wiegje...

hallo dames,
even een vraagje, wie van jullie zet een wiegje op jullie eigen slaapkamer neer voor de eerste weken??
had er nog helemaal niet over nagedacht en nu hoor ik het rondom mij heen van zwangere die het wel doen.. maar is dat echt nodig??

Hoor van de meesten dat ze de reiswieg gewoon gebruiken voor de eerste paar weken.. Bij ons komt ze bij ons op de kamer (ledikant) omdat we geen extra slaapkamer hebben..

Wat je prettig vind....

Bij ons komt de baby de eerste weken bij ons op de kamer in een wiegje. Daarna vrij snel naar eigen kamer anders slaapt manlief erg slecht... Die hoort elke zucht!!
In begin wel makkelijk. Ivm met voeden enzo.

Dus echt nodig is het niet. Als je de baby maar hoort s nachts.

ik heb een wiegje op wieltjes.in het begin zet ik haar naast ons bed neer gewoon om te wennen.dan kunnen we haar ook goed in de gaten houden in het begin.bij mijn dochter heb ik dat 1 week gedaan.omdat ze goed door sliep ging ze al vrij snel naar haar eigen kamertje.en omdat er wieltjes onder zitten kunnen we het makelijk heen en weer rijden.
je moet gewoon doen waar jij je prettig bij voelt.

Hoi,
Het is net wat jezelf prettig vind idd.Ik denk er ook over om een wiegje aan te schaffen omdat het mij erg handig lijkt met de borstvoeding.Succes met het kiezen ervan..ps het is natuurlijk wel een heerlijk gezicht he.. kunnen kijken naar je kleintje .. oo zwijmel zwijmel..xxx

het is inderdaad wat je zelf fijn vindt, wij hebben bij de eerste de kleine een paar dagen bij ons gehad maar ik deed geen oog dicht, wilde de hele nacht naar hem kijken, luisteren en aanraken hahaha
dus toen maar naar zijn eigen kamertje gebracht

nu is de bedoeling ook weer even bij ons en daarna haar eigen kamertje

voordeel ook dit wiegje is makkelijk te tillen ;-)

Hij komt in een wiegje bij ons op de kamer zo lang het voor mij goed voelt. Kan dus ook weken of maanden zijn.

De babykamer is een verdieping lager dan de onze, dat voelt wel erg ver weg.

Ik denk er zelfs over om hem de eerste nachten op een aankleedkussen en met warme slaapzak tussen onze hoofdkussens te leggen. Maar moet nog even aan mijn vriend vragen of hij dat ook een goed idee vindt.

Terug
Bovenaan