Wij gaan uit elkaar. . . .

Hoi dames,
ik moet even mijn verhaal kwijt.
Mijn vriend en ik hebben nu echt de knoop doorgehakt en besloten om uit elkaar te gaan. Het valt niet mee hoor. We hebben geen ruzie maar wel een liefdeloze (broer/zus) relatie.
Het ergste vind ik het eigenlijk nog voor Daniëlle, pas 2 jaar en dan gaan je ouders al uit elkaar. Maarja het is voor haar toch ook echt beter als we er mee stoppen.
Ik ben benieuwd wat de toekomst ons zal brengen, maar achter de wolken schijnt de zon. (zeggen ze)

Groetjes van Sonja

Jeetje wat een nieuws zeg,Heftig!
Maar idd je moet beiden gelukkig blijven, niet om een kind bijelkaar blijven vind ik.
Ik wens je veel sterkte toe.Als jullie nog een goede band hebben, zal het contact met jullie en Danielle fijn blijven.

Groetjes Linda

Hey,

Ik krijg er kippenvel van. Moet een hele moeilijke beslissing zijn geweest. Hebben jullie het al aan Daniëlle verteld?? En hoe reageerde ze??

Ik hoop dat je wat ik nu ga schrijven niet verkeerd opvat, want het is natuurlijk echt heel erg als je ouders uit elkaar van (weet ik alles van). maar misschien is dit is voor Daniëlle beter dan dat haar ouders bij elkaar wonen en niet meer van elkaar houden. Dat voelen ze meteen. Hoop dat jullie geen ruzie gaan maken waar Daniëlle bij is want niks zo erg voor een kleintje als dat haar ouders ruzieen. (ook daar weet ik helaas alles van).

Hoop voor jullie allemaal dat er inderdaad achter die wolken de zon schijnt. Het zal wel een tijdje duren, maar het komt goed.

Heel veel sterkte ermee en hoop echt dat je me niet verkeerd begrijpt.

Patries

Hey Sonja,

Wat knap dat jullie de knoop heben doorgehakt. Je kan beter onder deze omstandigheden uit elkaar gaan dan wanneer je ruzie hebt.
Het is zeker heftig voor Danielle, maar als jullie niet ok zijn onder elkaar merkt ze dat ook.
Het zal een pittige tijd worden, maar het zal je waarschijnlijk ook heel wat opbrengen!

Sterkte!!!

Evelien

Dank jullie wel voor de reacties.
Gelukkig heeft Daniëlle het nog niet echt door. We hebben de beslissing niet zomaar genomen natuurlijk, we hebben het geprobeerd maar de liefde is gewoon op, het houden van niet maar dat komt meer door Daniëlle.
En Patries ik begrijp je zeker niet verkeerd, wat jij zegt is juist voor mij de doorslag om uit elkaar te gaan, voordat we elkaar straks echt gaan haten, daar heeft niemand wat aan.

Groetjes van Sonja

Sorry, daar heb je natuurlijk helemaal niks aan.
Sterkte de komende tijd! Zo'n beslissing neem je inderdaad niet zo maar en de komende tijd zal best lastig worden (er moeten tenslotte heel veel dingen geregeld worden).
Als je een luisternd oor nodig hebt, weet dat we er voor je zijn!

Doei, Karin

Terug
Bovenaan