Hoi meiden,
Je bent wel van het bakken Mier!! Zat er nog een topping op?!?!?
Wel apart dat je last hebt van bloedverlies. Maar volgens mij heb je op tijd gewiebeld.
Patricia, sterkte met het samen weer leuk hebben. Soms moet de bom ff barsten om te realiseren wat je hebt en dat je daar met z'n tweeen energie in moet stoppen om het te houden. Zou wel erg leuk zijn als je nu wel zwanger blijkt te zijn.....we wachten af.
Vervelend dat je nog steeds geen 2 streepjes hebt Pink. Het wordt zo wel een hele lange cyclus. Maar niet de moed opgeven hoor! Blijf hoop houden, want je lees zoveel verhalen dat het toch "gewoon" lukt.
Evie, welkom hier. Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben vs (blijf liever ook een beetje anoniem voor bekende) 30 jaar en woon in de VS. We zijn sinds eind november bezig, maar helaas nog geen succes. Tja wiebelen als je echt geen zin hebt, werkt meestal ook niet. Mijn mannetje heeft er altijd wat meer moeite mee als het echt DE wiebel is, dus meestal zeg ik dat dan niet
Ik heb de vruchtbare dag volgens mij gister gehad. Had eigenlijk verwacht dat dat nog een paar dagen zou duren. Maar gister ochtend voor het eerst de ovulatietest gebruikt en ik had een zeer duidelijke 2e streep en later die dag last van de eisprong. Nu maar weer afwachten.
Iedereen succes met wiebelen, afwachten of genieten van de zwangerschap.
x vs