WIEBELMEIDEN 5!!!!!

hey

ik ga ook naar de 9 maandenbeurs twinkel!! wij gaan op vrijdag (ik en mijn schoonzusje)
vorig jaar zijn we ook samen geweest en toen was zei zwanger en nu ik!!! dus nu kan ik ook voor het echie gaan kijken
ik heb de boeken die we daar hadden gekregen nog even opgezocht,kan ik alvast wat inbladeren!

wij gaan straks naar vrienden gourmetten,erg veel zin in!

ik wens iedereen een heel gezond en vruchtbaar 2008!! dat het maar een heeeeeel mooi jaar voor iedereen mag worden!

xxx

Hoi Meiden,

Fijne jaarwisseling allemaal alvast!!!

Vanavond ga ik de stad in, lekker stappen!!! We zouden eigenlijk pas om 10 uur weggaan, maar het openbaarvervoer rijd maar tot 8 uur. Dus we moeten de laatste metro hebben van iets voor achte. Ik word dus al vroeg opgehaald, zo rond 7 uur!! Ga me straks ff douche en opmaken en dan ben ik helemaal klaar om te gaan feesten. Zal mij benieuwen, mijn 1ste oud en nieuw zonder mijn man en kind. Mijn dochter vind het helemaal niet erg dat ik weggaat. Ze vind het erg leuk dat haar oma komt oppassen!! Enne mij vriend die zie ik wel weer de andere dag in ons bed verschijnen, hihi!!!
Nieuwjaarsdag gaan we naar mijn opa toen, daar komt dan de hele famillie. Lekker makkelijk hebben we gelijk iedereen gehad!!
Tot in het nieuwe jaar!!!

Liefs xxx

He meiden,

Een heel erg goed, gezond, gelukkig en mooi 2008 gewenst. Ik hoop dat het voor iedereen een bijzonder jaar wordt.

Wij hebben vanavond gezellig thuis een feestje met vrienden. Hebben jullie ook nog staatsloten gekocht. Wij hebben met zijn allen een straatje gedaan!

Nou meiden, fijne avond en een goed  uiteinde!

Liefs Pippie

Meiden,

allemaal een fijne jaarwisseling vanavond, voorzichtig met vuurwerk (en alcohol?) en voor iedereen een mooi 2008!

We hebben zojuist (eindelijk) de babykamer gekocht. Advies: doe dat snel! Op veel kamers zit zo een levertijd van 3 maanden, oftewel: dan is onze kleine er (bijna)... We hebben gelukkig een kamertje gevonden dat we erg leuk vinden EN dat op voorraad is, gaan we zaterdag ophalen. Erg schattig allemaal.

Ook erg schattig is het beddengoed dat ze overal verkopen, met bijpassende kruikenzak, ochtendjasjes, badcapes, en ga zo maar door. Maar ook prijzig... Daar moet ik de komende tijd maar even goed over nadenken.

Fijne middag/avond en tot in het nieuwe jaar!

Oja, en Twinkel, ik vind de voetenzak voor de mura ook niet mooi, we hebben 'm niet gekocht. Een andere voetenzak moet ook wel lukken denk ik, ze hebben allemaal ruimte voor de "gordel" (hoe noem je zo'n ding eigenlijk). Daarnaast denk ik dat het warmer is als de 2 beentjes in dezelfde zak zitten...

Dus wij kopen de voetenzak los...

Ukkie26

Terug
Bovenaan