WIEBELMEIDEN 8

hey vlinder,

ik hou normaal helemaal niet van brutale mensen maar nu met dit alles laat ik me eigen echt niet zomaar weer wegsturen! en zeg ik echt waar het opstaat want zo gaat het gewoon niet verder!
het schijnt wel als je eileiders zijn doorgespoten dat het goede resultaten opleverd op korte termijn! dus dat is wel positief,maar afwachten!! maar  ik heb weleens meerdere positieve dingen te horen gekregen en wat dus ook niet mocht baten voor mij!

xxx mier

Haai Mier,

gewoon je mond opendoen hoor, bij de gyn. Het is toch van de zotten dat ze je niet snel verder willen helpen? Juist als je jonger bent en zwanger wordne langer duurt,z ouden ze je moeten helpen: ze zeggen toch dat het makkelijker/sneller gaat als je jong bent? Nou, als het dan dus allemaal niet zo makkelijk gaat, moeten ze je juist helpenv ind ik. En precies wat Twinkel zegt: stel dat je meer dan 1 kindje wil, dan gaat de tijd toch ook dringen?!

Ik ben van plan om (uiteindelijk) 4 dagen te gaan werken. Mn mannetje ook, dus 3 dagen opvang voor Lise. Vooralsnog werk ik 3 dagen waarvan 1 thuis, mn mannetje ook 3. Dit omdat we nog geen plek op het KDV hebben. Vanaf oktober 2 dagen KDV-plek, vanaf november 3. Vind het ook wel lekker zo: kan ik rustig wennen aan het weer werken, en daarna wennen aan Lise wegbrengen...

Pink, hoe is het met jou? Hoe voel je je?

Meiden, sterkte!

Liefs, Ukkie26

(oja, voor mij ook geen piercings en tattoos hoor, ben te schijterig (auau))

He meiden,

Mier, gelukkig dat het onderzoek meeviel en dat de uitslag goed is... Blijft dan natuurlijk wel de vraag waarom het niet wil zoals jullie het willen als alles gewoon goed zou moeten zijn. En inderdaad, zoals de andere meiden ook al zeggen, laat je niet afschepen, je wil nu actie en of je nu al wat ouder bent of niet, als je zwanger wilt worden wil je zwanger worden en heb je geen tijd meer om te wachten, hoe jong je dan ook mag zijn, je moet er toch al lang genoeg op wachten niet??
Ik hoop echt dat je donderdag meer antwoorden gaat krijgen..

Pink, jij hebt vandaag de prikinstructie gehad toch, weer een stapje dichterbij....
Schijnt behoorlijk heftig te zijn die tijd van prikken, (sowieso de hele periode al natuurlijk), maar lichamelijk, als ik het van een aantal collega's van mij mag geloven die het ondergaan hebben.

Ik hoop zo dat het voor jullie ook snel zo mag zijn...

Enne, tatoos en piercings, nee, das niets voor mij. Een vriend van ons heeft er ook een paar en als ik dan zie hoe rood die waren net na het zetten, brrrr..... geen naaldjes in mijn lijf hoor....

Liefs Pippie

helemaal mee eens!
ze moeten echt eens wat gaan doen....

pippie mooie foto s!

xxx mier

Hallo,

Pink, inderdaad hoe was de prikinstructie gisteren? Zie je het een beetje zitten?
Volgens mij is dit je laatste vakantieweek of niet? Heb je al een beetje zin in het nieuwe schooljaar? Hopelijk kun je er niet het hele schooljaar zijn...oooo dat zou mooi zijn!

Mier, hoe is het verder met jou? Nog veel last gehad van de operatie? Ik heb ook wel eens gelezen dat je daarna extra vruchtbaar bent dus we duimen stevig door voor jou hoor!

x-vlinder

Hallo meiden,

Ik was ook even benieuwd hoe het met je is gegaan Pink.
Zie je er erg tegenop om te gaan prikken, of ga je er vol vertrouwen tegenaan?

Mijn schoonzusje vond het wel moeilijk om zichzelf te prikken en liet zich destijds prikken door een vriendin (haar man durfde al helemaal niet).
Misschien dat jouw man wat dapperder is en dat hij jou kan helpen mocht je het zelf moeilijk vinden.

Ja, dat is waar ook. De eerste regio begint volgende week idd weer met school.
Heb je zin in het nieuwe schooljaar en ben je al weer volop bezig met de voorbereidingen? Ik ben normaal gesproken de laatste week voor het nieuwe schooljaar ook altijd veel op school te vinden. Vind ik wel zo fijn om weer goed voorbereid met een nieuw schooljaar te beginnen.

Nou, ik ga zo nog even poetsen en dan straks nog naar de VK met mijn man voor de belinstructies voor wanneer de bevalling inzet.

Tot later meiden!

Liefs, Twinkel3

Ik heb gisteren het hele schema mee naar huis gekregen. Vanaf 21 september beginnen met decapaptyl en dan 2 oktober een echo om te kijken of alles stil ligt en dan verder met de rest van de hormonen.
De prik voel je niet eens in de buik (lang leve het rolletje!) dus daar zie ik niet tegenop. Het mag van mij nu wel opschieten!

Vandaag al even op school geweest om wat voor te bereiden. Deze vakantie is echt ontzettend snel gegaan, had van mij nog wel even mogen duren! Maar als ik straks eenmaal bezig ben, is het ook wel weer fijn hoor! En dan gaat de tijd nog sneller........

Twinkel en Vlinder, gek idee dat het binnenkort bij jullie gaat gebeuren! Het is nog maar zó kort geleden dat jullie hier vertelden dat jullie zwanger waren!

Pippie, wat een mooie foto's! De babykamer is ook echt mooi met dat gedichtje!

Terug
Bovenaan