje gestuurd. Pakje is maandag pas weggegaan dus duurt 2 weken voor ie het heeft helaas...

Dag begon ook al zoals een dag niet hoort te beginnen. Stond op het punt Benthe haar jas aan te doen om naar het KDV te gaan.... Zat mevrouw heerlijk te poepen... dus dacht even snel een luier te verschonen. Had ze een poepluier waar je U tegen zegt. Inderdaad met hoofdletter want het zat tot aan haar nek... én stinken, niet normaal meer...heb er dus helemaal moeten wassen en schone kleren aan moeten trekken. Vanavond dus uitgebreid in bad geweest die kleine. Maar ja dus pas later op weg naar werk, weer file..

Maar het goede nieuws van vandaag... Benthe heeft haar eerste voorzichtige poging gedaan om echt te kruipen. Op haar knietjes en een paar voorzichtige schuiveltjes vooruit!!! Mama weer helemaal trots!!! Mooi cadeau voor papa!!

Vs, spannend spannend... hoop dat je uk snel komt meid! Dat wachten die laatste dagen zijn het ergst...zeker als je ook nog over de uitgerekende datum heen gaat. Wat ik niet hoop voor je natuurlijk.

Patricia, ik denk dat je naar mn oude mailadres gemaild heb, want heb je mail niet gehad. Die oude mail open ik niet meer, omdat ik daar een virus van gekregen heb. Dus weet niet of je het nog kwijt wil, maar dan hoor ik het wel. Ik heb wel een vermoeden, dus ik wens je heel veel sterkte meid.

Vlinder, snap het best dat je nu nog even optimaal wilt genieten hoor. Vooral ook lekker doen!!

Ukkie, hoe is het bij jullie? Benthe trekt zich ook op tot de knietjes. Het liefst aan mij, ha ha! Ze hangt ook aan mn been -letterlijk- als ze jengelig is en dan gaat het jengelig van mammammammam... Hoe is het met Lise en mama zeggen?

Ik ga nog even naar de meiden en vroeg naar bed. Ben doodop...

Liefs

Hallo meiden,

Hier nog even een berichtje voordat ik weer richting ziekenhuis vertrek.
Iva heeft vandaag het MCUG.
Wel zielig hoor, dat ze weer een kathedertje krijgt.
Hopenlijk is de pijn maar eventjes.
Ze ligt nu nog lekker te slapen, maar het wordt zo toch wel tijd voor wassen en de fles.
Het is echt altijd wel een hele organisatie vind ik om met je kindje op stap te gaan.

@Anoek, nog gefeliciteerd met de verjaardag van je man!
Ik kan me wel voorstellen hoor dat je hem op zo'n dag wel erg mist.

@Vs, nog geen berichtje van jou helaas. Ik ben wel erg benieuwd hoor.
Succes nog even meid!

@Ukkie, nog helemaal geen glaasje na de zwangerschap?
Sinds ik gestopt ben met kolven vind ik een glaasje wijn wel weer lekker hoor.
In de zwangerschap en met het zwanger worden liet ik de drankjes moeiteloos staan, maar nu vind ik een glaasje op zijn tijd best wel weer lekker. (Jee, wat klinkt dat alcoholistisch - haha). Zo erg is het niet hoor, maar goed... je snapt denk ik wel wat ik bedoel.

Nou, tot gauw meiden.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan