Wij gaan voor onze 1e!!!!

Hey

Ook nieuw hier, lijkt me leuk als ik met jullie mee mag forummen...!!
Wij zijn in april getrouwd en gaan nu voor een kindje. We hebben afgesproken
ons er niet op te gaan fokkussen maar onbewust ben ik er heel erg mee bezig.

xx Greet

hoi,

ik ben ook nieuw hier (mijn allereertste berichtje :) ) ik ben 22 en mijn man 25 jaar.
we zijn nu een half jaar getrouwd en de kinderwens begint nu echt te komen..
ben net gestopt met de pil en ga oktober "gebruiken" om te ontpillen, nog even wachten dus, wil eerst even kijken hoe mijn lichaam reageert zonder de pil.
erg spannend allemaal!!
ben heel internet al aan het rondkijken naar babykamers, kleertjes, info over zwangerschap etc etc... dat belooft nog wat..

groetjes

Hallo,

ook wij gaan voor ons 1e kindje.
Ik merkte dat ik eind vorig jaar er al wel meer naar verlangde, maar nog niet zoiets had van: dat wil ik nu. Wel wist ik dat het geen 2 jaar meer zou duren. Mijn vriend had precies hetzelfde. Ik merkte in mei dat het toen echt begon te kriebelen, toen wist ik echt zeker dat ik het wilde. Ik was toen alleen nog bezig met een andere baan, dus we besloten ervoor te gaan als ik met m'n nieuwe baan was begonnen (heb wel een vast contract). In september ben ik bij m'n nieuwe baan begonnen, maar in augustus zijn we er toch maar voor gegaan, konden niet meer wachten.
Ik vind het ook super spannend allemaal. Verlang echt heel erg naar een kindje.
Ik ben 25 en mijn vriend 29.
Waar komen jullie vandaan? Ik woon in Overijssel.

Groetjes, Bloempje25

Hoi Allemaal,

Ook wij gaan voor ons eerste kindje, ik ben 22 en mijn vriend 27.
Wij zijn 5 en half jaar bij elkaar, en willen al een tijd een kindje, maarja ik zat op dat moment nog op school dus dat is niet wat, toen ik klaar was met school en ben gaan werken hebben we besloten om te wachten tot ik een vast contract heb je weer maar nooit tegenwoordig .   ik heb nu al een aantal maanden een vast contract, en ben in september gestopt met de pil.
Ik kom ook uit overijssel!

Groetjess

quote: 1986anne reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-10-2008 12:20:22'));

Hoi Allemaal,

Ook wij gaan voor ons eerste kindje, ik ben 22 en mijn vriend 27.
Wij zijn 5 en half jaar bij elkaar, en willen al een tijd een kindje, maarja ik zat op dat moment nog op school dus dat is niet wat, toen ik klaar was met school en ben gaan werken hebben we besloten om te wachten tot ik een vast contract heb je weet maar nooit tegenwoordig .   ik heb nu al een aantal maanden een vast contract, en ben in september gestopt met de pil.
Ik kom ook uit overijssel!

Groetjess

Mayka: jammer maar veel succes in de volgende ronde!!!

Allez, veel succes voor ons allemaal in de volgende ronde natuurlijk hé. Dat we vlug allemaal prijs mogen hebben !

Ik ben trouwens uit Belgisch-Limburg.

Ben juist teunisbloemolie-capsules gaan halen in de hoop dat ik hierdoor vlug ongesteld ga worden en we er eindelijk aan kunnen beginnen!    

inderdaad iedereen veel succes!!
wel leuk om er zo mee bezig te zijn, moet zeggen dat het forum nu al verslavend werkt, ga iedere keer even kijken of er al nieuwe reacties zijn gekomen..
ik kom ook uit overijssel trouwens...

@ bereke;

ik hoop dat je snel ongesteld word en dan kunt beginnen...
als je er eenmaal helemaal voor gaat, dan mag het toch ook wel zo ver zijn...
wachten duurt altijd zo lang.

Terug
Bovenaan