WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Nu dan ook mijn eerste berichtje bij Wiebelmeiden nr 9!!! Dat betekent dus 8 x 700 = 5600 berichten die we samen hebben volgetypt, wauw!!!

Ik hoop ook idd dat het de laatste zal zijn en dat zowel Pink als Mier naar de wiebelmama's komen!

Pink, doe je het rustig aan? Ik snap dat je nu gefocused bent op alles wta je voelt. Terwijl je verstand weet dat je niks anders kan dan afwachten deze dagen... erg hé? Wanneer mag je testen?Mag je dat zelf doen of doen ze dat in het ziekenhuis?

Mier,morgen therapie. Hoop dat het je nog beter helpt herstellen. En je wiebeldagen weer in zicht... You go girl!

Nou hier gaat het redelijk, met mij dan. Mn mannetje is inmiddels opgeknapt.Ik ben bij vlagen nog misselijk, maar met Benthe gaat het niet zo goed. Gisterochtend -en avond bij de huisartsenpost geweest. Ze doen alleen niet veel, want ze is niet uitgedroogd. Ze vinden het wel lang duren. Gisteren kleine beetje te drinken gegeven en leek goed te gaan, alleen gisteravond was het weer raak. Ik had er net op mn arm om naar boven te gaan en ze spuugt zo tussen ons in...bleehhhh....Ook héledunne luier, gewoon water... Dat heeft ze nu gelukkig niet meer. Wel dun, maar geen watrer. Ze plast nog wel erg weinig, dus ben er nog steeds niet gerust op. Geven nu om het uur-anderhalf uur 60cc en dat blijft er nu wel in. Hopelijk kan ze vandaag alles binnen houden.

Verder weinig te melden. Ga beetje bankhangen...

Liefs

Ha meiden nummer 9 alweer!

Pink je eerste week zit er op, nu nog 1 (hele lange) week wachten. Snap dat je vanalles voelt, je zit er nu ook wel heel dicht bij. Hoop zo dat je  volgende week een positive test zal hebben! Duim heel hard voor je!!

Mier hoe  is het met jou? Morgen fysio? Hoop dat het helpt.
Hoe is het met je rug.. gaat het daar al iets beter mee?

Anoek wat zielig dat Benthe nog helemaal niet lekker is. Hou idd maar goed in de gaten dat ze niet uitdroogt
.Gelukkig voel jij je al wat beter. Nou doe nog maar rustig aan vandaag.

Met mij gaat alles goed! Volgende week gaan we een weekendje jaja naar Brabant! Heb ik wel zin in!

Liefs bo

Hoi meiden,

jeetje, nummer 9 alweer. Gaat echt supersnel. 5600 berichtjes inderdaad...pfoe. Wat kunnen wij kletsen zeg!

Pink, heeeeel logisch hoor, dat je alles wat onderin je lijf gebeurt voelt en je afvraagt wat het is! Nog 1 hele spannende week. denk aan je!

Mier, morgen therapie, hopen dat je snel verbetering ziet! Hoe gaat het verder? Hoe voel je je?

Hier gaat het goed. Vrijdag zijn we naar Marco Borsato geweest, Lise was bij mn schoonouders. Het concert was helemaal top en met Lise ging het goed (gelukkig). Ze is nu nogal zeurderig omdat ze last heeft van tandjes (nog geen tandje te zien, maar ik mag absoluut niet aan haar onderkaak komen...). Arm meisje.

Verder weinig bijzonders te melden hier.

Ga ff Lise troosten...en het eind van wiebelmeiden 8 lezen!

Tot later!

Liefs, Ukkie26

jeeeeeeeeee eindelijk weer wat dukker!

hey anoek; balen dat het er elke x zo uitkom bij Benthe,maar even goed in de gaten houden! ik heb de wii op internet aangesloten als het goed is gegaan  dus kunnen we tegen elkaar karten!

hey bo; met mijn rug gaat het gelukkig ook al wel wat beter,het is nog niet helemaal over maar kan in ieder geval weer gewoon lopen!
leuk dat je naar brabant kom! waar ga je heen?

hey ukkie; ja morgen idd therapie,het gaat gelukkig echt goed denk dat ik na een paar x therapie wel ver genezen zal zijn! echt super dus!
leuk dat je naar marco borsato ben geweest!
heb je al iets voor dat de tandjes doorkomen? want dentinox en chamodent werkt super daartegen!

xxx mier

Hallo,

Mier, Hoe is het met de Wii? Al spierpijn? Ik heb het ook wel eens gedaan bij vrienden en vond het wel grappig.
Succes morgem met je therapie!

Pink, Wel rustig aan doen hoor en niet teveel piekeren. Lekker bankhangen en slapen als je moe bent. De dagen beginnen te korten en voor jullie het weten mogen jullie gaan testen!

x-vlinder

Hey meiden,

Pink, de 1e week zit erop, nog 1 te gaan! Logisch hoor dat je nu weer op elk steekje en krampje in je onderbuik gaat letten. Helaas kun je dr alleen niks aan afleiden. Wanneer mag je testen? Doe rustig aan, en luister goed naar je lichaam. Maar volgens mij doe je dat ook wel! De spanning zal nu  elke dag wel stijgen. Wij helpen je wel door deze week heen hoor...

Mier, morgen  dus voor het eerst mimiektraining. Hoop dat het goed helpt. Nog druk met WII-en?    

Vandaag voor het eerst met Viggo naar het zwembad geweest! Hij vond het zelf alleen iets minder leuk, water was ook niet echt lekker warm en hij was een beetje moe.

Ga nu no even bij de mama's kijken.
liefs Tara

hoi vlinder en tara,

ja de wii is echt zo leuk!
net nog weekend miljonairs gedaan! kom niet verder als vraag 10
mijn neefje had afgelopen donderdag bij mij   gewii-ed en mijn zus en neefje vonden het zo leuk dat mijn zus ook maar een wii heb gekocht  iedereen aan de wii!!

morgen idd therapie,ik heb er wel veel vertrouwen in dat het goed komt!

tara leuk dat je al ben wezen zwemmen met viggo.alleen als het water niet warm is is het niet echt lekker voor  zo n kleintje!

vlinder alles goed met lars? ga je nog van de winter weg op wintersport of sla je nu een paar jaar over? jij ben toch een wintersporter net als tara?

xxx mier

Terug
Bovenaan