Wiiieeeehaaaaaaa!!!!! Eindelijk!!!!!!!!

Leuk hoor, om al jullie berichtjes te lezen. Dank je wel voor jullie medeleven!
TeHa, ik las dat bij jou de test negatief was, balen hoor!
Bats en Cibi, ik ga zeker naar het mei-forum. Ik heb al even bij het algemene zwanger-zijn forum gekeken. Maar ik vind dat nog wel een beetje gek hoor. Ik heb net het gevoel dat ik hier iedereen ken (nou ja, een heleboel) en dan kom je echt op een "vreemd" forum. Maar ik kom absoluut naar het mei forum.
Liefs Nicole

Lieve Nicole, wat geweldig nieuws!!!!!! Van HARTE GEFELICITEERD voor jou en je mannetje.............. en natuurlijk voor Mika en het zoontje van je man!! Vandaag mijn NOD erg spannend, maar merk nog helemaal niets! En jij een vermoeden dat het raak was?

Vind het echt super!! Kimm en Bri bij ons duurt het vast ook niet lang meer!

X-Mees

quote: Nicole77 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-09-2005 14:15:13'));

Leuk hoor, om al jullie berichtjes te lezen. Dank je wel voor jullie medeleven!
TeHa, ik las dat bij jou de test negatief was, balen hoor!
Bats en Cibi, ik ga zeker naar het mei-forum. Ik heb al even bij het algemene zwanger-zijn forum gekeken. Maar ik vind dat nog wel een beetje gek hoor. Ik heb net het gevoel dat ik hier iedereen ken (nou ja, een heleboel) en dan kom je echt op een "vreemd" forum. Maar ik kom absoluut naar het mei forum.
Liefs Nicole

He Bats en Nicole,

Onder het forum april moeders 2006 staat al een item mei-forum waarin alvast een aantal anderen staan die ook in mei zijn uitegrekend, misschien leuk om al eens te gaan kijken??

Groetjes,
CIBI

Hoi Nicole,

hartelijk gefeliciteerd met het goede nieuws! Het lijkt me ook heel bijzonder om het met je oudste kindje te kunnen delen.
Geniet ervan.
Juup

hoi nicole

van harte gefeliciteerd en heel veel succes ermee en geniet ervan

gr ronda

Ohhh gefeliciteerd nicole.

Oh toen ik  dit bericht las moest ik echt ff een traantje wegpinken!!!
Ik kan je gevoel zo goed indenkene en wat je met die kleine van je gedaan hebt.
Zal hij het nu al begrijpen. weet niet of je in je bericht zijn leeftijd hebt vermeld.

Ik zou dat ook al zo graag willen en dan wil het zelf vertellen tegen mijn nichtje en neefje!!

Veel geluk met je zwangerschap!!!
Liefs Alma

He Nicole,

Van Harte gefeliciteerd meid! Gezellig hoor dan zitten we toch weer samen maar dan bij de Mei moeders!! We zitten nu voorlopig nog bij de april moeders, Miep heeft ons op de lijst erbij gezet omdat de Mei moeders nog niet is aangemaakt. Nou ik hoop voor je dat je niet al te misselijk bent en we speken elkaar snel weer!

Groetjes Sandra
7w en 1 dag zwanger uitgerekend 3 mei 2006....)

WOUWIEE, SUPER!!

Gefeliciteerd
en een hele fijne zwangerschap toegewenst
!!

Terug
Bovenaan