Wij gaan voor de tweede!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Twee weken terug zijn wij een weekendje weg geweest en hebben toen besloten om voor het tweede kindje te gaan! Ons zoontje is nu 14,5 maand.
Het worden dus weer spannende tijden. Ben benieuwd hoe het deze keer zal gaan. Hoop dat het ons gaat lukken. Bij onze eerste duurde het een half jaar voordat ik zwanger was..... Spannend!!!!

Groetjes Jojo

Hallo,

Zijn er nog meer mensen die bezig zijn voor het tweede kindje en hoe ervaren jullie het?

Groetjes Jojo

Hoi,
Nou ik had al gereageerd hoor maar hij staat er niet bij!! hmm??
maar ik ga nu ook proberen voor een 2e... mijn zoontje is 15 maanden nu!! hahha dus beetje erg vergelijkbaar allemaal... Spannend he???? Vind je het niet te snel??? Voor je andere kindje? dat hoor ik namelijk veel van mijn moeder, ik vind het wel leuk juist...

Hey Kimmie,
Grappig dat  jou zoontje ook 15 maanden is en  jullie gaan voor de tweede.
Denk dat je zelf belaa wanneer je er aantoe bent. Nu is ons zoontje minimaal  bijna 2 als tweede kindje komt en dat leeftijdsverschil hoor je heel vaak. Er zitten voor en nadelen aan, maar ons lijkt het ontzettend leuk. Zal wel druk zijn, maar ze zullen ook veel aan elkaar hebben door het kleine leeftijdsverschil. het kan overigens nog veel sneller. Je hoort vaak genoeg dat mensen na een half jaar alweer zwanger zijn. Dat zou ik niet willen, maar dit lijkt  me pima. Daarbij komt dat het misschien nog wel een tijdje duurt....  
We hebben er in ieder geval goed over nagedacht...

Succes ermee!
Groetjes Jojo

PS de site was een tijdje erg rommelig. Misschien dat je bericht daardoor niet geplaatst was. Leuk dat je het alsnog gedaan heb!

Hallo Jojo en kimmie,

Wij gaan ook voor de tweede alleen mijn eerste kindje is wel wat ouder dan die van jullie, dat scheelt namelijk ongeveer een jaar. Bewuste keuze overigens om er  wat langer tussen te laten zitten, net zoals jullie er bewust voor kiezen om de kids wat korter op elkaar  te  laten zitten.    Dus wij klussen gezellig mee, deze week vruchtbare week dus dat  wordt weer spannend, laatste 3  maanden dus niet gelukt wie weet deze maand.  

Groetjes Lotje

Nou wij zijn volop bezig hahha maar mijn spiraal gaat er maandag pas uit...
Vorige keer ben ik dwars door mijn pil zwanger geworden dus ja dan heb ik nu eigenlijk wel hoop dat het nu ook snel gaat!! Maar we zien het wel.. Dit is overigens wel de eerste voor mijn vriend en mij... Ik heb al een zoontje van 15 maanden en hij al 2 zoontjes van 5 en 6... Die straks overigens om de 2 weken bij ons wonen... DUSSSSS druk krijg ik het wel.. Nu werk ik nog fulltime omdat we nog 2 huizen hebben...
Zo heel verhaaL!!!! hahha maar iig allemaal spannend he?? heb nog nooit een zwangerschap gepland meegemaakt en vind het heelrijk om deze spanning nu te gaan hebben.. Bij mijn zoontje was ik al 10 weken zwanger toen ik erachter kwam!!! Meiden succes

Hoi hoi,

ik ben Nance 32 jaar, en heb ook een zoontje. Hij is 20 maanden.
Ook wij willen voor een tweede gaan. Voor mijn zoontje heb ik twee mk's gehad.
En het heeft in totaal 1,5 jaar geduurd eer dat ik echt zwanger bleef.
Dus ik verwacht nog niet erg veel de eerste tijd.Wel weet ik dat ik veel relaxter ben om zwanger te raken dan de vorige keer. Wel heb ik ovulatie testen gedaan om te kijken waarneer mijn ei ongeveer is. Vorige  zwangerschap was het dag 19 met een cyclus van 29 dagen.
En nu dag 17 met een cyclus van ongeveer 30 dagen.
Nou ik weer hier aan het lezen ben, gaat het toch stiekum weer een beetje kriebelen om zwanger te raken.
Vonden jullie het ook helemaal geweldig om zwanger te zijn? Ik heb genoten. Vooral toen ik die kleine ging voelen.

Nou, sucsex allemaal

Hallo Allemaal,

Ja, bij mij kriebelt het ook echt enorm. Zwanger zijn was fantastisch! Maar goed, eerst maar eens klussen. Merk wel dat ik op sommige momenten echt denk van gaat het wel lukken, ook al zijn we net bezig. Het komt eigenlijk omdat ik een jaar geleden naar het ziekenhuis ben geweest voor een echo. Had namelijk enorm veel last van pijn in mijn onderbuik en wilde weten of het allemaal wel goed zat. Bleek dat ik vleesboompjes in mijn baarmoeder heb zitten ( de gyn. zei ook dat het niet ernstig was), en ook iedere keer als mijn eisprong eraan komt dan heb ik echt pijn en soms beangstig mij dat heel erg. Misschien erg overbodig en ik ben ook wel positief maar soms krijg ik gewoon een eng gevoel.....!

Lotje

Terug
Bovenaan