WIEBELMEIDEN 6!

gelukkig dat het wat beter met je gaat!
er komt heel wat op je af en breng toch veel spanning mee en je relatie moet er goed tegen bestand zijn. vind het heel knap van je hoor dat je het zo kunt zonder familie en vrienden en zo. ik snap best dat je moeilijke momenten heb?
kom je binnenkort nog naar nederland of blijf je daar voorlopig?

xxx

ja vs vond het ook wel erg dapper van mezelf  nou het komt wel goed

Het gaat op en neer (maar dat zal wel herkenbaar zijn).
We hebben hier gelukkig ook een aantal mensen waar we het goed mee kunnen vinden en die ervan af weten. Het is toch belangrijk om er direct met mensen over te kunnen praten. Mijn directe baas weet er ook vanaf en die is heel begripvol, gelukkig ook maar want ik heb al verschillende momenten met tranen over mijn wangen bij hem gezeten.

Ergens denk ik dat een van de (weinige) voordelen van ver weg zitten is dat we het echt samen moeten doen. En dat gaat gelukkig heel erg goed. We zitten eigenlijk altijd op dezelfde lijn voor alle beslissingen die we moeten nemen. En hij is ontzettend lief.

We hebben geen plannen om binnenkort terug naar NL te komen. Heel misschien dat we van de zomer een weekje komen, maar dat is ook afhankelijk van hoe dingen gaan en we hebben eigenlijk geen vakantie dagen. Maar misschien is het goed om even wat bij te tanken. Er komen wel een aantal mensen deze kant op, dus dat is wel heel fijn. En wanneer we weer voorgoed naar NL komen is een grote vraag.......

vs

Ja bij jou zal het ook goed komen. Heb je het idee dat je er steeds beter mee om weet te gaan? Kunnen jullie er samen goed over praten of heeft de een er meer behoefte aan dan de ander?   Sterkte

ups en downs dat is zeker herkenbaar en heel normaal natuurlijk,want het is ook niet niks.
fijn dat de mensen ook naar jullie toe komen,het is fijn dat je zo toch nog steun kan krijgen.

wij kunnen er ook goed over praten en hebben veel steun aan elkaar en we zijn allebei positief en zeggen ook allebei dat het wel goed komt,we zijn jong,gezond en geen redenen dat het niet zou lukken dus... weer geduld dus

xxx

Hey Meiden,

Nou hier nog steeds geen RD's. Heb dus nog hoop!!! Wel heb ik de griep gekregen en lig uitgevloerd op de bank. Mijn dochter is dus weer lekker ff bij haar oma aan het slapen, zodat mama lekker ziek kan zijn zonder iets te moeten. Hopelijk knap ik snel weer op, want dit is echt niet leuk. Ik gloei helemaal, maar heb het ook ijskoud. Heb een pyama aan en daar over heen een joggingbroek en een fleecetrui, geitenwollensokken en een deken op de bank en de kachel op 23 ipv 21,5 en nog heb ik het koud.

Mier en Twinkel wat leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet. Lijkt me idd erg vreemd om elkaar in het echt te zien, maar ook erg leuk. Lekker zitten kletsen zeker??

Nou ik ga weer, ga ff op de bank leggen. Misschien tot later!!!
Liefs xxx

Oooo wat is het hier lekker druk geweest.

Gezellig hoor!

VS wanner verwacht je nu je ongie? Ik dacht dat het er al wel zou zijn maar lees hier dat je nog aan het wachten bent. Het zal fijn zijn als jullie met een gerust hart kunnen beginnen met de behandeling. Je weet dat ik veel aan je denk. Ik wens je alle succes en geluk van de wereld toe net als Mier, Pink, Bo, Patricia (hoop niet dat ik nu nog iemand vergeten ben    want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Grappig Twinkel en Mier dat jullie elkaar gezien hebben. Was het hoe jullie elkaar ook voorgesteld hadden? Ik had daar ook wel eens bij willen zijn!
We zijn nu al zo lang samen aan het kletsen. Hebben jullie veel leuke dingen gezien? Was het de moeite waard? Ik heb ook nog gewtijfeld om er heen te gaan omdat een vriendin mij vroeg maar heb toch besloten om niet te gaan...ik ben niet zo van de beurzen met dat geslenter en die drukte om eerlijk te zeggen.

Patricia, ben je al een beetje aan het opknappen van de griep? Nog steeds geen rd's?

Hier gaat alles goed tot nu toe.

Tot snel weer...heb zo een feestje!

x-vlinder

Hallo meiden,

Gisteravond had ik echt geen puf meer om op het forum te komen.
Ik was echt bekaf toen ik thuis kwam van de 9-maandenbeurs.
Het was echt heel erg druk, maar ik vond het er wel erg leuk hoor.

@Mier, ik vond het echt heel bijzonder om jou "real life" te hebben gezien.
Grappig hè, dat ik je direct herkende! Het voelde voor mij direct heel vertrouwd en voor mij was je echt dezelfde Mier als op het forum hoor. Superleuk!
Jullie waren alweer op tijd thuis zag ik aan de tijd van je geposte berichtje op het forum.
Later op de middag werd het weer wat rustiger op de beurs.
Ik heb Diana en Jeroen trouwens niet gezien. Ze zullen wel veel mensen tegen zijn gekomen die hun herkenden. Ik vond dat ook altijd een erg leuk stel uit Babyboom.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan