WIEBELMEIDEN 8

sorry dat ik een beetje erg laat ben maar had het zooooooo druk,en dan nog wel op mijn vrije dag.

nou hier mijn verhaal uit het ziekenhuis;

vanmorgen  dus een inwendige echo gehad,dit x was het TE onprettig! normaal gesproken is het al niet zo lekker maar nu duwde ze met die staaf echt heel ver in me,kreeg er echt buikpijn van,echt niet lekker dus!
ze zag dat er 2 eitjes waren ongeveer even groot en dus allebei aan de grote kant,en advies gekregen dat we het vanavond wel moesten doen en anders zoiezo dit weekend tenminste als we een tweeling zouden willen,want die kans kan er nu dus zijn!!!!
het zou dus echt helemaal geweldig zijn!!! (mijn droom!!!!) maar we lopen maar niet te hard van stapel....
volgende week vrijdag moet ik terug komen voor bloedprikken (progesteron) om te kijken ofdat mijn eisprong goed verlopen is,en de week daarop terug voor de uitslag van het bloed.

xxx mier

Hey Mier,

Wat goed zeg 2 eitjes. Jou zien we hier vanavond dus niet meer ......

Bij mij is het ook een keer zo onprettig geweest. De dagen erna had ik echt een soort van spierpijn in mijn buik. Hopelijk valt het mee bij jou!

Ik hoop ook echt dat je een goede eisprong hebt en zal heel hard voor je duimen .

x-vlinder

Hoi Mier,

Nou meid ik zou zeggen veel plezier vanavond. Enne niet meer achter de computer he.

Ga heel hard voor je duimen dat je een goede eisprong heb en dat het dus raak is. Mijn duimen gaan overuren draaien.

Dikke xxx

Nou Mier, je weet wat je te doen staat vanavond.....en morgen en zondag
Liever een keer teveel dan te weinig.
Heel veel plezier

xxxTara

Als ik het me goed herhinner was het bij Twinkel ook raak toen er 2 eitjes waren. En al wordt het geen tweeling dan in ieder geval dubbele kansen!

durf er niet van uit te gaan,want anders is het zo n grote teleurstelling....

Logisch toch, je krijgt natuurlijk geen garanties dat het lukt. Maar je kansen zijn wel wat groter als anders en dat is toch alleen maar positief?

Wordt vast een hele spannende ronde voor jullie, ook al reken je er niet op je zult vast straks zenuwachtiger zijn als anders rond je NOD.

Wij zullen in ieder geval met zn allen héél hard voor jullie duimen!  

het zal zeker spannend zijn!
de laatste maand was ook erg spannend,4 dagen overtijd en toch nog ongesteld!
we kunnen nu niet anders dan dit weekend wiebelen en voor de zekerheid een paar dagen erna en dan maar weer afwachten....

xxx mier

Terug
Bovenaan