WIEBELMEIDEN 5!!!!!

Hee meiden,

Ben ik nog ff ik vergeet de helft op te schrijven.
Ik ben dus weer begonnen met tempen ik was er inde vakantieperiode ff helemaal klaar mee maar nu mogen we 3 dec. naar de gynaecoloog dus ik ben maar weer begonnen.
Gister had ik dus 37.1 dus heb ik weer een vroege eisprong gehad al op mijn 10de dag van me cyclus dus heb ik tegenwoordig (de laatste paar maanden dan) een cyclus van ongeveer 24 dagen,hij word al korter.

@twinkel: Wiebelse!

Gr:poppie2

zo dat is wel vroeg zeg,bij mij gaat de temp meestal dag 13 omhoog! en ik heb ook korte cyclussen,laatste x 24 dagen!
jij mag 2 dagen voor mij naar de gyn!!!

xxx

Hee mier,

Ja ik was wel blij met die afspraak dat duurt tenminste niet zo heel lang.
Ik vind dat ik de laatste tijd wel heel korte cyclussen heb.
Wat ik ook nog nooit heb gehad is dat ik mijn eisprong ook voel en dat gaat gepaard met heel veel buikpijn.
Sinds een paar maanden heb ik dat heel apart.

Gr: Poppie2

ja ik heb ook echt korte cyclussen de 1e 2 maanden 28  dagen toen paar maanden 27 dagen en nu schommelt de laatste maanden tussen de 25 en de 26 dagen!
wij konden de 23 e al terecht maar dan zou ik een mannelijke gyn hebben en nu heb ik een vrouwelijke (vind ik gewoon fijner) dus kan nu over 4 en een halve week terecht!

xxx

weet je al wat ze gaan doen bij jullie? of alleen een gesprekje?

aan de telefoon zeiden ze dat ze meestal een spremaanalyse willen doen,mijn mannetje heeft er natuurlijk wel 1 gedaan! en misschien bij mij dan een echo! maar voor de rest weet ik het ook niet,maar afwachten!

xxx

He meiden,

dat Sonja Bakkeren is voor een groot gedeelte aan me voorbijgegaan. De naam kan ik nu wel combineren met een dieet maar weet verder niet echt wat het inhoud.   Tja dat soort dingen krijg je als je ver weg zit :). Maar misschien dat ik me er in moet verdiepen want er zijn bij mij alleen maar kilo's bijgekomen sinds ik hier zit :(. Meer eten en minder bewegen is niet zo goed......

poppie; heel veel sterkte de komende dagen. Had je een goede band met je vader?

twinkel: we zitten weer dicht bij elkaar samen met nog een aantal meiden. Ik vind dat wel erg gezellig en handig. Ik denk dat we vanaf morgen weer kunnen wiebelen. Mijn RD blijven meestal bijna een week aanwezig, alhoewel het niet veel is na de eerste 2 dagen.

Pippie hoe is het bij jou?

Ik ga nog ff wat doen (schoonmaken en koken) want we krijgen straks de buren te eten. En hopelijk heb ik nog tijd om speculaas te bakken (ja Mier je begint me aan te steken :))  

vs

Hey lieve meiden!

Nummer 5 alweer!!! Wat kletsen we af hier zeg!

Bo wat enorm klote dat ook bij jou de RD's helaas toch verschenen zijn.
Pink, had je berichtje via Hyves eerder gelezen en daar al gereageerd via de mail. Toch ook nog hier, echt superk#t dat je ongi bent geworden.
Dikke knuffels voor jullie beide!

Poppie, veel sterkte de komende dagen.

Twinkel, ik denk niet eens aan dieten hoor! Ik heb het begin dit jaar gedaan en toen was ik nog helemaal niet bezig met zwanger worden. Straks weer na de bevalling, ha ha!

Mier, vond het gezellig gisteren!!

Tara, ik duim voor je!

Vs, Sonja Bakkeren is hier echt een enorme hype geweest. Geloof dat het nu weer afneemt. Ach zo komt er straks weer een andere hype. Ik vond dit overigens wel te doen en het ging mij meer om een beter eetpatroon en dat is gelukt.

Ben nu een uurtje thuis. Was erg leuk met de a.s. oma naar de jonge gezinnen beurs. Het was druk, maar ook weer niet té. Ben wel heel erg moe, ha ha. Heb wel wat kleine spulletjes gekocht, veel info gehad en ook wat gratis spulletjes, maar niet veel. Dat was helemaal niet. Wel leuke aanbiedingen en daar heb ik wel gebruik van gemaakt :) Straks kan ik vast lekker slapen :)

Liefs Anoek

Wow, wiebelmeiden 5 alweer.

En er is echt al veel afgekletst zeg vanavond...gezellig om weer eens te lezen.

Tja, ben niet zo vaak op het forum geweest maar ik had er eventjes niet zo veel behoefte aan, hopelijk begrijpen jullie dat. Voor de meiden met wie ik niet gemaild heb zal ik een korte update doen. Afgelopen week in het zh geweest maar geen goed nieuws helaas. Het zal voor ons moeilijk gaan worden om zwanger te worden op de natuurlijke manier.

Ik wil hier op het   forum niet te uitgebreid over schrijven maar probeer iedereen wel via mail op de hoogte te houden ( vlinder_____@live.nl )

Ik heb wel besloten om hier gewoon te blijven kletsen hoor en niet te gaan verhuizen naar een ander forum...ik vind jullie veel te lief.

Er lopen ook inderdaad heel wat meiden gelijk! Dat is wel toevallig. Ik hoop dat het een hele mooie maand gaat worden voor jullie.

Trusten  x-vlinder

Terug
Bovenaan