WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hoi Meiden,

Zo daar ben ik ook weer. We hebben een druk maar gezellig weekend gehad. Mijn vader en vriend zijn jarig geweest en we vierde het een zaterdag. We waren pas om half 3 thuis. Was versleten een zondag, maar moest wel weer vroeg mijn bed uit want mijn schoonvader was bezig met mijn slaapkamer en kwam die afmaken een zondag. Hij is echt super mooi geworden, hij is paars zal van de week wel ff een foto maken zodat jullie ook mijn mooie kamer kunnen zien, hahaha. Heb het hele weekend met mijn matras bij Lisa in de slaapkamer geslapen en ben blij dat ik vanavond mijn eigen bed weer in kan. Het was wel erg gezellig bij Lisa op de kamer maar ook erg vermoeiend met mijn dikke buik.

@Mier, Succes bij je mimiektraining. Hoop dat het goed werkt en je snel resultaat zal zien.

@Pink, Spannend!! Nog 1weekje hoop zo dat het raak is. Mijn duimen draaien nog steeds overuren!! Mag je trouwens zelf een test doen of doen ze dat in het ziekenhuis?? Probeer rustig aan te doen he!!

Liefs xxx

Goedemorgen!

Hier schijnt heeeerlijk het zonnetje, en bij jullie? Lise ligt te slapen (die is kapot, was vannacht tussen 4 en 5 wakker, wij dus ook ). Dus nu alweer in bed...

Ga strax ff lekker naar de stad met Lise, kleren kopen (voor mij dit keer). Heb echt hard nieuwe kleren nodig!

Mier, hoe is het ermee? Hoe was de therapie?

Voor Lise dr tandjes heb ik chamodent (van VSM) en ik heb ook dentinox. Ik moet eerlijk zeggen: merk niet echt dat de chamodent werkt. Ze slaapt wel redelijk makkelijk in, maar als ze midden in de nacht wakker wordt dan valt ze niet weer snel in slaap. En als ik erheen ga om nieuwe druppels te geven...tsja, dan wil ze eruit. Ach, het zal wel weer (snel?) overgaan.

Pink, nog een weekje!!! Aan de ene kant zal deze week heeeeeel lang duren maar...moet je eens kijken hoe veel "wachttijd" je al hebt gehad. Met elke ronde je NOD, met het wachten op het prikken enzo...en nu is het gewoon wachten of je zwanger bent! En 25% kans zei je toch laatst??? da's veel! Meid, sterkte. Zoek wat afleiding (voorzover dat gaat). Mag je zelf testen? Of moet dat in het ziekenhuis?

Ik ga hier maar eens afstoffen: mn mannetje heeft gisteren een gestuukte muur geschuurd zdat 'ie wat egaler is, nou...het ziet hier (bijna letterlijk) wit van het stof. Bah.

Tot later vandaag!

Liefs, Ukkie26

hey patricia;

nog gefeliciteerd met je vader en vriend!
en ben benieuwd naar de foto s van je kamer!

hey ukkie,

oh lekker shoppen!!
zal ik ook wel zin in hebben hahaha!

chamodent dat is homeopatisch dus dat duurt langer voordat dat pas gaat werken,dentinox werkt gelijk wel meteen,
mijn zus had ook altijd dentinox voor mijn neefje en nichtje!

oh ja en moet pas eind van de middag naar therapie!

pink nog een weekje!! spannend hoor!

xxx mier

vlinder lekker hoor een weekendje skieen! gaan jullie dan naar oostenrijk denk je?

tara jij waarschijnlijk ook boarden toch van het jaar?

hou de rest eigenlijk ook van wintersport??

ik hoop eigenlijk dat ik echt NIET kan boarden als jullie begrijp wat ik bedoel!!
nog 13 en een halve week voordat we gaan dus...

xxx mier

Ha Mier,

handig hoor, een wiebel-drogist...

Ga dan maar dentinox gebruiken, daar heb al veel goede verhalen over gehoord. Hoop dat het werkt, voornamelijk voor Lise; zoooo zielig als ze pijn heeft. Oh, ze is wakker :S. Hopen dat haar humeur wat beter is dan voordat ze ging slapen.

Mier, ik heb nog nooit gewintersport. Maar ik wil zeker een keer hoor! Misschien ga ik komend jaar (februari ofzo) met mn schoonvader en zwagertjes mee. Aan de andere kant: die kunnen het zoooooo goed en gaan zoooooo hard...pff. Dan kan ik het niet eens goed leren!

Ik hoop ook voor je dat je niet kunt snowboarden, snap heel goed wat je bedoelt!
Deze week weer een wiebelweek voor jullie? Toch maar gewoon proberen hoor, je weet maar nooit...

Ik ga Lise uit bed halen: ze klinkt nogal chagreinig (hoe schrijf je dat eigenlijk?!)

Tot later!

Liefs, Ukkie26

ja weet er wel wat van  2 diploma s dus

wel heel gaaf hoor wintersport! heel mooi al dat sneeuw!

nou shop ze vandaag!

ik ga nu eerst douchen!! erg he zo laat!!

xxx mier

Ha Mier,

ja wintersporten lijkt mij ook helemaal mooi! Heb wel 1 keer gelanglaufd trouwens, met het eerste jaar van de HEAO. Erg gezellig, maar niet mijn ding. En de sneeuw was pas gevallen dus er waren geen loipes (zo heten die dingen toch), dus het was mega-zwaar!

Heerlijk toch, zo laat pas douchen? Doe het maar rustig aan, da's alleen maar goed voor je herstel.

Ik ga nog even door met opruimen, dan over een uurtje richting stad. En Lise moet een schone luier denk ik: ze ligt te poepen in de wipstoel (schattig hoor, grr).

Tot later!

Liefs, mij

zo heerlijk gedouched!

wij hebben een middagje gelanglaufd,vorig jaar januari,om mijn schoonouders een plezier te doen,was wel leuk onder elkaar! maar ook niks voor mij hoor! toch meer voor wat oudere mensen hahaha!

lekker bijna naar de stad! ik ga zo eens boodschappen doen bij ons in het dorp!

xxx mier

Terug
Bovenaan