Wij gaan voor de tweede!

Hey Dames,

Het wordt idd erg gezellig hier. Wij allemaal rond de zelfde leeftijd en in dezelfde levensfase.....LEUK! Maar even over dat grote bed gesproken voor de kids. Iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar vanaf 2 jaar kunnen ze makkelijk in een groot bed slapen....was in het begin ook wel even bang dat dat nog te vroeg is maar dat valt reuze mee. We hadden ook nog wel ff kunnen wachten maar dochterlief lag af en toe echt dwars in haar bedje. Dus de armpjes aan de ene kant door de spiraaltjes en de beentjes aan de andere kant. Het duurde trouwens ongeveer 12 weken voordat wij haar nieuwe kamertje thuis hadden, zoveel levertijd zat erop. Wij hebben in het begin nog een extra matras op de grond gelegd voor als ze er eventueel uit zou vallen.

Groetjes Lotje

Ja ik vind het nog net iets te jong hoor ja... maar mijn vriend heeft nog het ledikantje van zijn zoontjes dus kan Lennon daar nog wel een paar maanden in... Ik woon nu nog niet samen dus als we gaan verhuizen ( rond de zomer ) krijgt Lennon daar ook gelijk zijn nieuwe grote jongens kamer... Leuk he nu is het nog zon kleintje en straks is het al iemands grote broer... Hij is op dagverblijf ook helemaal weg van de andere kinderen doet ze allemaal troosten als ze huilen enzow... Maar ben benieuwd of dat straks ook nog zo is hahah.... Nu werk ik nog veel maar straks word ik ook gewoon 'huisvrouw' tot ik daar een beetje gewend ben en de kids wat ouder zijn... het lijkt me heerlijk!! Ik woon daar 5 min. bij de duinen vandaan dus Lennon krijgt ondanks dat er een 2e bij komt meer aandacht van me als dat hij ooit gehad heeft... Kan niet wachten tot het maandag is... Mijn vriend is nu 2 weken weg voor zijn werk en straks ( febr. ) dan doet hij dat iedere maand dus maar hopen dat ik voor die tijd zwanger ben anders is hij straks precies weg met mijn eisprongen hahahahha dan kom ik hem gewoon achterna hoorrrrr... Domme vraag maar wat is dat NOD?? waar staat dat voor??

Hey Kimmie,

Volgens mij betekend NOD de eerst dag dat je niet ongesteld bent geworden of het is juist de dag dat je ongesteld had moeten worden, iets in de trant
Maar goed, als ik het goed begrijp wil je dus stoppen met werken als je de 2e hebt of begrijp ik het verkeerd?

Lotje

Hoi Lotje, Ja jij hebt hier natuurlijk al ervaring mee!!!     Nou tips zijn altijd welkom toch??! maar dat matras zou ik zeker wel doen denk ik ja...

hoi!!

hier kriebelt het ook erg!
gestopt met de pil en nu wacht ik op mijn eerste ongesteldheid, ben benieuwd hoe snel mijn lichaam reageert. en misschien gaan we dan al voor ronde 1. (mijn vriend is nog neit helemaal overtuigd omdat ik het ontzettend druk heb met o.a. werk (vandaar dat ik niet zo vaak reageer), maar je weet toch nooit hoe lang het duurt voordat het raak is....
we hebben al  een zoontje van bijna 14 maanden.

groeten Janne

Ja voorlopig wel en dan ga ik een studie doen..
Mijn vriend werkt namelijk dan 2 weken op en 2 weken af en dan zie ik hem nog niet als hij thuis is... Ook krijgen wij zijn 2 jongens die 2 weken dat hij er is... Dus ik krijg het nog druk zat... Heb ik zo even 4 kinderen... Hahhah hmmm... Maar ja ik ben wel een workaholic dus zal best vanuit thuis wel iets gaan beginnen!!! Werk nu fulltime als alleenstaande moeder als projectleider financieel dus best heavy, ben wel gestopt met overwerken... Vroeger dacht ik toen ik onverwachts zwanger werd da tik koste wat kost 'mezelf' moest blijven met werk, hobbys en vrienden.. Nu ben ik er helemaal aan toe om mijn kind de aandacht te geven... Het gaat me allemaal steeds meer tegenstaan... Dus ja.. en jullie"??? Werken jullie nu??

Hoi Janne,
Het word steeds gezelliger hier!!!!!!! Ook jij succes he....

Hoi Kim,

Wij werken allebei. Manlief gewoon 5 dagen in de week en is het weekend vrij. Ik werk nog 3 dagen in de week. Door de week 2 vaste dagen en dan gaat de kleine naar de oma's en 1 dag in het weekend en dan is manlief thuis. Heb er ooit wel over gedacht om een dag minder te werken maar ik vind het nog prima zo. Kan in de toekomst nog altijd minder gaan werken en wie weet als ons gezinnetje compleet is en de kids gaan naar school dan ga ik misschien wel weer wat meer werken. Hahaha hoor mij, we zien het wel hoe het leven gaat lopen..

Lotje

Terug
Bovenaan