He meiden,
Jeetje jullie hebben wat afgeluld gisteren zeg, wiebelmeiden 4 alweer!!!!!!!!
@ vs77, KKK@$%@$%te zeg, ik had echt hele goede hoop dat het bij jou ook raak zou zijn deze ronde. Balen, balen, balen.
@ Mier, vlinder, twinkel, pink(?) ik vind het zo moeilijk om te lezen dat jullie langzaam na moeten denken over het nemen van stappen richting de huisarts. Ik hoop zo dat dit niet nodig zal zijn en jullie snel ook naar het zwanger worden forum kunnen.
Als jullie het vervelend vinden als ik hier over het zwanger zijn praat moet je me dat laten weten hoor!
@ April en Sindarin, welkom (of had ik dat al gedaan).
Allemaal bedankt voor jullie felicitaties, vanmorgen gaf de CB een duidelijke +, en meteen hebben die zorgen zich dan ook weer omgezet in zorgen of het allemaal wel goed mag gaan. Ik heb met tijd en wijle baarmoederkrampen, en die maken me toch wel een beetje bang, al lees ik op het internet dat die er echt bij kunnen horen zolang ze niet te heftig zijn en je geen bloedverlies hebt. Ik ga dus regelmatig even checken op de W.C.............
Ik heb de NOD lijst even aangepast en gekopieerd naar wiebelmeiden 4!!!
Liefs Pippie
vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.
- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid
- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w + 5 dgn, 11 juni uitgerekend.
- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.
-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt
- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen
-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend
- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.
- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje
- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje
-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)
- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje
sindarin en april willen jullie het lijstje even invullen,is wat makkelijker om elkaar bij te houden
xxx
Z heb mezelf er ook even bij gezet..