,,wiebelmeiden 4,,

A

Anoniem

Guest
nummer 4 alweer

breda is idd ook wel leuk,roosendaal vind ik zelf niks aan
leuk dat je ook zo in de buurt woon,en den bosch is een half uur rijden vanaf mij dus valt wel mee hoor

xxx

He kijk eens, nummer 4 alweer!

Nou, jullie wonen allemaal wel een eind weg zeg, ik woon in Groningen, dus Den Bosch is niet echt naast de deur voor mij.

Hoe is het verder met iedereen? Hier is het prima, zijn nog lekker aan het wiebelen, dus het is nog even afwachten. Heb wel sinds gisteren af en toe een kramp alsof ik ongie moet worden, maar dat duurt nog een dag of 10, 11....Vreemd, heb altijd een erg regelmatige cyclus...Maar ach, ik ben ook wat verkouden dus misschien is het gewoon een griepje ofzo

Nou, ik ben rond een uur of 3 pas weer thuis, ik ga er maar vanuit dat ik dan weer een boel bij moet lezen!

Groetjes Sindarin

Hallo meiden,

Hier was ik dan weer en wel in een "wiebelmeiden 4"-topic. We kletsen echt heel wat af.
Ik las dat voor een aantal meiden de RD's zich weer hebben laten zien. Echt rot voor jullie allemaal, ik had net als jullie gehoopt op ander nieuws.

Tot nu toe is Pippie de enige die zwanger is geworden deze ronde bij de wiebelmeiden en er zijn er ook nog een aantal die in afwachting zijn van hun NOD. Spannend hoor, ik duim hard voor jullie.

Anoek, wat leuk dat je al spulletjes hebt uitgezocht voor de kinderkamer. Je moet er inderdaad vroeg bij zijn zeggen ze i.v.m. levertijd, dus dat zit bij jullie wel snor. Hetzelfde geldt voor het KDV.

Wij zijn gisteravond wezen kraamschudden bij mijn vriendin.
Gistermiddag belde ze mij op om te vertellen dat ze een dochtertje hebben gekregen. Helemaal geweldig voor ze.
Ik was echt even flink overmand door emoties. Gisteravond nog wat kleren voor de kleine meid gekocht en toen op naar het ziekenhuis. Het was echt een prachtig mooi meisje met een heel bekend gezichtje. Leuk is het om te zien dat zo'n klein nieuw kindje meteen zo vertrouwd voelt. Mijn man en ik waren flink onder de indruk.

Verder was het deze week echt even veel te druk voor mij en op het werk ziet het er nog niet naar uit dat ik rust ga krijgen deze weken. Maar wat denk ik vooral meespeelde waren mijn emoties rondom de zwangerschap van mijn beste vriendin. Gisteravond hebben we nog even gewiebeld toen we uit het ziekenhuis kwamen en hierna ben ik in bed blijven liggen tot vanmorgen half 9. Ik heb dus flink geslapen en voel me nu al een stuk beter als eerder deze week. Nog wel twee feestjes voor de boeg dit weekend, maar ik doe het gewoon wat rustig aan.

Verder gaat mijn temperatuur wat heen en weer, maar hij was vanmorgen 36,3. Dus nog geen eisprong gehad. We wiebelen deze maand om de dag en als het dan weer niet wat is geworden, toch maar door naar de HA.

Liefs,

Twinkel3

hoi meiden,

hier een snel berichtje om jullie op de hoogte te brengen. Helaas een minder bericht want vannacht zijn de RD gekomen @#$!$^#$% met behoorlijke krampen ed. Wij gaan dus ook door naar de volgende ronde.......

vs

Hallo Allemaal.

Jawel daar is ie dan nummer 4!

Ik dacht ik zal meteen eens kijken wie hem geopend heeft. En jawel is Mier helemaal back. Aan jou de eer hoor Mier (haha).

Wie zijn er eigenlijk ooit eens begonnen met de wiebelmeiden?
Ik ben in 3 in komen stromen om zo maar te zeggen dus ik ben wel benieuwd wie dit ooit bedacht heeft. Vind het hier wel supergezellig. Je kan echt lekker over van alles en nog wat kletsen.

vs wat balen dat ook bij jou de rd's zich hebben laten zien.

twinkel wat leuk voor je vriendin. Is het hun eerste kindje? Raar is dat he. Ik had dat laatst bij onze beste vrienden ook. Heel mooi meisje, lekker meteen vast mogen houden, er erg van kunnen genieten maar zelf toch ook wel zo'n schatje willen krijgen. Nou voor jullie is het nog even spannend.

Ik moet zeggen dat het op dit moment lijkt dat ik het allemaal wat makkelijker kan accepteren dat het bij ons zo 1-2-3 niet lijkt te lukken. Ben er deze ronde erg rustig onder terwijl ik de vorige ronde best erg overstuur was toen de rd's er waren. Toen gierden de hormonen door mijn lijf.

Tot straks denk ik nog wel even.

x-vlinder

He meiden,

Jeetje jullie hebben wat afgeluld gisteren zeg, wiebelmeiden 4 alweer!!!!!!!!

@ vs77, KKK@$%@$%te zeg, ik had echt hele goede hoop dat het bij jou ook raak zou zijn deze ronde.  Balen, balen, balen.

@ Mier, vlinder, twinkel, pink(?) ik vind het zo moeilijk om te lezen dat jullie langzaam na moeten denken over het nemen van  stappen richting de huisarts. Ik hoop zo dat dit niet nodig zal zijn en jullie snel ook naar het zwanger worden forum kunnen.

Als jullie het vervelend vinden als ik hier over het zwanger zijn praat moet je me dat laten weten hoor!  

@ April en Sindarin, welkom (of had ik dat al gedaan).

Allemaal bedankt voor jullie felicitaties, vanmorgen gaf de CB  een duidelijke +, en meteen hebben die zorgen  zich dan ook weer omgezet in  zorgen of het allemaal wel goed mag gaan. Ik heb met tijd en wijle baarmoederkrampen, en die maken  me toch wel een beetje bang, al lees ik op het internet dat die er echt bij kunnen horen zolang ze niet te heftig zijn en je geen bloedverlies hebt. Ik ga dus  regelmatig  even checken op  de W.C.............

Ik heb de NOD lijst  even aangepast en gekopieerd naar wiebelmeiden  4!!!

Liefs Pippie

vlinder, 31 jaar, 11e ronde, 1e kindje, nod rond 4 oktober, geen bijzonderheden verder.

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w + 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

-Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

sindarin en april willen jullie het lijstje even invullen,is wat makkelijker om  elkaar bij te houden

xxx

Z heb mezelf er ook even bij gezet..

O,ja Sindarin, kunnen die ongi krampen niet je ei zijn. Ik voelde mijn ei ook goed en die krampen leken er op echte ongi krampen. Ik zou lekker klussen nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10-11 dagen van tevoren, kan wel kloppen toch?

he meiden,

Ik ga ook weleens shoppen in den bosch is voor mij een halfuurtje rijden.
Leuke stad, leuke winkels, leuke eettentjes!!
Misschien zijn we elkaar ooit weleens tegengekomen daar.

Pippie

Terug
Bovenaan