Wij gaan voor onze 1e!!!!

Hallo allemaal,

Mijn man en ik gaan ook voor ons eerste kindje! Ik ben 26 jaar en mijn man 27 jaar. Wij zijn 7 jaar samen, waarvan 1 jaar getrouwd! Wij wonen in Zuid-Holland. Om mij heen zijn al meerdere meiden voor de 1e of 2e keer zwanger, dus het kriebelt hier al een tijdje, echter vorig jaar een burn-out gehad waardoor we het nog even uitgesteld hebben. Half september ben ik gestopt met de pil en 15 oktober mijn NOD, ben dus benieuwd.. Ben er ook enorm mee bezig door boeken te lezen, Ouders van Nu, Kinderen, fora op internet etc. Een vriendin van me die nu van de 2e in verwachting raadt mij aan om me er niet teveel op te focussen, maar dat is zo moeilijk, onbewust ben je er constant mee bezig! En kan ik niet wachten om iedereen te vertellen dat ook ik zwanger ben!

Groetjes

halloooo

ook wij gaan voor onze 1e!!
ik ben 21 jaar en heb al eerder een abortus gehad, helaas was dat toen het beste, maar het bleef maar kriebelen en ik ben nog nooit zo gelukkig geweest met mijn vriend en onze relatie, we zijn nog niet superlang bij elkaar maar wij houden gewoon superveel van elkaar en we wonen ook al samen. ik ben dan ook gestopt met de pil en ik kan niet wachten tot ik eindelijk zwanger ben! al jaren droom ik over een eigen kindje en ik vind mezelf er volwassen genoeg voor. heb altijd al voor anderen gezorgd en zit ook niet meer op school. mijn vriend is binnenkort afgestudeerd en ik ga ook werken tot de baby er is en daarna als de baby wat ouder is ook weer parttime of fulltime. we wonen nu nog bij mijn vriend zijn ouders maar willen volgend jaar ons eigen stekkie gaan huren!
ook ik ben al stiekum aan het kijken voor babykleertjes en we hebbn ook al een naam voor een jongen, voor een meisje zijn we er nog niet uit.
ik weet niet hoe onze omgeving gaat reageren met name familie, maar we hopen positief, hoe oud of jong je ook bent, een kindje is toch het mooiste wat er is???
wij zijn zielsgelukkig met elkaar en ik ben het uitgaan en het vele drinken allang beu, ik wil gaan moederen! ik heb gisteren foliumzuur gekocht en nu is het afwachten...;-)

hopelijk zijn er nog meer jonge meiden die zwanger willen worden, of misschien al zijn, lijkt me leuk om ervaringen uit te delen !

Hoi Hoi

Bereke ik slik sinds een aantal maanden teunisbloemcapsule's niet om een regelmatige cyclus te krijgen (die heb ik nl.) maar voor de pijn  rond me menstruatie en het werkt dus wie weet bij jou! !

Mijn man en ik zijn beide 23 en we wonen op de rand van Gelderland/Brabant.
Dus ook nog lekker jong en tijd zat hopelijk maar als er veel mensen om je heen zwanger worden wil jij ook! Ik ben er meer mee bezig als mijn man, is dat bij jullie ook zo? die heeft zo iets van we zijn pas ff bezig en het kan best nog ff duren nu zijn we toch ook gelukkig. Okay hij heeft gelijk maar toch....

Grtz Greet

Greet, weet jij soms of het kwaad kan als je die teunisbloemolie heel je cyclus door neemt? En wat als je al zwanger bent maar het zelf nog niet weet? Kan dit geen kwaad voor het vruchtje? Heb al iets hiervan gelezen op internet maar ik weet het dus niet en ben wel beetje ongerust.

Hey bereke,  ik weet niet welke capsule's jij hebt maar ik heb ze op natuurlijke basis die je gewoon gedurende zwangerschap, borstvoeding etc mag slikken volgens de bijsluiter!
Dus daar ga ik dan maar van uit. Staat er in jouw bijsluiter niets over in?

Ik heb ze in een natuurwinkel gehaald. Ze hadden daar enkel "losse" teunisbloemolie-capsules. De bediende heeft ze gewoon afgewogen en in een doorzichtig potje gedaan. Heb dus geen bijsluiter, vandaar mijn vraag...

Hoi hoi

Ook wij gaan voor ons 1e kindje.
Ik ben 25 jaar en mijn vriend 27
We zijn nu met de 3e ronde bezig.
Vind het allemaal wel spannend.
Het wachten vind ik minder leuk, maar ja dat hoort erbij.

Liefs

hallo,

Nou vandaag weer aan het werk geweest (werk in het onderwijs) vroeg een jongetje aan mij, juf heeft u een baby in je buik?
Ongelooflijk he!? Misschien dat het ook wel opvalt omdat ik er zo mee bezig ben, maar vondt het nogal bijzonder.

Terug
Bovenaan