,,wiebelmeiden 4,,

He hallo,

Ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt Pink, als je zelf bezig bent met zwanger worden zie je iid overal buiken en buggy's. Zelfs in de buurt waar ik woon lijken ineens overal baby's te zijn opgedoken die me eerder nooit opvielen....Gek is dat he. Het komt gewoon omdat je er meer op let, mijn zus had ooit een eend gekocht (auto) en ineens zagen we overal eendjes rijden, echt maf.

Vs, balen voor je, ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn bij jou....Sterkte ermee....

Bedankt trouwens voor de reactie op die krampen (wie was het ook alweer), zou iid mn ei wel kunnen zijn, hoewel dat dan wel erg laat is (zit al op dag 17) maar goed, weer een mooi excuus om te wiebelen, mn vriend en ik hebben lekker een avondje thuis gepland dus tijd zat

Liefs Sindarin

Hallo dames,

Misschien een hele stomme vraag maar waar staat wiebelmeiden voor??

groetjes linda

quote: jereno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 14:41:20'));

Hallo dames,

Misschien een hele stomme vraag maar waar staat wiebelmeiden voor??

groetjes linda

Hallo Linda,

Voor een antwoord op je vraag zie het bericht van Twinkel van vandaag, die heeft het allemaal prachtig uitgelegd...

sorry weer te snel geweest haha, eerst een vraag stellen en daarna pas de verhaaltjes gaat lezen.

Sorry sorry sorry,

Wel een leuke naam wiebelen erg leuk bedacht.

groetjes linda

Geeft niks hoor, er wordt ok zoveel afgekletst hier, je kan altijd wat missen :)

Groetjes Sindarin

quote: Ukkie26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-10-2007 12:46:36'));

Hier even een update van mijn gegevens:

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 11w3d, 10 april uitgerekend

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje, nu 4w 5 dgn, 11 juni uitgerekend.

- vs77, 30 jaar, 12e ronde, nod rond 4 okt, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Kyra, 29 jaar, 5e ronde, 3e kindje, nod 10 of 11 okt, PCOS onder behandeling bij de gyn en ik gebruik clomid

- Sindarin, 4e ronde, nod 17 oktober, cyclus 27/28 dagen, eerste kindje

- Twinkel3, 28 jaar, 9e ronde, nod 21/28 oktober, cyclus 26-35 dagen, eerste kindje

-mier1980,10e ronde,nod rond 1 november,cyclus 25/28 dagen, 1e kindje ( dit is dag 26)

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

-   vlinder, 12e ronde 1e kindje, nod 3 november (28 dagen)

- Pink, 26 jaar, nu een jaar van de pil af, 5e ronde bezig met ovulatietesten en temperaturen, 1e kindje, onregelmatige cyclus tussen 28-44 dagen

Hallo Allemaal

Heb alles even in de goede volgorde gezet. Dan heb je een beter overzicht. Als je de lijst aanpast zou het fijn zijn als je dus even je eventuele oude gevens eruit knipt en de nieuwe gegevens op de juiste plaats erbij zet.

ps pink, ik kon bij jou geen nod datum ontdekken? vandaar dat je onderaan staat...(sorry)

x-vlinder en allemaal een fijn weekend.

Hoi meiden,

Zozo nummer 4 al weer, leuk hoor dat er hier zo gezellig gekletst wordt!
Vandaag nog steeds een beetje aant het balen van me ongi, ook erg buikpijn. Naja niets aan te doen helaas.
Heb wat in huis gerommeld en schoongemaakt en nog even de stad ingeweest troost shoppen haha,  heb alleen maar een vaas gekocht dus valt mee!

Pink ik had dat afgelopen maand ook dat me temp 0.3 omhoog gegaan was en de dag daarna en daarna weer lager was en pas daarna ging ie weer omhoog en bleef ie hoger, dus niet te veel balen hoor!

Liesfs bo

Terug
Bovenaan