Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat een grote beslissing hebben jullie gemaakt maar voor jullie waarschijnlijk de beste, veel sterkte ermee en ook hier ben je welkom om eens een bakkie te komen halen , purmerend grootebroek is maar 20 minuutjes rijden
Gr Mascha
Jeetje Sonja, ik ben er even stil van. Heb even geen tekst....Maar net zoals iemand anders al zei; daar heb je niks aan. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor de tijd die komen gaat.
Moeilijke beslissing om te maken, fijn dat jullie wel zoals ik het begrijp op een goede manier uit elkaar gaan. Als jullie elkaar maar altijd blijven respecteren!
Jeetje meissie toch. Das even een verhaal. Ik moet zeggen dat ik het erg stoer en verstandig vind van jullie dat jullie niet maar door blijven gaan terwijl de koek op is. Ik wens je heel veel sterkte de komende tijd! Je kleine meisje gaat het wel redden hoor!
Tjemig Son...
Wat erg! Ja misschien uiteindelijk ook weer niet,maar goed. Zal toch effe flink vreemd zijn.
Heel veel sterkte voor jullie en hoop dat Danielle er goed oorheen komt