,,wiebelmeiden 4,,

Ha Pippie.

Nou helemaal goed zeg weer een positieve test maar dat kon ook bijna niet anders.

Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd

Hopelijk  ga je nu snel gaan genieten van je zwangerschap want volgens mij is het voordat je het weet voorbij en zit je met je kleine hummeltje op schoot wat natuurlijk helemaal geweldig is.

Ik vind het juist leuk als je vertelt hoe het steeds met je gaat! Jij kan er ook niets aan doen dat het bij een aantal van  ons wat langer duurt.

Lijkt me ook wel bijzonder dat je het hier op het forum al meteen met iedereen kan delen of ga je het ook al tegen mensen in je omgeving vertellen. Het lijkt mij moeilijk om geheim te houden en hier kun je het er gewoon over hebben.

x-vlinder

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu 12w3d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w + 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Hallo Allemaal

Heb alles even in de goede volgorde gezet. Dan heb je een beter overzicht. Als je de lijst aanpast zou het fijn zijn als je dus even je eventuele oude gevens eruit knipt en de nieuwe gegevens op de juiste plaats erbij zet.

ps pink, ik kon bij jou geen nod datum ontdekken? vandaar dat je onderaan staat...(sorry)

x-vlinder en allemaal een fijn weekend.

Hier even een update van mijn gegevens:

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- Bo 24 jaar, 6e ronde, nod 8 oktober (uiterlijk), cyclus 24-28 dagen.

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Hallo Allemaal

Heb alles even in de goede volgorde gezet. Dan heb je een beter overzicht. Als je de lijst aanpast zou het fijn zijn als je dus even je eventuele oude gevens eruit knipt en de nieuwe gegevens op de juiste plaats erbij zet.

ps pink, ik kon bij jou geen nod datum ontdekken? vandaar dat je onderaan staat...(sorry)

x-vlinder en allemaal een fijn weekend.

Pippie,

nogmaals: gefeliciteerd! Die baarmoederkrampen heb ik ook de eerste 1,5 week gehad, hoort erbij. Je baarmoeder moet toch flink aan het werk. Ik heb ze zelfs nu (bijna 15 weken) nog steeds, maak me maar geen zorgen.

Sterkte, succes en ik hoop voor je dat alles goed gaat!

Liefs, Ukkie26

Haai meiden,

welkom aan de nieuwe wiebelmeiden Sindarin en April! Hoop dat jullie het hier gezellig vinden en - natuurlijk - dat jullie snel zwanger mogen zijn!

Anouk, met mij gaat het prima! Ik heb geen last meer van misselijkheid (YEEEY), kan weer normaal eten en hoef niet panisch elke paar uur wat naar binnen te proppen. Buikje krijg ik een beetje, het lijkt alleen meer op een vetrolletje. Broeken passen redelijk, met taillebroeken die niet stretch zijn gaat het wat lastiger. Maar heupbroeken: geen probleem. Ook BH's passen nog prima.

Met mijn sollicitatie is het afwachten: ik heb volgende week vrijdag een gesprek. Er zijn 12 mensen voor gesprek uitgenodigd, voor 3 plekken. Ze hebben al ruim 20 mensen afgewezen. Maar 't blijft spannend. Ik ben zeker niet de meest ervaren sollicitant, maar moet het dan maar van mn enthousiasme, leergierigheid en lage leeftijd hebben (denk ik zelf). Ik houd jullie op de hoogte.

Dames, tot snel.

Ukkie26

Hallo vlinder_,

Het is idd hun eerste kindje en wij vonden het dan ook erg bijzonder dat we dit van dichtbij mee mochten maken. Onze vrienden zijn al vanaf het begin op de hoogte van onze zwangerschapswens en ook hun waren niet 1,2,3 zwanger dus we leven erg met elkaar mee. Toen mijn vriendin zwanger raakte hadden we verwacht dat we in ieder geval nog wel even samen zwanger zouden zijn, maar helaas...
Ondanks dat we superblij voor hen zijn voelde het ook wel  even rot  dat wij nog steeds met lege handen/ een lege buik staan. Toen we gisteren het ziekenhuis inliepen zeiden we nog tegen elkaar, waarschijnlijk lopen wij binnenkort rond op poli 1 (gynacologie). Maar goed, laten we hopen dat het zover niet hoeft te komen.

@Pippie, tuurlijk voelt het dubbel voor jou dat jij snel zwanger bent en het voor ons helaas wat langer duurt. Maar ook jou is het van harte gegund. Ik vind het juist wel erg leuk dat ook de zwangere meiden mee blijven kletsen en we hopen natuurlijk allemaal dat we straks allemaal samen zwanger zijn!

Ik weet niet meer wie de vraag stelde met betrekking tot wie vanaf het begin bij de wiebelmeiden kletst, maar goed volgens mij zijn het: Anoek, Ukkie, Mier, Pink en ik. Ik heb de term wiebelen al eens gelanceerd op het forum als alternatieve naam voor klussen. De term wiebelen is een vertrouwd begrip tussen mijn man en ik en onze beste vrienden.
Ik denk dat een ieder zich wel wat voor kan stellen bij deze onschuldig klinkende naam .
We kletsten eerst samen op een topic met een NOD-datum, maar vonden het zo gezellig dat we een wiebelmeiden topic hebben geopend. De naam wiebelmeiden heeft Anoek volgens mij bedacht, maar dat weet ik niet meer helemaal zeker. Het is in ieder geval al lange tijd hartstikke gezellig bij de wiebelmeiden en ik vind echt dat we trots mogen zijn op ons gezellige clubje (het gaat nl. ook wel eens anders hier op het forum). Nieuwe meiden zijn altijd welkom en we leven altijd erg met elkaar mee. Wat dat betreft ben ik erg blij dat we hier op het forum zoveel steun en gezelligheid bij elkaar vinden.

Nou, fijne zaterdag nog allemaal.
Ik heb weer eens een feestje vanmiddag.

Liefs,

Twinkel3

Jeetje nr 4 alweer.
Heb gisteravond nog 3 pag terug moeten lezen en nu alweer een flink stuk, er wordt echt veel geschreven.
Ik moet straks werken tot 24.00, dus kijk vanacht nog wel even.
Hier gaat alles verder rustig maar de spannende week komt steeds dichterbij.
Heb al bedacht dat vrijdag ochtend 12/10 ga testen want 's middags gaan we op vakantie.
Mijn meeneem lijstje: zwangerschaps test, maandverband en clomid, haaaaaha

VS jammer dat de rd zijn gekomen, had bij jou echt het idee dat ook jij zwanger was.

Groetjes Kyra

Zooo, nummer  4 alweer, en nog steeds geen wiebelmama....

Vlinder, het klopt dat je bij mij geen NOD-datum kon ontdekken, ik zou het zelf namelijk ook niet weten! Zit tussen de 28 en 44 dagen. Vandaag is dag 20 en ik kan wel janken, want temperatuur was vanmorgen ineens hoog (37.0) terwijl hij de afgelopen dagen 36.5 en 36.6 was en ik di, wo en do heb  getest (ovulatietest), hartstikke negatief, maar ook nog helemaal geen rekbaar slijm te bekennen, dus eigenlijk wist ik wel dat ik voor niks testte. Vanmorgen getemperatuurd en van de schrik helemaal vergeten om over een testje te plassen. Ik zou dit weekend weer beginnen met testen en doorgaan tot een positieve test, rekbaar slijm of niet. Maar dus nog geen slijm gehad, geen streepjes gezien en wel een hoge temperatuur!! Ik heb dit nog nooit eerder gehad en baal dus ontzettend, want we hebben na woensdag niet meer gewiebeld, zouden vanaf vandaag weer 'los'. Rara hoe kan dit?
Was vanmorgen in de stad en overal waar ik keek reden buggy's en kinderwagens, echt IEDEREEN heeft kinderen, en als ik de andere kant op keek, keek ik telkens tegen een dikke buik aan, echt IEDEREEN is zwanger!

Een klote dag dus vandaag, de afgelopen maanden goed mijn ei kunnen vinden in die rotcyclus van mij, en nu ben ik bang dat onze kans verkeken is deze maand. Vanavond maar weer aan de wiebel en hopen dat de verhoogde temperatuur een andere oorzaak heeft gehad.

Pink

VS, balen, je had zo'n goede hoop!!

Twinkel, wat een dubbel gevoel dan, met zo'n kleintje van je vriendin. Het verlangen wordt dan nog 10 keer zo groot....

Terug
Bovenaan