Wiebelmeiden 7

Ik keek de vorige seizoenen af en toe, maar het is wel leuk en je moet wat he... zo'n avond duurt lang als je ook al de hele dag alleen bent. Kan blij zijn als mn mannetje weer terug is. Alleen is dat voor een paar dagen en dan is ie weer een week weg...

Ik ga zo de laptop maar eens afsluiten en in bed verder kijken.

Weltrusten!

Hey meiden,

wauw er is veel afgekletst hier vanavond!! Gezellig en zo blijf ik ook nog een beetje op de hoogte van wat er op de NL TV uitgezonden wordt :).

Pink, je klinkt positief, inderdaad alsof je blij bent dat je weer een stap verder bent. Ontzettend fijn dat jullie wrs in september al aan de slag kunnen, sneller dan verwacht maar aan de andere kant natuurlijk nog veel te lang.  Hopelijk krijgen jullie de komende tijd alleen maar goed nieuws te horen. Ik vind het trouwens wel vreemd dat ze pas in een later stadium gaan kijken wat de reden kan zijn voor de slechte kwaliteit bij je man-to-be.

zo het eten is klaar.

liefs
vs

Patricia weet jij ondertussen al wat ?????
Ik ben wel nieuwsgierig

Kom net terug van pufclub....en denk hier hele verhalen te lezen... maar...

Waar is iedereen?????????????

Hey Meiden,

Heb het een beetje druk gehad en ben dus ook al een paar dagen niet geweest op het forum. Nu had ik weer ff tijd, voordat ik weer aan werk moet in mijn huisje. Het is echt een rommeltje, hahaha.
Mijn vriend heeft een nieuwe baan en gaat strakkies praten over zijn salaris en eventueel een auto van de zaak. Onze toekomst plannen kunnen dus weer uitgevoerd gaan worden, hahaha.
Ga dus ff deze week mijn eigen baas bellen dat ik graag 2dagen wil gaan werken in de week (kan ik sparen voor mijn rijbewijs). Ook ga ik mijn schoonmoeder helpen met het huishouden. Ze kan het niet meer en wilde een werkster nemen. Nou dat ben ik dus geworden. Ik wil al een tijdje een werkhuisje en mijn schoonmoeder zocht een werkster, dus ja wrom niet. We kunnen goed met elkaar overweg. Straks ga ik ff de keuken doen en die doen ik dan 1x per mnd (de kastjes aan de binnenkant) en 1 a 2 keer in de week doe ik ff de huis stoffen, stofzuigen, dweilen en natuurlijk de ramen zemmen. Vond het wel een raar idee hoor om daar geld voor te krijgen, maar ze wilt niet dat ik het voor niks doe. Ze zegt als ik een ander neem moet ik er ook voor betalen. Nou oke dan lekker een extratje voor mij!!!

Voor de rest weinig nieuws eigenlijk. Mijn ongi blijft nog steeds uit. Heb geen testen meer gedaan hoor. Morgen ochtend ga ik ff bloedprikken en het potje van mijn man inleveren. Dan moet ik gelijk ff 2afspraken maken, een telefonische afspraak bij mijn gyn voor de uitslag van het bloedprikken en een afspraak op de afdeling IVF voor de uitslag van mijn vriend. Vind het best wel spannend allemaal. Mijn dochter gaat strakkies logeren bij haar oma, anders komt er weer niks van het potje terecht. Dinsdag lag ze weer ineens in ons bed, dus ja.
Oja ook nog zoiets Mijn broeken willen niet meer dicht ze zijn te stak, maarre de weegschaal geeft niet meer kilo aan. Ik weeg nog steeds hetzelfde. Ach we zien het wel. Ik durf ondanks dat ik zolang overtijd ben niet meer te hopen hoor, dus wacht het maar ff af.

@Anoek, Hoe bevalt je verlof!!!! Enne hoe is het bij de pufclub???
@Pink, Vind idd dat je het allemaal goed kan vertellen, je gevoel enzo. Vind dat ook erg knap. September is idd wel snel als je ervan uitging dat je pas in december januari zou kunnen beginnen. Ik hoop dan ook dat alles goed is en dat jullie dus in september gaan beginnen.
@Twinkel, Zozo alweer 14wk, nou meid de kop is er idd vanaf dus lekker gaan genieten!!!!

De rest weet ik ff niet meer hoor zo uit mijn hoofd. Misschien tot vanavond!!
Liefs xxx

Goedemorgen meiden!

Pfoe zeg, allemaal actieve ANTM-kijkers. Ik vind het ook wel leuk, maar had pufclub maandag. Was partnerles. Mn mannetje vond het wel oké, hij hoefde niet mee te puffen, geen vieze plaatjes enzo. Gewoon informatie en wat over massage en wat je wel/niet kan/moet doen. Dus wel weer informatief.

Patricia, spannend hoor dat je ongi nog steeds weg is. En dat je broeken niet meer dicht kunnen en je niet bent aangekomen, kan best zijn doordat je darmen opzetten. Ik had daar geen last van, maar het schijnt zo te zijn dat, als je net zwanger bent, je darmen wat op hol slaan en uitzetten. Dus weeg je niet meer, maar ben je wel wat "opgezet". Ik duim echt voor jou en je mannetje dat het raak is!

Hier alles goed. Gisteren de gordijntjes en het hemeltje gemaakt (nouja, dat deed mn moeder). Nu alles strijken, ophangen en dan is dat ook weer klaar.

Ga nu "de Mol" kijken. Heb alleen de laatste paar afleveringen op TV gezien, de rest kijk ik via uitzendinggemist.nl (ben nu bij afl. 4). Erg leuk. Misschien dat ik het vorige seizoen ook nog wel ga kijken. Moet toch mn rust nemen he .

Meiden, alle goeds hier en tot snel!

Liefs, Ukkie26

Hoi meiden,

Ik ben hier gisteren helemaal niet geweest, echt niets voor mij.
Dus wilde ik weer snel even kijken hoe het met jullie is.

Er is al druk gekletst over allerlei tv-programma's zag ik wel.
Volgens mij kijk ik hiervan alleen "Wie is de mol".
Deze week alweer de laatste aflevering - spannend!

Strakjes ga ik nog even naar de kapper en vanavond hebben we eindelijk een avondje niets te doen. Heerlijk!

Oh, wel grappig trouwens Patrica, ook mijn man heeft ander werk.
Hij is er echt superblij mee. Doordat zijn salaris aanzienlijk hoger wordt kan ik na de zwangerschap 2 dagen in de week gaan werken. Dat vind ik echt wel fijn.
We zijn al druk met het regelen van kinderopvang, alhoewel het nog wel lastig is omdat ik nog niet precies weet welke dagen het gaan worden.

Liefs, Twinkel3

Terug
Bovenaan