WIEBELMEIDEN 5!!!!!

A

Anoniem

Guest
Joepie, deze keer is het de eer aan mij om een nieuwe wiebelmeiden te openen! De 5e alweer sinds mei! Hopen dat deze nummer 5 ons allemaal veel geluk zal brengen.....

Pink

- Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (6-10-07) 14w5d, 31 mrt uitgerekend.

- Anoek, 29 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 16w5d (30-10-07), 10 april uitgerekend, 16 november 20 weken echo

- Pippie, 26 jaar, in ronde 2 zwanger van 1e kindje -> MK met 6weken,   nu wachtend op eerste NOD/ongi, NOD ??????

- April, in ronde 10 zwanger (nod was 4 okt)

- Kyra, 29 jaar, in ronde 5 zwanger van 3e kindje 19 juni uitgerekend

-Patricia, 26 jaar, ronde 11, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Loop bij gyn en slik clomid. Onregelmatige cyclus, NOD 3 of 9 okt

- Bo 24 jaar, 7e ronde, nod 2 november, cyclus 24-28 dagen, 1e kindje

- Pink, 26 jaar, 13 maanden bezig, minder rondes  door onregelmatige cyclus tussen 28-48 dagen, afspraak bij HA op woensdag 7 november, 1e kindje, NOD geen ID!!

- Tara, 30 jaar, ronde 13, 1e kindje, nod 7 nov (cyclus 26/33)

-mier1980 ,27jaar,  ronde 11 , 1e kindje , nod 21/25 november (cyclus 24/28 dagen)(afspraak bij de gyn)

- vs77, 30 jaar, 14e ronde, nod rond  25 nov, cyclus 24-27 dagen, 1e kindje

- vlinder, nod tussen 25 en 29 november, 1e kindje ronde 13, MM

- Twinkel3, 28 jaar, 10e ronde, nod tussen 26 nov en 3 dec  , cyclus 26-36 dagen, eerste kindje.   Eerste stappen in het medische traject zijn gezet ("zwemmertjes" worden onderzocht).

(Silina ) Boom26, 26 jaar, ronde 5, 2e kindje cyclus   tussen 36 en 40 dagen

Oh nee, ik ben natuurlijk al 27!! Verander ik volgende keer wel!!

Pink

nummer 5 alweer!! Zou goed zijn als die ons allemaal geluk brengt. In het tempo waarop we schrijven betekent dat  de komende maand  :).

Pink en Bo, wat balen zeg. Nu is het nog alleen afwachten voor Tara. Patricia zijn jouw RD al in zicht?

Het is wel spannend met iedereen die naar de gyn gaat. Ik hoop dat we van jullie allemaal wel pos nieuws krijgen.

groetjes
vs

Hallo meiden,

Alweer nummer 5. Jee zeg, we kletsen wat af.
Een teken dat het nog altijd gezellig is hier.

@Pink en Bo - shit zeg dat de RD's weer zijn gekomen. Wel weer een tegenvaller.
Veel succes bij de huisarts Pink en laat je idd niet afschepen.
Ik denk ook wel dat hij je gaat doorverwijzen naar de gyn.

@Anoek, bedankt voor je mooie foto's. Erg leuk om jou met je zwangere buik te zien. Enne Sonja Bakker, daar mag je nu helemaal niet aan denken. Flink groeien nu meid!
Hoe was het trouwens op de beurs? Leuke dingen gezien en veel gekocht?

Wel grappig trouwens Patrica dat jij een meeting hebt met meiden van het Sonja Bakker forum.
Ik heb zelf in september een paar weken Sonja Bakker  gedaan en ben ook flink wat kilootjes verloren (5 kilo). Ik zag gisteren dat ik al weer wat afgevallen was, maar volg nu al een aantal weken geen Sonja Bakker meer. Ook niet aan de lijn ofzo, dus het gaat nu als vanzelf. Meer afvallen hoeft van mij trouwens niet. Ik vind het prima zo, weeg nu 66 kilo.

@Tara, ik duim hard voor je. Het zou toch leuk zijn als er weer eens een wiebelmeid zwanger wordt.

@Mier en Vlinder, hoe is het met jullie?

Ik ga vanavond weer lekker Expeditie Robinson kijken. Heerlijk programma vind ik dat.

Liefs,

Twinkel3

Vs, hoe is het met jou? Al weer aan de wiebel?

Onze NOD's liggen aardig dicht bij elkaar deze keer.
Volgens mij nog een paar meiden meer rond die tijd.
Kunnen we de spanning weer goed delen met elkaar.

Wij zijn vanmorgen weer van start gegaan, maar dan alleen voor de leuk hoor.
Mijn ei verwacht ik op z'n vroegst volgende week zondag.
Dan dus weer "verplicht" wiebelen, maar goed - gelukkig houden we de lol er nog wel in.

Liefs,

Twinkel3

Hee meiden,

Wat gaat dat hard wiebelmeiden 5 alweer!

@bo en pink: Wat balen meiden dat de rd's weer gearriveerd zijn.
Pink zet 'em op bij de ha woensdag gewoon erop staan dat je doorverwezen word naar gynaecoloog.

@anouk: Heb je nog wat leuke nieuwe dingetjes gekocht?

Heb een lekker rustig dagje gehad vandaag,gister was me nichtje op visite geweest met haar vriend ik had haar een paar jaar niet gesproken dus dat was wel weer leuk.
Aankomende dinsdag is het alweer een jaar geleden dat mijn vader overleed dus ik denk dat ik het  nog wel moeilijk ga krijgen komende dagen.
Dat was het wel weer.

Gr: Poppie2

nummer 5 alweer!!!
aan jou de eer pink

poppie sterkte de komende dagen! ik ken het, mijn vader was in september een jaar overleden!

pink laat je het snel weten wat de ha zei? ben beniewd!

met mij gaat het goed hoor twinkel!
ik verwacht de wiebeldagen ook weer komend weekend!

vlinder ik zag dat je het lijstje ook weer had bijgewerkt! we vallen weer ongeveer gelijk met ons nod!

xxxx

Terug
Bovenaan