WIEBELMEIDEN 8

ok spannend! fijn iig dat jullie het niet zeer vinden doen!
we wachten maar weer af! ik weet iig dat het goed bij mij zit!
maar de vraag waarom lukt het dan bij ons niet,dat blijft!

XXX mier

Hoi meiden,

Hoe is het met jullie?

Nog een druk wiebelweekend gehad Pink ?
Wie weet is het deze maand toch nog een "lucky shot"!
Ik hoop het voor jullie. Niet geschoten is altijd mis, toch?
En was het gezellig met jullie nichtje?
Ik vind het altijd heerlijk om op te passen, alhoewel ik deze zomervakantie geen logeerpartijtjes heb gepland. Dat komt straks wel weer.

@Mier, idd heel oneerlijk dat ze je boven de 35 wel sneller verder helpen.
Jullie hebben er niet voor niets voor gekozen om zwanger te worden 1,5 jaar geleden.
Waarschijnlijk hebben jullie eventueel ook wel een wens voor een 2e of 3e kindje en dan tikt de tijd ook helemaal door. Ik kan daar ook met de pet niet bij hoor!
Aan de ene kant zeggen ze dat je niet te laat met kinderen moet beginnen, maar als het niet wil lukken dan helpen ze je pas wanneer de leeftijd echt gaat tellen.
Dat vind ik ook oneerlijk!
Ik hoop voor je dat het zover niet hoeft te komen hoor.
Hoe voel je je nu trouwens? Alweer een beetje hersteld van de operatie?

Ik ga straks nog met vrienden uit eten. Wel lekker en gezellig hoor.

Jullie ook nog een fijn weekend en tot snel!

Liefs, Twinkel3

idd twinkel,ik ga het daar ook wel weer over hebben met de gyn. !
als ze weer gaan zeggen wacht nog maar even af!
hoop dat ze ons misschien nu op een wachtlijst gaan zetten voor k.i want dan heb ik tenminste ook een datum naar uit te kijken en dat ze tenminste iets gaan doen!
als het dan op de natuurlijke manier nog lukt is het zeker mooi meegenomen! en anders maar via hulp...

voor jullie schiet het allemaal al op!

xxx mier

Ja, ik kan me voorstellen dat je nu actie wilt Mier.
Groot gelijk hoor!

Voor ons schiet het idd op, gek hoor.
Over een week kan het al gebeuren, maar het kan natuurlijk net zo goed nog 6 weken blijven zitten. Ik zie het wel.

Tot gauw!

Liefs, Twinkel3

@Mier, Kan me idd goed voorstellen dat je nu wilt dat er actie word ondernomen. Hoop ook echt dat ze wat voor je kunnen doen en dat je snel op het andere forum zit. Wat  heb je trouwens een hoop piercings, hahaha. Voordat ik Lisa kreeg had ik ook een navelpiercing, maar na de bevalling er nooit meer ingedaan. Wil wel als de 2de geboren is een tattoo laten maken met de namen van mijn kids. Wilde ik altijd al van Lisa, maar durfde niet zo goed, nu doe ik het dus dalijk maar van alle 2 tegelijk.

@Pink, Hoe is het met jou??

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben het hele weekend weer naar de camping geweest en Lisa heeft het erg naar haar zin gehad. Er was volop feest op de camping dus laat naar bed gegaan. Vandaag dus ook weinig gedaan en lekker geluierd.

Liefs xxx

Haai meiden!

Even een kort berichtje van mij: ben net thuis van mn eerste werkdag en het viel alles mee! Wel wennen natuurlijk, maar het ging beter dan ik had durven hopen...gelukkig!

Liefs, Ukkie26

je eerste werkdag zit er weer op ukkie! fijn dat het zo goed is gegaan!
hoe vond lise het een dagje zonder jou?
hoeveel dagen in de week ging je ook alweer werken?

patricia waar laat je de tattoo zetten? heb je al enig idee?
mijn zus heeft ook de namen van de kinderen (niet groot hoor) maar tussen de schouderbladen met sterretjes,wel heel mooi!
een vriendin van mij heeft hele grote sterren op de onderarm,echt zooooooooo gaaf!
ben zelf niet van de tattoos! ik zet liever piercings hahaha (als ik ze beu ben dan doe ik ze gewoon weer uit)

spannend hoor twinkel! ben beniewd!

xxx mier

Hallo,

Tatoo's en piercings...niks voor mij. Ik vind het bij anderen wel vaak mooi hoor maar vind een tatoo zo definitief. Ik kijk wel eens naar Miami Ink op discovery daar maken ze vaak gave tatoo's.

Mier. Gewoon alles zeggen hoor bij de gyn en je niet zomaar weg laten sturen inderdaad. 'Brutale' mensen hebben de halve wereld zeggen ze wel eens .

Inderdaad Twinkel. Als mensen vragen hoelang nog zeg ik nog maximaal 6 weken (haha). Gek he? Dan zijn onze ukkies er wel als het goed is!

x-vlinder

Terug
Bovenaan