Wiegje of ledikant

Wij hebben een Co sleeper gekocht voor op onze slaapkamer voor het begin en daarna een gaat hij naar z'n eigen kamertje in zijn ledikant. In het begin willen baby's graag dicht bij hun ouders zijn vandaar dat we gekozen hebben om hem niet gelijk in zijn eentje op een kamer te stoppen. De co sleepers hebben een tussenschot wat je naar beneden kunt doen zodat hij lekker naast ons in bed ligt. Dan kan ik af en toe een aai over z'n bol geven en makkelijk voeden 

Ik heb mijn eigen wiegje waar ik 35 jaar geleden in heb gelegen staan. We zijn deze helemaal aan het opknappen, nieuw likje verf, hemeltje en dekentjes. Op de babykamer komt een ledikantje te staan, wiegje is alleen voor de eerste paar weken en op onze slaapkamer.

Wij gaan eerst een cosleeper gebruiken, soort wiegje naast het bed  En afhankelijk van hoe baby het doet en wij zelf natuurlijk ook, gaat ze op een gegeven moment naar haar eigen kamertje in een ledikant.  

Haihai 
Superbedankt! Ik ben eruit, Co-sleeper voor op mijn slaapkamer en ledikant in babykamer. 
Co-sleeper zodat ik hem inderdaad bij me kan houden waar ik slaap, de eerste weken / maanden en het is handig voor het voeden. Jullie reacties hebben me dit doen besluiten. Nogmaals dank! 
Liefs Zoë

Terug
Bovenaan