WIEBELMEIDEN 9!!!!!

He meiden, kon niet meer posten bij wiebelmeiden 8 en kon geen nummertje 9 vinden, dus deze maar even gemaakt.

Mier en Pink, dat 2009 jullie jaar mag worden!!!!! (met beeb natuurlijk)

Nr 9 alweer, hopen dat dit dan echt de laatste wiebelmeiden wordt en dat  Mier en Pink straks met ons meeverhuizen  naar de mama's!  

liefs Tara  

Pink en Mier, wiebelmeiden 9 dat zijn er al veel te veel....hopelijk is dit de laatste inderdaad!

Gelukkig wordt er aan gewerkt bij jullie en zijn jullie weer positief!

Ook bij de wiebelmeiden 9 zijn we er weer voor jullie hoor als het nodig is dat weten jullie wel.

x-vlinder

vlinder dat weten we hoor! vind het fijn dat jullie blijven kletsen met ons maar dat heb ik volgens mij al zo vaak gezegd!

het is rustig hier zeg! waar is iedereen?

anoek voel je je al wat beter? of nog steeds aan de spetterpoep

pink hoe is het met jou? nog een week,begin al op te schieten!!!

hier gaat het goed! nog 2 daagjes en dan therapie!

xxx mier

Nummer 9 alweer!!! Hopelijk de laatste!!

Ik heb weinig fut om een berichtje te typen, vandaar een hele korte!

Ik ben zooooo ontzettend moe!! Vandaag alleen een half uurtje weggeweest naar de kapper en voor de rest de hele dag op de bank en ook nog geslapen! Ik moet echt heel veel rusten van de arts. 1 activiteit en verder niks!! Nou heb ik ook niet de fut om meer te doen, dat scheelt!
Maar op deze manier wel veel te veel tijd om na te denken. Vanmiddag toen ik op de bank lag had ik felle steekjes linksonder in mijn buik. Weet niet of het bij de eierstokken of de baarmoeder was. Ja, de tijd van alert zijn is weer aangebroken!! Heb ik me bijna een jaar niet meer verdiept in eventuele innesteling, haha, nu voel ik natuurlijk alles weer en alles heeft een mogelijke oorzaak. Waarschijnlijk is het niks, maar ja, jullie begrijpen me vast wel!

Liefs Pink

nu heb ja natuurlijk een wat grotere kans dat het wel raak kan zijn,dus kan begrijpen dat je nu bij alles wat je voelt nadenkt van zou het zo zijn!
spannende week nog hoor! en idd nu je je eigen rustig moet houden,heb je meer tijd om erover na te denken!
spannend hoor pink! je weet dat er zoiezo nog een paar goede embryo s achter de hand heb,maar ik hoop dat dat niet nodig is!
duim voor jou!!

xxx mier

Terug
Bovenaan