,,wiebelmeiden 4,,

echt raar toch??
nou ja,het is maar weer afwachten.
vanmiddag trouwens weer cake gebakken,mmmmmmmm dit x ,,cookie caramel,,
en smaakt ook heerlijk

xxx

was effe aan het googlen en las dat je tot 24 uur na de eisprong bevruchtbaar ben,dus goed gewiebeld,vanmorgen was de temp weer hoog dus nu maar hoog blijven.

xxx

Hoi meiden,

Je bent wel van het bakken Mier!! Zat er nog een topping op?!?!?
Wel apart dat je last hebt van bloedverlies. Maar volgens mij heb je op tijd gewiebeld.

Patricia, sterkte met het samen weer leuk hebben. Soms moet de bom ff barsten om te realiseren wat je hebt en dat je daar met z'n tweeen energie in moet stoppen om het te houden. Zou wel erg leuk zijn als je nu wel zwanger blijkt te zijn.....we wachten af.

Vervelend dat je nog steeds geen 2 streepjes hebt Pink. Het wordt zo wel een hele lange cyclus. Maar niet de moed opgeven hoor! Blijf hoop houden, want je lees zoveel verhalen dat het toch "gewoon" lukt.

Evie, welkom hier. Ik zal me ook ff voorstellen. Ik ben vs (blijf liever ook een beetje anoniem voor bekende) 30 jaar en woon in de VS.  We zijn sinds eind  november bezig, maar helaas nog geen succes. Tja wiebelen als je echt geen zin hebt, werkt meestal ook niet. Mijn mannetje heeft er altijd wat meer moeite mee als het echt DE wiebel is, dus meestal zeg ik dat dan niet :)

Ik  heb de vruchtbare dag volgens mij gister gehad. Had eigenlijk verwacht dat dat nog een paar dagen zou duren. Maar gister ochtend voor het eerst de ovulatietest gebruikt en ik had een zeer duidelijke 2e streep en later die dag last van de eisprong. Nu maar weer afwachten.

Iedereen succes met wiebelen, afwachten of genieten van de zwangerschap.

x vs

Joehoeoeoeoe!

Ik ben er al vroeg bij vandaag maar moest even mijn goede nieuws kwijt en bij wie kan ik dat anders dan bij jullie.

Ik heb gisteren mijn eerste smiley gezien .

Ja,ja een positieve ovulatietest. Het was zo raar allemaal.

Wilde hem eigenlijk 's middags doen maar kon echt niet meer ophouden te plassen dus na het plassen ruim vier uur niet geplast. Ga 's avonds douchen en dacht ik doe hem nu gewoon even maar zal toch wel weer niks zijn (dat krijg je zo langzaam aan wel dat gevoel). Wel het voornemen om weer te wiebelen iedere dag.

Mannetje lief lag al in bed, ik stap onder de doche uit, ik kijk en kon mijn ogen niet geloven. Had niet verwacht hier zo blij mee te zijn. Tuurlijk zegt het nog niks over het zwanger worden omdat we al meerdere keren op de juiste tijd hebben gewiebeld en nog steeds geen zwangerschap aan over houden maar goed.

Maandag gaan we naar de ha...spannend!

Weten jullie misschien of als je een positieve ovu test hebt je wel zeker een eisprong hebt? Lijkt me wel. Nou ja mij templijsten zijn goed en nu ook nog een pos test.   Wordt weer spannend deze maand. Heb nu alweer zin in mijn nod ... of laat die nod a.u.b. maar lekker wegblijven deze maand.

Moest even mijn verhaal kwijt sorry hoor.

Hoe is het bij jullie allemaal?

Fijne dag allemaal.

x-vlinder

Hey vlinder,

Te gek dat de ovulatietest pos was. Hebben jullie in ieder geval op het goede tijdstip gewiebeld. Volgens mij moet je wel een eisprong hebben als de test dat aangeeft, anders gaat je LH gehalte nl niet omhoog. En als je tempcurve er ook goed uit ziet, heb je gewoon pech dat je nog steeds niet zwanger bent.

Was een vruchtbare dag gister! Mier ook al.

Vs en Evie  ik zeg het meestal ook niet als er gewiebelt MOET worden,ik  neem gewoon zelf het initiatief, en daar heeft mn mannetje doorgaans weinig moeite mee!

xxx Tara

Hoi Tara,

Ik dacht ook al voortaan moet ik maar niet meer zeggen dat er gewiebelt moet worden want dan lukt het niet, net als gister...Normaal heeft hij nooit problemen maar gister lukte het hem gewoon niet om klaar te komen...echt erg, heeft hij nog nooiit gehad. Ik kan me er ook wel iets bij voorstellen. Er gaat tovh door je hoofd dat je moet presteren en ja dan kan het nog weleens mislukken. We moesten er eigenlijk wel om lachten maar even erna baalde ik wel en barte ik in tranen uit. Ik had echt zo'n gevoel van weer een maand weg. Maar toen ik vanmorgen ging temperaturen was hij nog steeds laag dus nu maar hopen dat mijn ei vandaag is..Hopelijk lukt het dan vanavond wel, 3 maal scheepsrecht toch? Nou een fijne dag allemaal!

Liefs evelien

Fijn Vlinder dat je een positieve ovulatietest had, ik hoop voor je dat het deze ronde raak is. Ik heb gister ovulatietasten besteld dus waarschijnlijk heb ik die vanmiddag in huis dus dan kan ik er gelijk 1 proberen.

Wat is dat voor cake Mier en hoe maak je die? Het klinkt erg lekker!

Terug
Bovenaan