WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Hallo.

Wat een gezellige boel hier. Lekker veel gekletst.

Pink, wat geweldig zeg dat het hartje meteen al te horen was. Dat is al snel hoor. Nu ben je zeker blij dat je het geprobeerd hebt. Echt helemaal geweldig. Nu lekker samen vakantie. Geniet er goed van saampjes!

Mier, ik had het wel verwacht dat je teveel doet de laatste tijd. Geef jezelf goed rust hoor (is ook beter voor het zwanger worden gedeelte) dan ben je veel eerder weer de oude. Enne...wat een mooie kerstkaart viel hier in de bus deze week. Thanks!
Wij sturen geen kerstkaarten maar geven geld aan een goed doel dus hopelijk zit je niet te 'wachten' op een kaartje van mij.

Hier alles goed. Vanavond krijgen we eters en vanmiddag ben ik op mijn werk geweest voor de kerstborrel. Veder drukjes want morgen geven we een feestje.

x-vlinder

x-vlinder

Hey meiden,

het begint saai te worden want er is nog steeds niet meer aan de hand. En van mij mag er nu toch wel een baby komen, want ik ben erg nieuwsgierig. We wachten wel af, misschien wel tot 2009....... :(

Mier, je hebt moeite met stilzitten he! Probeer wel rustig aan te doen en je aan die 24 uur te houden. Je eigen gezondheid is belangrijker dan werk hoe leuk dat ook is.

Pink, geweldig om zo'n klein mensje in je te zien met alles erop en eraan. Begin je je nu zekerder te voelen? Hebben ze ook nog naar je eierstok gekeken?

Tara, fijn dat de bloedwaardes goed zijn. Nog 1 keer ziekenhuis opname. Dan duimen dat het verder alleen maar controles zullen zijn.

Patricia, vervelend dat het toch de dag voor kerst is geworden.

Twinkel, Iva is echt een bikkel dat ze al die onderzoeken zo goed ondergaat.

liefs
vs

Niemand weer geweest hier !?!
Vs, nog heeeel eventjes geduld. julli uk komt vast nog in 2008!
Mier, bij ons is sinterklaas drukker. Vooral meer werk (kleine kadootjes) In omzet maakte het niet zoveel uit.

liefs Tara

Hoi,

Idd rustig geweest. Gisteravond had ik ff niet zo'n zin en vandaag druk geweest. Verjaardag en genoeg "klusjes" in huis. Alles gaat goed, ook met Benthe!

Mier smste mij of ik even door wilde geven dat ze een weekend snowboarden is, dus dat ze daarom niet hier is.

Vs, nog ff geduld... Ik hoop -als kerstkind-   dat je baby voor of na kerst komt! Lijkt heel leuk, maar ik vind het echt niks. Maar goed, helaas hebben we geen invloed op wanneer de uk van plan is te komen. Ik hoopte dat Benthe niet op 1 april zou komen..hahaha Ukkie geloof ik ook. Lise kwam de dag erna ;-)
Sterkte met die zware laatste loodjes. Het wachten wordt uiteindelijk beloond (na hard werken ;-)

Liefs

He meiden,

hier weinig bijzonders te melden. Ik zou voor zowel mijzelf als de kleine willen dat hij/zij nog voor kerst komt, maar ja we hebben het niet in de hand.

vs

het is hier flink rustig geweest!!!
wij zijn gistermorgen heeeeel vroeg naar winterberg vertrokken om te gaan snowboarden!
dus lekker er even tussenuit geweest! we hadden alleen erg slecht weer,regen regen en nog eens regen! we waren zeik en zeik nat dus dat was minder! vanmorgen ook nog geboard maar toen we weer erg nat werden zijn we maar gestopt en omgekleed en weer naar huis gegaan! dus we waren eind van de middag weer thuis! ik heb nu alleen nog een berg met was! blehhh! wat je al niet moet wassen na weer zo n weekend!

xxx mier

Oooooooo Mier...lekker!

Ook al regent het het is altijd gaaf om even die berg af te suizen. Wij gaan begin feb een lang weekend. Jippie! We gaan met de hele fam dus ook onze kleine uk. Kunnen opa en oma lekker met hem gaan wandelen als wij gaan skien!

x-vlinder

Lekker miertje! Behalve de regen dan natuurlijk
Hier is de wintersport ook van t weekend besproken(nog niet geboekt) Waarschijnlijk gaan we in mrt met 2 of 3 stellen. Allemaal met kleine ukkies, dus gewoon in afwisselende combi's boarden. Heb dr al wel zin in.

liefs Tara  

Terug
Bovenaan