,,wiebelmeiden 4,,

Hoi meiden,

hier was ik dan weer. We zijn terug in de States en dus eindelijk weer tijd om achter internet te kruipen. De jetlag begint toe te slaan dus ik ga zo snel richting bed. Het was prettig om weer ff terug in NL te zijn en vrienden en familie te zien. Doet wel beseffen dat ik NL mis en over een tijdje terug wil komen en hier niet wil blijven hangen. Maar eerst nog een tijdje werken.

Pippie ik hoop dat alles los alarm blijkt te zijn, maar ik kan me indenken dat het nu erg zwaar voor je is. Sterkte.

Mijn ogen vallen dicht dus ik ga naar bed. Eens kijken of we ons er nog toe kunnen zetten om te wiebelen.

groetjes
vs

Goedemorgen meiden,

Ik had gister mijn meest vruchtbare dag maar we hadden allebei totaal geen zin om te wiebelen dus hebben we het ook maar niet gedaan. Ik kan dat echt niet hoor tegen mijn zin in...Misschien dat we vanavond nog kunnen proberen. Ik had vanmorgen nog geen verhoging dus mijn eisprong is nog niet geweest..Hopen dat hij dan vandaag of morgen is.. Fijne dag allemaal!

Groetjes Evelien

Welkom Evie! Soms lastig om zin te maken als je echt geen zin hebt he?
Ik moet eerlijk zeggen dat wij dat nog niet vaak hebben gehad gelukkig.

Ik zit inmiddels op dag 31 en nog steeds hartstikke negatief, die ovulatietest!!
Gisteravond fijn gewiebeld, en gisteren heel veel draderig slijm (slijmproppen) dus ik weet het niet meer. Temp is ook nog laag. Wordt een hele lange cyclus voordat ik eindelijk naar de huisarts kan. Minimaal 46 dagen......
Denk echt dat zwanger worden niet spontaan meer gaat lukken, maar weer afwachten

Pink

Hoi Pink,

Wij hebben het gelukkig ook nog nooit meegmaakt dat we echt geen zin hebben. Dit was echt de eerste keer en dan probeer je het wel maar als het echt niet gaatr kan je beter stoppen anders is het gewoon niet leuk. In de hoeveelste ronde zit jij eigenlijk?  

Hoi Meiden,

In mijn omgeving zijn een aantal mensen die weten dat we voor een 2de kindje bezig zijn, helaas legt dat teveel druk erop en heb ik gister tegen die mensen gezegt dat we er ff een tijdje mee stoppen. Ze stonden er allemaal van te kijken, vooral mijn vriendin die weet hoe erg ik verlang naar een 2de. Hopelijk haalt dat een beetje de druk hier van de ketel.

Maandagavond is hier in huis de bom gebasten. Mijn man is geen prater (hij probeert het wel), De laatste tijd was hij veel heel veel van huis. Elke avond ging hij naar zijn maatjes en zat ik alleen. Op zich geen enkel probleem hoor kon ik lekker naar mijn series kijken. We kregen dus maandag een goed gesprek wat uitkwam op hevige ruzie. In 1ste instantie wilde ik zelfs bij hem weg. Dat kan natuurlijk helemaal niet, want ik hou ontzettend veel van hem en hij van mij. We gaan ff aan onze relatie werken en aan het gezin. We waren/zijn echt teveel bezig met een 2de waardoor we onszelf en ons gezin verliezen en dat is niet de bedoeling. We hebben afgesproken om wat meer met zijn 2en en 3en te gaan doen. Hij zei bijvoorbeeld ook dat hij niet goed weet hoe hij met zijn dochter moet omgaan. Hij wilt wel met haar spelen maar weet niet hoe. Ze doet altijd heel erg kattig tegen de vader. Ze moeten gewoon wat meer tijd met elkaar door brengen, daar help ik hem nu bij. Hij wilt het wel, leuke dingen met haar doen. Gister heeft hij voor het eerst alleen (zonder mij dus) die meid uit school gehaald. Ze vond het geweldig en had het er de hele dag over. De rest van de dag zocht ze hem steeds op en hebben ze heerlijk zitten spelen samen. Het komt dus echt wel goed hiero. Hij heeft gister op internet zitten rondneuzen wat die kleine leuk vind en we gaan in de vakantie naar het museum over dino's, vind ze geweldig.
We hebben het natuurlijk ook uitgebreid over een 2de gehad. We willen het allebei nog steeds er graag. Ik blijf dus gewoon de clomid slikken en mijn temp bij houden, maar verplicht wiebelen doen we niet meer. We willen het wel leuk houden en er niet meer zoveel druk opleggen.
Nou dit wilde ik ff kwijt!!!!!!

Liefs Patricia

ps. Hier nog steeds geen RD's te bekennen

Ben ik nog ff. Mijn temperatuur doet een beetje raar, kan iemand mij misschien ff helpen.

ik ben 3 oktober begonnen met temperaturen. Mijn lijstje is als volgt!!! Want ik snap er niks van.

36.2
37.0
36.3
36.8
37.0
36.7
36.2
36.8
36.5
36.2
36.6
37.0 mijn uiterste NOD
36.6
36.5
37.0 VANDAAG

Liefs Patricia

Hoi Evelien.

Gezellig dat je hier komt kletsen. Ik zal me eigen ook ff voorstellen.
Ik ben Patricia en zit in ronde11 voor eem 2de kindje en woon in Rotterdam. Ik slik Clomid. Mijn 1ste zwangerschap liet 18mnd op zich wachten. Mijn uiterlijke NOD was 14 oktober en er zijn nog steeds geen RD's te bekennen.

Veel succes
Liefs Patricia

Terug
Bovenaan