WIEBELMEIDEN 8

Hallo.

Leuk zeg dat jullie elkaar gezien hebben Mier en Anoek!

Hoe gaat het verder met je Mier? Wanneer moet je weer naar het zh? Einde van deze week toch? Ik duim voor je!

x-vlinder

Hallo,

Wat leuk Mier dat Anoek bij je langs kwam. Nu heb je twinkel, Anoek en Benthe al in het echt gezien! Nog een paar dagen en dan weer naar de gyn, wordt weer een spannende tijd voor jullie. Hopelijk met een heel goed resultaat!

liefs Tara

He Mier en Anoek,

wat ontzettend leuk dat jullie elkaar hebben gezien en dat het gelijk vertrouwd aanvoelde. Alhoewel je natuurlijk al ruim een jaar lief en leed met elkaar deelt. Ik ben benieuwd wie de volgende 2 zijn die elkaar in het echt gaan zien!

Mier nog een paar dagen en dan mag je weer voor onderzoek. Heb je al een voorgevoel of daar iets uit zal komen of niet?

liefs
vs

ja erg leuk dat ik nu twinkel,anoek en benthe heb gezien!!!
ik voelde me echt wel op mijn gemak bij jullie hahaha
wel heel bijzonder om jullie te zien,maar het deed wel aan mijn verwachtingen hoe jullie zouden zijn!

ja vrijdag weer naar het ziekenhuis,ben niet zenuwachtig hoor
!ik hoop dat er eitje(s) op springen staan...
en ben benieuwd wanneer  we weer terug mogen komen,als er nog geen eitje te zien is een paar dagen later denk ik,we zullen zien.

xxx mier

Hoi Mier.

Alvast veel succes vrijdag!

Ik moest ongeveer om de dag terug komen om een eventueel  eitje te kunnen  bekijken. Op het moment van springen waren ze al te laat maar dat betekende dat het de dag ervoor gesprongen was. Ze hebben toen bij mij ook bloed geprikt na de eisprong om te kijken of het een goede eisprong geweest was.

En gewoon alles vragen wat je wilt hoor in het ziekenhuis of hier op het forum!

x-vlinder

Hé Mier,

Ik wilde jou ook nog even succes komen wensen voor morgen.
Hopenlijk heb je goed zitten "broeden" deze week !

Toen ik voor follikelmeting ging (op een dinsdag) werd er voorspeld dat op vrijdag mijn eitje(s) waarschijnlijk zouden springen.
Dus wiebeladvies meegekregen voor de donderdag en vrijdag.

Dat hebben we toen wel trouw gedaan, maar ik had toen niet het idee dat mijn ei was gekomen (ik temperatuurde ook en deed ook ovulatietesten).

Op zondag en maandag heb ik toen positieve ovulatietesten gehad en toen hebben we weer gewiebeld. Toen op woensdag ook nog een keer... en toen zijn we er maar mee opgehouden voor die maand.
Dat was de maand waarin ik zwanger ben geworden.

Ook een vriendin van mij is zwanger geworden na follikelmeting (in combinatie met Clomid) en ook zij had haar ei later dan dat de gyn had gezegd.

Mijn advies is dus ook om langer door te wiebelen dan de gyn adviseerd.
Gebruik je ook nog ovulatietesten of temperatuur je nog?

Het temperaturen heeft mij trouwens niet verder geholpen hoor.
Ik kon mijn eisprong er niet uithalen in die maand en zelfs de dag van de test was mijn temperatuur nog niet echt verhoogd (nog niet boven de 37 graden).
Na de positieve test heb ik ook niet meer getemperatuurd, dus ik weet niet of die uberhaupt wel is gestegen.

Nou dat was weer een heel verhaal.
In ieder geval veel succes en ik duim voor je meid!

Liefs, Twinkel3

Hee Mier,

Heel veel succes morgen, hoop voor je dat er een mooi ei zit!

X Bo

Hey Mier,

Wil je ook nog even succes wensen morgen! Hoop voor je dat er mooi ei te zien is!

Tara

Terug
Bovenaan