Wiebelmeiden 7

oh spannend vlinder,fijn dat alles goed gaat,met mij gaat alles ook wel ok hoor.

xxx

Zo hé, al lekker druk geweest hier vanavond.

Wij hebben onze buikjes weer vol.
We hebben een witlofschotel met ham en kaas gegeten, heerlijk vind ik dat altijd!
Mmmmmmm.

@Mier, vanuit A'dam is het ongeveer 1,5 tot 2 uur naar huis.
We hebben ongeveer drie kwartier bij de Mac gezeten, dus dan weet je het wel.
Leuke spulletjes hadden ze bij little label hè.

@Bo, nog een aantal dagen afwachten dus. Spannend!

@Vlinder, leuk dat je buikje al zichtbaar aan het groeien is.
Mijn buik is ook al wel wat dikker hoor, maar niet ter hoogte van mijn baarmoeder.
Het is meer onder de ribbenboog waar de boel begint te bollen.
Wie weet is het van de zwangerschap, maar het kan ook heel goed van de overheerlijke chocolade uit Duitsland zijn hoor (hihihi).
Succes donderdag! Wanneer krijg je de uitslag van de test?

Ik heb trouwens geen last van kwaaltjes hoor.
Het is dat mijn ongi weg is gebleven en dat de testen positief waren, maar verder merk ik er weinig van.
Sinds vanmiddag voel ik wat steekjes/ prikjes ter hoogte van mijn baarmoeder en wat meer naar links. Ik denk dan maar dat de boel goed aan het werk is en dat dat wellicht een goed teken is.

Liefs, Twinkel3
Ik ga echt niet van het slechtste uit hoor, maar zal wel heel blij en opgelucht zijn als we woensdag een goede echo hebben gehad.

spannend hoor,nog 2 daagjes en dan kan je echt gaan genieten,heerlijk!

dat is wel een stukje verder rijden voor jullie dan,niet dat het veel scheelt!

wij waren gisteren naar friesland gereden!!! wow das ver hahaha! ruim 2 en een half uur! mijn vriend moest even een autoonderdeel ophalen hahaha

bij little label hadden ze idd erg leuke dingetjes,mijn schoonzusje had van mij zo n bandana gehad!

xxx

Dat is ook een eind zeg, Friesland.
Wel mooi hoor, met al dat water.

Wij hebben gisteren, heel fout, weer wat bij de Mac gehaald.
Mijn mannetje was nl. jaloers toen hij hoorde dat ik bij de Mac had gegeten.

Vandaag dus toch maar weer wat vitamientjes naar binnen gewerkt.

Ik heb de echo trouwens pas laat in de middag.
Als alles goed is gaan we direct door naar mijn schoonzusje om het ook aan onze neefjes en nichtje te vertellen.
Dus niet direct schrikken hoor als je lang niets van mij hoort.
Laten we maar hopen op geen bericht, goed bericht.
Ik laat zeker woensdag nog wat van mij horen, maar dat zal wel ´s avonds worden.

Liefs, Twinkel3

leuk het vertellen aan je neefjes en nichtjes,hoe oud zijn ze??

mijn vriend vind de mac echt helemaal niks,en ik vind het zo lekker he!
gisteren toen we van friesland afkwamen en hebben toen wel effe bij de mac gestopt,heerlijk!!! lekker een bigmac menu naar binnen gewerkt,dat was alweer maanden geleden!

xxx

De oudsten (een tweeling) zijn 4 jaar en de jongste is 2.

Mijn neefje heeft al een keer gezegd dat ik een baby in de buik heb, maar toen was ik nog niet eens zwanger. Ik denk dat ze het wel heel bijzonder zullen vinden, maar waarschijnlijk wat tastbaarder als ik echt een buik begin te krijgen.
Voor hun is september natuurlijk helemaal mijlenver weg, dus zeggen we maar gewoon dat de baby na de grote vakantie komt.

Ook voor de kleuters in mijn klas zal het waarschijnlijk pas wat tastbaarder worden wanneer ik zichtbaar begin te groeien. Toch kan ik niet wachten om hun het nieuws te vertellen. Het zijn ook zulke schatten.

Ik moest vandaag ook heel hard lachen om een meisje uit mijn klas.
Ze zat me eens goed aan te kijken en concludeerde toen het volgende `Juf, jij hebt echt grote borsten`. (Hihihi), nou ja zeg! Ze bedoelde het echt niet grof ofzo, dus ik moest er erg om lachen. Ik zei tegen haar, wacht maar af, jij krijgt ook nog een keer zulke grote. Dat wilde ze wel.
Heerlijk he, die eerlijkheid van die kleine hummeltjes.

Liefs, Twinkel3

document.write(friendlyDateTimeFromStr(''));-  Ukkie26, 27 jaar, in ronde 4 zwanger van 1e kindje, nu (18-02-08) 34w, 31 mrt uitgerekend, 22 feb volgende controle VK, nog 9 daagjes werken!!!

- Anoek,  30 jaar, in ronde 3 zwanger van 1e kindje, nu 30w1d  (01-02-08), 10 april uitgerekend,  7 feb groei-echo zkh, 20 feb volgende controle vk,  28 feb laatste werkdag!!

- Tara, 30 jaar, in ronde 13!!! zwanger van 1e kindje,  16 juli uitgerekend, nu 17 weken(06-02-07)  7 mrt 20 weken echo  

- Twinkel3, 28 jaar, in ronde 11 zwanger van 1e kindje, 6 september uitgerekend.
Kloppend hartje gezien/ gehoord bij 7 weken, 2 dagen.
Eerste afspraak VK: woensdag 13 februari
12-weken echo: woensdag 20 februari

- Pippie, 26 jaar, 2e ronde na miskraam zwanger van 1e kindje, 1 september uitgerekend. Nu 9 weken 4 dagen (1-2-2008). 7 februari naar VK eerste afspraak.

- vlinder, in ronde 14 zwanger van ons 1e kindje, waarschijnlijk 31 aug / 1 sept uitgerekend!

- Bo 25 jaar, 11e ronde, nod  rond 24 februari, cyclus 24-30 dagen, 1e kindje, 4-2 gyn

-Patricia, 26 jaar, ronde 14, 2de kindje, ronde 18 zwanger van 1ste kindje. Ben ff gestopt met de clomid en de gyn controle. Cyclus de laatste mnd vrij regelmatig, NOD  7 februari  (cyclus  30 dagen)

- vs77, 30 jaar,  1e kindje, MM via ICSI

- Pink, 27 jaar, 1e kindje, MM, misschien nog een kans om zwanger te worden via ICSI  

Mier, 27 jaar, 1E kindje, ronde 12 zwanger,miskraam

Ha meiden,

een korte update (na vanmiddag):

heb zojuist het wiegje opgemaakt. Leuk! We hadden het donderdagavond opgehaald en in elkaar gezet, ik heb het zojuist even gesopt en opgemaakt. Het kamertje is bijna af. We moeten alleen nog een wandplankje (lastig: ik wil er 1 die bij het kamertje past...oeioei) en mn moeder is druk bezig met gordijntjes en hemeltje naaien (wilde ze zelf). En dan...mag het komen!

Aanstaande vrijdag weer naar de vk, dan krijgen we info over bevalling, hoe kan het beginnen en wanneer moet je bellen. Neem mn mannetje maar even mee, lijkt me wel zo handig...en ik hoop dat ze wat dingen op papier hebben staan, ik ga echt niet alles onthouden.

Met alle meiden hier ook alles goed? Mier, is je cyclus alweer een beetje op gang? Ik hoop het voor je meid, dan kunnen jullie, mochten jullie eraan toe zijn, "er" weer voor gaan. Hoop dat je alles een plekje kunt geven, knap dat je naar de 9maandenbeurs bent gegaan.

Vlinder en Twinkel, alles goed? Binnenkort echo's/combinatietest toch? Spannend. Wij hebben geen combinatietest gedaan: zouden het babytje toch noooooooit weg laten halen. Dus wilden we ook niet weten of we 'n verhoogde kans op bijvoorbeeld een down-kindje hebben. Dan zou ik me daar de rest van de zwangerschap zorgen om maken en dat leek ons niet goed. Dus geen test. En tot nu toe een (afgezien van de 20-wekenschok) prima zwangerschap.

Geniet ervan meiden.

Voor de niet-zwangere meiden: sterkte als jullie NOD In de buurt komt (BO, jij toch dit weekend?) en jullie zullen ook snel een wondertje in jullie armen houden!

Ik ga ff zappen (lekker nutteloos). Tot snel.

Liefs, Ukkie26

Terug
Bovenaan