Wij gaan uit elkaar. . . .

veel sterkte toegewenst
best een heftige beslissing
en vast ook een goed overwogen beslissing

toch wil ik er even aan voegen
(zeker je niet aanvallen of veroordelen)
dat ik het tegenwoordig wel allemaal erg makkelijk vind gaan scheiden/ uit elkaar gaan.
er wordt nog weinig "gevochten" voor een relatie
tijd voor elkaar maken en "verliefd"worden blijven vooral nadat er kinderen zijn kost veel tijd en energie jammer dat sommige mensen (zie het ook om me heen0 zo snel opgeven

groetjes moekje

heel veel sterkte
zal een zware tijd worden
maar neem aan dat het een goed overwogen beslissing is

wil er nog wel ff aan toevoegen
(je niet aanvallen of veroordelen)
ik vind wel dat het tegenwoordig allemaal zo makkelijk gaat het scheiden/uit elkaar gaan
bedoel wei "vecht" er nu nog voor een relatie??
we weten allemaal dat het na het krijgen van de kids minder wordt en het "verliefd"zijn of weer worden meot ej toch echt aan werken zelf , tijd voor maken. dit is geen verwijt maar zie het wel meer om me heen
erg JAMMER

groetjes moekje

Hey..
Wat een naar bericht zeg..
Maar idd vast goed doordacht..
Ik heb ooit voor ongeveer hetzelfde gestaan..met twee kids toen al..
We zijn een dik half jaar uit elkaar geweest, maar later toch beiden tot het inzicht gekomen dat het niet over was..
Dus weer opnieuw voor elkaar gekozen..Het gaat nu nog steeds prima.
Maar ik begrijp dat dat bij jullie niet meer goed zal komen?
Wens je heel veel sterkte, en het is inderdaad mooi als jullie er ''samen'' voor jullie kleine meid kunnen blijven zijn..Daar draait het om.Al is het dan op afstand van elkaar..
Gr Rina

Hoi Moekje,
ik ben het helemaal met je eens dat iedereen tegenwoordig makkelijk uit elkaar gaat, zeker bij ons in de vriendengroep, er zijn al zoveel koppels uit elkaar.
Maar tussen mijn vriend en mij is er eigenlijk al heel lang geen sprake meer van echte liefde. We zijn zeker al een jaar bezig met proberen en het een kans geven. Ik heb het gevoel dat ik veel probeer en hij eigenlijk niet echt. Vandaag heb ik dan ook gezegd dat hij even het huis uit moest en hij zit nu in het huis van zn moeder (zn moeder zit in een verzorgingstehuis)
Ik heb momenten dat ik denk, misschien komt het nog wel goed maar als ik realistisch ben denk ik eigenlijk van niet.

Ik wil iedereen bedanken voor het meeleven en ik respecteer alle meningen, ook als mensen het jammer vinden als er niet meer gevochten word, dat kan ik ook heel goed begrijpen.

Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Goh ik schrik echt van je bericht! Wat een rotsituatie maar wel knap dat je de knoop durft te hakken. Hoeveel stellen blijven hangen in een soortgelijke situatie? Om dan idd met ruzie en haat en nijd alsnog uit elkaar te gaan!
Hopelijk blijft jullie dit allemaal bespaard want daar schiet niemand wat mee op!
Veel sterkte de komende tijd met alles wat komen gaat!

Groetjes Sas

hoi Sonja,

ik wil je even zeggen dat ik het een dapper besluit vind! Zeker omdat jullie er al zo'n tijd mee bezig zijn en het dus geen ondoordachte beslissing is.
Ik wens je heel veel sterkte voor de komende periode want hoewel je er volledig achter staat zal het wel moeilijk zijn.
En ook in Zaandam is altijd een bakje koffie of een praatje te halen :)

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan