Wiiieeeehaaaaaaa!!!!! Eindelijk!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve meiden!

IK BEN ZWANGER!!!!!!!!!!! Ik kan het nog bijna niet geloven maar het is echt waar! Ik heb gisteren getest. Ik wilde eigenlijk wachten tot in ieder geval vandaag maar toen ik gisterochtend nog steeds een hoge tempertuur had heb ik besloten toch te testen. Het was zooo grappig, ik heb tegen  mijn zoontje  gezegd dat we gingen kijken of mama een baby in de buik heeft. Dat vond hij wel heel spannend, toen ik over het staafje plaste stond hij helemaal te klappen en te juichen: goed zo, mama (dat doe ik ook bij hem als hij op de wc plast).
Anyway, ik heb de test op de wc laten liggen en ging een beetje zenuwachtig dingen opruimen, ik baalde alweer gigantisch van mezelf dat ik zo vroeg had getest. Ik was zo bang voor een teleurstelling, ik was nog maar 2 dagen over tijd. Toen liep ik weer naar de wc en toen ik de test pakte en bekeek..., een dikke vette 2e streep! Ik was helemaal buiten mezelf, ik heb Mika zo'n beetje doodgeknuffeld en ik heb gehuild van blijdschap. Ben echt helemaal in de wolken!

Ik hoop dat jullie allemaal zo snel mogelijk volgen.  Geef vooral de moed niet op hoor. Bij is het ook eindelijk na 10 maanden gelukt.

Heel veel liefs Nicole
2e kindje, uitgerekend 25 mei, ronde 10 (en voor degenen die daarin geinteresseerd zijn, ronde 2  vanaf het  moment dat ik mijn maansteen ging dragen)  

Gefeliciteerd!!! De aanhouder wint, dat blijkt wel weer!
 xHes

Lieverd,

GEFELICITEERD!!!!

Ik kkan helaas niet mailen vanaf vakantie. Kan wel mail ontvangen maar versturen lukt niet. Dan maar zo! Ik ben rond 22 mei uitgerekend, dus we gaan gelijk op!

Kus

Syl

Yesss!!! nicole wat goed!!!!

hartelijk gefeliciteerd meid!!!!

heel veel geluk toegewenst!!!!

liefs janine

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA JOEHOEOEOEOEOEOEOE!!

GEFELICITEERD!!!

ik werd vanochtend wakker om 6 uur en ik moets toen aan jou denken en dacht ooow vandaag komt ze weer online met waarschijnlijk de uitslag en dachte meteen bijmezelf is is raak!!!!

ben echt heel erg blij voor je!!!!!
geniet ervan....

en we gaan je snel volgen

liefs Bri...

oja hoe reageerde je man??? (vink altijd leuk om te weten..hihihi)

Haihai!
Bedankt voor jullie lieve reacties!
Syl, ik heb je mailjte wel ontvangen hoor! Dus je kunt prima mailen : ). Ik mail jou ook nog hoor!
En Bri, wat grappig dat je dat dacht vanmorgen. Je kunt gewoon in de toekomst kijken,hihihi! En het is  leuk dat je het vraagt wat mijn vriend ervan vind. Ik heb jouw ideetje gestolen, hoop niet dat je het erg vind. Ik heb meteen een klein rompertje gekocht en in laten pakken (in normaal cadeaupapier) en thuis heb ik de test er bij in gestopt. Bij het uitpakken, Mika hielp hem, viel de test op de grond maar dat had hij niet in de gaten, dus hij keek me een beetje gek aan toen hij dat rompertje voor zich hield. Hij vroeg op die voor Mika was. Ik zei: beetje klein hè voor Mika. Toen zei ik dat hij even hetgeen moest bekijken wat op de grond gevallen was. Nou, je had die kop moeten zien toen hij de test bekeek, geweldig! Hij vloog me meteen in de armen en is ook verschrikkelijk blij maar het drong nu wel goed tot hem door dat hij voor de 3e keer vader gaat worden (hij heeft een zoontje uit een vorige relatie) en dat het dus wel lekker druk bij ons thuis gaat worden, hahaha!
Kus Nicole

hihihi leuk!!!

zucht ik wil ook die vreugde meemaken.....zow leuk.
ben ook zo benieuwd hoe mijn mannetje gaat reageren.....
hopelijk komen we daar snel achter....
je zit nu zeker met een glimlach van oor tot oor op je werk??

Liefs Bri

Terug
Bovenaan