Wiiieeeehaaaaaaa!!!!! Eindelijk!!!!!!!!

TOPPIE Hoor!!!   Van Harte Gefeliciteerd!!
Ga er lekker van genieten en ook leuk voor je zoontje!!
Groetjes Renata en hoop je snel te kunnen volgen....
met nog vele andere.

Wauw Nicole wat geweldig voor je zeg!!!!!!!!!!!
Ik wens je een hele fijne zwangerschap, geniet er lekker van en droom vast van je eerste

Liefs Annet

Nicole, geweldig! Van harte gefeliciteerd, geniet van je zwangerschap. Wat je zegt over die maansteen: mijn eerste zwangerschap liet 22 maanden op zich wachten, in ronde 20 kreeg ik van mijn broertje (die is helemaal into stenen e.d.) een maansteen. Ronde 21 was ik zwanger, maar dit werd een miskraam (al heel vroeg, in de 5e week). En ronde 22 was raak! Daaruit is mijn zoontje van inmiddels bijna 1 geboren. Dus ik heb de maansteen ook maar weer in gebruik genomen. Baadt het niet dan schaadt het ook niet. Wel grappig dat het bij jou dus ook heeft gewerkt! Heel veel plezier de komende maanden, geniet van je buikje! Groetjes Cato

Nicole en je mannetje: Van Harte hoor!

Geniet van deze geweldige tijd en dit Grote Wonder.

Liefs Esther.

Hoi Nicole,

Van harte!! Voor mij is het nog even spannend. Vandaag NOD, maar nog geen duivels te zien. Wel misselijk en pijnlijke borsten.... Ik hoop met je mee te kunnen naar het mei-forum!! Wil het testen in ieder geval uitstellen tot na het weekend, just in case...

Liefs van Saskia

Hallo lieve meiden!
Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties! Ik heb echt een topweekend gehad, gewoon de wetenschap dat er een klein wondertje in mijn buik groeit, zorgt 24 uur per dag voor een big smile op mijn gezicht.
Ik hoop dat jullie allemaal snel mogen volgen.

Kus Nicole

Hoi Nicole!

Vlgs mij heb ik je bij een ander forum al aangesproken, maar voor de zekerheid (ben ook een beetje vergeetachtig hihi schijnt erbij te horen:

Van harte meid!!

Heerlijk geniet van dit unieke gevoel.

Lfs Hallow 7w

Terug
Bovenaan