Wiebelmeiden 7

Hey meiden,

@Patricia, pffff je maakt het nu wel echt spannend hoor. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken, maar jij ook niet als ik jou zo hoor. Ik hoop heel erg dat je straks goed nieuws krijgt. Waarom blijft je ongi anders zo lang weg???? Ik zou niet meer weten wat ik moest denken hoor....

@Ukkie en Twinkel, ja de mol is leuk he! Weleens op de site gekeken? http://www.wieisdemol.nl ? Allerlei complot-theorieën over wie de mol is en waarom. Echt lachen. Sommige dingen slaan echt nergens op. Ik ben totaal de kluts kwijt... dacht ik het te weten, moest mijn mol vertrekken. Ik neem mn petje af voor wie de mol is, want hij of zij heeft mij in elk geval goed voor de gek gehouden!

Hier ook lekker realxen! Ben babywasjes aan het doen. Gisteravond pufclub was wel leuk. Ging dit keer over persen. Volgende week gaan we houdingen oefenen. Het is wat, ha ha! Ook de werklui hebben gisteren hun werk afgemaakt. Eigenlijk zouden ze vandaag ook nog komen, maar ze hebben gisteren iets langer doorgewerkt, zodat het zo goed als af was. Moeten alleen nog hoeklatjes geplaatst worden, maar die moeten nu eerst geschuurd en geschilderd worden, omdat we willen afwijken van wat standaard is! Maar 1 ding kan ik jullie wel vertellen: het is zó ontzettend mooi geworden!!! Ben er echt heel blij mee!!! Hoop dat mannetje het straks ook mooi vindt als hij thuis komt!

Ga nu stofzuigen en de gang dweilen, want daar is het wel erg stoffig geworden van 2 dagen rommelen in de gang van die werklui, ha ha!

Vanavond hoop ik dat het hier wat drukker is. Ik ben er zelf niet de hele avond, moet ff voor controle.

Liefs

Gisteravond informatieavond gehad in het UMCG. De meeste dingen wisten we al, officieel werd ook aangeraden om naar deze avond te gaan vóór de intake. Maar ja, dat kwam net niet uit dus. Maar we hebben de afdeling even gezien en ook het (zoals mijn mannetje het zelf spottend noemt) 'rukhok'. Niet echt een sfeervol kamertje, echt heel kil. Maar het is voor het goede doel..........

Ben nog steeds niet helemaal fit op de maag. Ik eet echt heel weinig, krijg meteen weer last en dat terwijl ik normaal zo'n lekkere eter ben. Heb van mijn leven nog nooit echt buikgriep gehad, dus weet ook niet wat dit is. Hoe grieperig ik anders ook ben, je kunt me wel een bord patat of wat dan ook voorzetten, maar nu..... Bah!!

Morgen vrij, kan ik even rustig aan doen. Heb ons aangemeld als lid van Freya. We kregen meteen een magazine enzo. Vond ik wel een fijn idee om te doen. Ook wat verzekeringskwesties betreft, je weet nooit wanneer je het nodig hebt.

de vergoeding is dus wel per doorgaande zwangerschap waarbij 12 weken wordt aangehouden. Dus als ik zwanger wordt en een miskraam krijg bij 8 weken dan telt het wel als poging. Als het bij 13 weken zou gebeuren dan begint de telling weer bij poging 1. Niet aan denken natuurlijk, maar wel weer handig om te weten.

Ik zal even een kopje thee drinken en dan boodschappen halen voor het eten van mijn mannetje!!!

Liefs Pink

ik bedoel dus als ik zwanger word ipv wordt!! Haha juffen...... moeten de foutjes toch even verbeteren!

Hey Pink,

Wat is Freya precies? Heb de naam weleens gehoord, maar weet eigenlijk niet wat ze precies doen?

Fijn dat jullie veel info hebben nu. Weet je ook weer wat meer waar je aan toe bent en hoe alles in zn werk gaat. Ook al had je het liever niet geweten.
"Rukhok"... zo zou ik het ook noemen, ha ha!! Ach zie de humor ermaar van in! Is toch belangrijk, niet dan? Heb bij Babyboom ook een keer zo'n kamertje gezien en vond het ook niet libido-verhogend. Maar je kan je eigen sfeertje wel creeën hoor ;-) Kaarsje mee, mp3 speler en samen hokje in.... Of mag je niet een "handje" helpen??? Kan me voorstellen dat het voor een man niet echt easy is om opcommando te presteren... alhoewel jij als vrouw veel meer moet ondergaan... Wat is het toch slecht verdeeld in de wereld.
Sterkte meid.Ik hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben, zodat je weet waar je aan toe bent.
 Dikke knuffel

hey nanda,

ík heb die ,,rukhokjes,, bij ons in het ziekenhuis ook gezien! echt kaal en gehorig!
moeten jullie nu wekelijks naar het ziekenhuis of valt het wel mee?

xxx mier

Hmmmm, nu maar hopen dat er geen bekenden op dit forum zitten.....

En nee we hoeven niet wekelijks. Gelukkig niet. Nu nog niet in ieder geval.

Anoek, ik ga niet mee naar het rukhokje. Ik ga aan het werk. Als ik meega, dan maak ik hem alleen maar gestresst. Hij gaat het lekker zelf doen. Veel relaxter....

Terug
Bovenaan