WIEBELMEIDEN 6!

Hey Meiden,

Hier ben ik ook weer ff. Gistermiddag was ik echt ziek hoor. Had ook 39.2 koorts, kleine dus naar mijn schoonouders. Gister lekker op bed tv liggen kijken, nog steeds ziek. Erg misselijk en pijn in mijn buik. Vannacht werd ik wakker omdat ik naar de wc moest, was de koorts weg en had ik nergens geen last meer van. Snap er niks van hoor. Het was dus geen griep, want dat kan nooit zo snel over zijn volgens mij. Nou maar hopen dat het niet terug komt vanmiddag of vanavond.

Voor de rest gaat het echt super hier. Nog steeds geen RD's.
Vannacht droomde ik dat ik zwanger was en toen ik wakker werd leek het net echt gebeurt ipv een droom.

Meiden ik ga weer!!!
Fijne dag allemaal

Liefs xxx

Hallo!!!!

Lekker druk geweest hier!

Mier, wat leuk dat je twinkel in het echt hebt gezien.   Als ik alles zo lees, dat heb ik het idee dat je al weer een stuk beter in vel zit! Klopt dat? Nou ik ben blij voor je hoor, en het zal bij jullie ook vast en zeker wel lukken!

Patricia, gaat al iets beter de patient? Nog steeds geen rd's?

Vs, wat spannend allemaal. Ben je al ongie? Moet je deze maand alleen aan de pil of gaat er nog meer gebeuren?

Hier niet bijzonders. Alles gaat zn gangetje...

liefs Tara

Hallo meiden!!!!

Even niet zoveel op forum geweest... Geen reden hoor, gewoon even niet zo'n zin in internetten... Lekker samen met mn mannetje geweest, want volgende week is hij weer weg... althans als hij niet ziek is. Want hij voelt zich nu nogal beroerd.

Patricia, balen dat je ziek bent/ was. Soms kan het met een dagje goed uitzoeken wel over zijn hoor, dan zet het gewoon niet door. Ik heb vorig weekend een dag koorts gehad, dag erna voelde ik me ook een stuk beter. Feit blijftdat je je dan niet happy voelt, ha ha!! beterschap. Je zit nu zeker al ruim over dag 40 heen hé? En nog steeds geen RD's. Kan me voorstellen dat je steeds meer aan zwanger zijn gaat denken. Wanneer testte je bij je dochter dan positief? Kan me herinneren dat je vorig jaar toch ook zo lang een keer moest wachten? Was dat met die 40 dagen? Spannend hoor. Ik blijf duimen, njiks bewezen tot een posi test of RD's toch?!!

Mier en Twinkel, echt superleuk dat jullie elkaar ontmoet hebben! Had er graag bij willen zijn, maar had het echt niet getrokken een dag op de beurs. Net een kwartiertje gewandeld naar de brievenbus en terug en heb meteen last van bandenpijn.... ach ja, laatste loodjes he.

Twinkel, heb je nog wat gekocht op de beurs?

Hebben jullie trouwens meegekregen wat er bij het topic "ik denk dat ik verkeerd vrij" gebeurd? Onvoorstelbaar weer. Nu zijn net de klusbabes even door het slijk gehaald... dat ze niemand tot hun groepje zouden toelaten en zo....jonge jonge, waar mensen zich druk om maken. Ook forumjunkies worden genoemd. Ons topic ben ik niet tegen gekomen. Wij worden dan blijkbaar niet onder de zelfde noemer geschaard, ha ha!!

Nou, ga nu proberen om niet langer smoezen te verzinnen om niet schoon te hoeven maken, ha ha! Fijne zondagmiddag.

Liefs Anoek

Hey Anoek,

Heb net in grote lijnen dat topic doorgelezen...pffff. Geen woorden voor, wat een onzin! Allemaal gedoe om niets als je het mij vraagt. Snap niet zo goed dat mensen zich zo kunnen opwinden om een vraag van iemand ?!?

Tara

Hey Meiden,

Ja ik heb dat topic helemaal gevolgt en idd slaat helemaal nergens op. Had niet eens de behoefte om te reageren. Mensen kwetsen enzo is niet echt mijn ding, maar het topic laten ze nu gaan gelukkig. Ruzie op het forum is nergens voor nodig. We zitten hier allemaal voor het zelfde. Wij (wiebelmeiden) werden gelukkig niet genoemd. Er heeft ook niemand van ons gereageerd, hahaha.

Ja idd, heb het net ff zitten narekenen in mijn agenda en ik zit vandaag op dag 41!! Maarre ik wacht nog ff hoor een paar dagen. Denk dat ik pas een donderdag ga testen als ik het kan (het wachten zolang) hahaha. Maar dat zal mij best wel lukken!!!

Ja ben echt blij dat ik weer ben opgeknapt en dat het niet doorgezet heeft. Ben vanmiddag lekker met mijn vriendin naar de Mac Donald geweest en daarna een terrasje wezen pakken. Het was zo lekker weer, zond om binnen te zitten.

Liefs xxx

Ps. Dit is nu berichtje nr 700 dus ik zal ff een wiebelmeiden 7 openen

Terug
Bovenaan