Hoi,
Wij zijn nu 6 jaar bij elkaar, waarvan 1 jaar getrouwd en dat bevalt echt super! In eerste instantie denk ik ook dat ik ga stoppen met werken. Ik vind het heel belangrijk om bij mn kindje te zijn vooral de eerste maanden en daarna zien we wel verder. Een baan van 13 uur lijkt wel lekker! Je bent er toch even uit, en als je een moeder hebt die wil oppassen, heerlijk! Voor jezelf zou het misschien ook wel lekker zijn, lekker onder de mensen en weer een heel ander denkniveau. Toch kan ik me goed voorstellen dat je er nog even over na wil denken voor als straks de 2e op komst is. Fijn om te horen dat er niet veel te veranderen lijkt. Zoiets groeit natuurlijk met je mee en je stelt je er op in. Maar toch, we genieten heel veel van onze tijd samen, ik denk dat we nog meer genieten met een klein ukkie erbij, maar dat zal de tijd moeten bewijsen.
En leuk Beerke dat jullie ook voor de 1e gaan, spannend he?! Ik hoop dat het voor jullie ook goed uit zal pakken en het niet lang op zich laat wachten. Zelf ben ik ook pas gestopt met de pil, de eerste week heb ik nog geslikt en heb mijn strip niet afgemaakt. Was er helemaal klaar mee hihi! Tzal wat zijn als het in 1x raak is(waar ik niet vanuit ga). Ik merk wel aan mijn lichaam dat er iets gaande is. Ik denk ontwenning van de pil. Heb pijnlijke borsten en krampjes in mn buik. Maar ben nu net 2 week gestopt dus zal nog niet iets gaande zijn van binnen. Ik merk ook inderdaad aanmezelf dat ik me gek loop te maken. Loop ik een winkel binnen wil ik graag even bij de babykleertjes kijken, en kijken wat ze nog meer hebben wat we nodig zouden moeten hebben wat ik nog niet bedacht had. ongelooflijk ! Toch heb ik mijzelf voorgenomen om er niet zo erg mee bezig te zijn, als het zover is dan zien we het vanzelf wel. Wij houden ons ook nog niet echt bezig met wanneer het de beste tijd van de maand is om "bezig" te gaan. We zien het vanzelf wel..
Misschien denken we daar anders over als we langer moeten wachten maar dat zien we dan wel weer! In ieder geval beiden veel succes!!
Liefs
Wij gaan ook voor ons eerste kindje! Ik ben 26 en mijn man
27 jaar! Ik heb september gebruikt om te ontpillen en we heb dan ook
veilig gevreeën. Maar zit nog steeds te wachten op mijn eerste
natuurlijke maandstonden . Ik hoop dat ik vlug ongesteld word en dat we er dan eindelijk aan kunnen beginnen.
Hoe
ervaar ik dit allemaal? Wel, eigenlijk ben ik er constant mee bezig
(fora, dingen opzoeken, boeken lezen, fantaseren, er over babbelen met
mijn ventje,...). Kortom ik maak mezelf helemaal gek ! Is dit bij jullie ook zo?
Ik ben wel "blij" dat er nog mensen in hetzelfde schuitje zitten waarmee ik lekker kan "kletsen".