WIEBELMEIDEN 9!!!!!

Nou...

inmiddels ben ik wel klaar met nuttige dingen (wasje opgehangen, gestofzuigd, wc gepoetst) maar mevrouw ligt nog steeds te slapen! Echt al 2,5 uur, niet normaal gewoon! Normaal slaapt ze maar een uurtje ofzo...

Als ze om 2 uur nog slaapt, maak ik haar wakker hoor...pfoe.

Hallo,

Pink wat fijn zeg dat je een echo hebt gehad. Super is dat hé?

Twinkel hoe was het in het zh met Iva?

Ukkie, Lise wakker moeten maken?

Mier hoe is het met jou? Al tarwekiemolie gekocht?

Heb jullie net weer een foto gestuurd. Ja, ja, hoeze trots
Zoooo schattig!

x-vlinder

Haai!

Nee, Lise werd zelf om 2 minuten voor 2 wakker. Broodje erin (ging goed!), fles erin en lekker gewinkeld. Luierpakjes gehaald (saaie witte), kerstballen en nog wat dingetjes. Lise ligt nu weer te slapen...

Ga vanavond de kerstboom opzetten! Heb er nu al zin in, haha. Mn mannetje is werkn (het is druk en het wordt nogal laat vanavond) dus ik wil de boom hebben staan, lampjes en al, als hij thuiskomt: surprise!

Kan waarschijnlijk niet zijn reactie zien, want dan lig ik al in bed...maar ach...toch leuk!

Ik ga even koken:mn vlees voor morgen staat al op (draadjesvlees, moet een tijdje bakken, dus dat bereid ik nu alvast voor) en Lises prak moet klaar...

Tot later!

Liefs, Ukkie

Nou, het onderzoek van Iva zit er weer op.
Het was allemaal wel erg vervelend voor haar en ze heeft dan ook flink zitten krijsen.
Logisch hoor. Wel heel zielig om te zien, ik zag echt de angst in haar ogen.
Verder lijkt het wel weer aardig te gaan. Hopenlijk is ze het al weer vergeten.
Volgende week kan ik bellen voor de uitslagen.

We krijgen over een uurtje nog een heleboel mensen die komen kraamschudden (collega's van mijn man). Ik ga dus maar gauw de boel een beetje startklaar zetten en Iva flessen.

Liefs, Twinkel3

Hey meiden,

Pink, super zeg dat je echo goed was! Nu dus uit de onzekerheid.Je mag nu echt erop vertrouwen meid. Geniet geniet zou ik zeggen! Voor je het weet lig je te puffen ;-)

Twinkel, wat voor onderzoeken hebben ze gedaan bij Iva? Veel plezier vanavond.

Vlinder, zeker een schattige foto, zo heerlijk ontspannen als Lars er bij zit.

Ukkie, thanks!

Bleehhh...hier was het alweer zo'n dag.... Vanochtend werd ik om 4.45 wakker van een kletsende Benthe. Toch maar gaan kijken en toen ik binnenkwam rook ik het al... weer een dikke vette dunne poepluier. Nu zat haar romper, pyamabroek en slaapzak onder. Dus weer alles verschonen. was in de machine en toen was het 5.15, ben maar niet meer naar bed gegaan. Benthe heeft nog wel even geslapen. Op het werk veel afspraken en druk. Terugweg vet file... was pas om 18.15 thuis (met Benthe). Wat een geren en gevlieg allemaal. Kan blij zijn als ik vakantie heb. Maar 1 voordeel, ben inmiddels 1,5 kilo kwijt ;-)

En als trotse mama moet ik ook nog even kwijt dat Benthe vanavond weer een stukje heeft gekropen en dat het al beter ging dan gisteren... NOg ff en dan kruip ze het hele huis door denk ik!!!

Vanavond ook maar weer vroeg naar bed. Moet nog ff wat mailtjes sturen.

Liefs

Hoi!

Twinkel, zielig hoor, dat Iva zo moest huilen. Maar ook wel begrijpelijk...Hoop dat alles goed is.

Anoek, jee, wat een gehaast zeg, voor jou. Bah. En inderdaad: kwart over 5 wakker zijn is echt een rottijd. Lise wilde vanochtend (uur of half 8) ook echt niet meer slapen en ook hier een erg vieze luier. Gelukkig niet op de romper/pyjama, maar mevrouw wilde echt niet meer slapen. Ook niet toen ik 'm verschoond had...en dat op mn vrije dag. Niet uitslapen dus...

Meid, nog 1 dagje, heb je lekker weekend...

Miertje, waar zit je??? Heb je hier al eventjes niet meer gezien...Moet ik me zorgen maken?

VS, meld je je nog even voor vandaag??? Of heb je andere dingen te doen?

Ik ga verder met de kerstboom versieren (alleen de lampjes zitten er pas in...).

Fijne avond!

Liefs, Ukkie

Hey,

ik heb nog steeds BIB. Ik had slecht geslapen, dus vanochtend even wat gegeten en weer terug mijn bedje in. Niet dat ik daarvan wakkerder ben geworden. Ik begin volgens mij ook verkouden te worden. Ik ga me even douchen en dan op de bank een filmpje kijken.

vs

hier ben ik ook ff snel

ukkie vandaag heb ik gewerkt! de 4e dag op rij,en nog 2 te gaan en dan eindelijk weekend!!! ben er nu al aan toe,ik ben zoooo gebroken!! morgen weer vroeg uit bed 5:50 dus ga nu mijn bedje opzoeken..

pink fijn dat de echo goed was!!! fijn hoor!

twinkel ahhhh sneu voor Iva,nu haar maar lekker verwennen hoor!!

vs ik heb niet gelijk!! jammer!! hoop dat het niet lang meer duurt!

nu ga ik slapen,kan mijn ogen bijna niet meer open houden!! morgenmiddag naar de bedrijfarts!!

xxx mier

Terug
Bovenaan