Wij willen ons 1e kindje !

Ik was al een jaar of 2 sowieso niet meer aan de pil, en toen we besloten dat een kindje nu wel heel welkom zou zijn was ik direct zwanger. Nu heb ik wel een cyclus van altijd 26 dagen, dus ik wist ongeveer wanneer mijn eisprong was. Daar hebben we toen wel even gebruik van gemaakt. 
Ik moet zeggen dat we toch best een beetje in shock waren toen er zwanger op de test verscheen. Nu bijna 6 weken zwanger... 
 
Heel veel succes en ik hoop dat het gauw mag lukken want inderdaad als je besluit dat jullie het graag willen, dan kan het niet gauw genoeg gaan!
 
Wij gaan dit jaar ook voor ons 1ste kindje! In september oktober willen we beginnen. Mijn laatste pil strook aan het slikken
Gefeliciteers sophieTHB.
 
 
Spannend om te gaan voor je eerste kindje!
het kan ontzettend snel gaan.
ik zelf ben 28. ( toen 27 ) en vanaf me 14de aan de pil.
ik dacht ook dat gaat wel even duren nog voordat me lichaam weer zelfs me menstruatie start etc.
ik was gestopt met de pil,
5 dagen later menstruatie van de pil en toen nog een eigen menstruatie een maand later. Daarna was het raak :)
mijn advies, denk er niet te veel aan.. leef gewoon zoals je nu ook leeft en het mooie wonder komt echt. Nu 33+2 dagen zwanger van ons mannetje :) veel succes x
 
Dit zijn nou eens positieve verhalen!
Ik zit nu al op mijn 40e dag.....pfffffffff....dat word mooi ongesteld zijn op vakantie denk ik....
Geen flauw idee dus wanneer ik mijn eisprong zou moeten hebben of heb gehad.. die ovulatietesten veranderen ook echt voor geen meter
Ik ga denk ik gewoon even lekker afwachten tot mijn lijf weer een normale cyclus heeft en daarna pas gaan testen en datums uitstippelen..
SophieTHB dat heb je slim gedaan dan.. als ik dit eerder had geweten had ik ook al een jaar lang eerder gestopt en veilig gesekst. Ik had toch altijd graag jong moeder willen worden. Maar ik mag echt nog niet zeuren dit is pas mijn eerste keer dat ik uit mezelf ongesteld moet worden en wat wil je als je al sinds je 13e/14e aan de pil zat..
 
Ik ben gelukkig alwel naar een maand ongesteld geworden, maar wel 2 dagen ?
ofja.. 2 dagen hevig en verder minimaal tot nu toe.
Ook heb ik mijn eisprong gevoeld, dat heb ik verder nooit zo erg gemerkt.
HAls ik deze elke x blijf voelen is het wel makkelijk haha
 
Wel leuk om te lezen dat het bij de meeste vrij snel is gegaan en dat sommige ook graag hun 1e kindje willen.
 
 
B-noniem, Wat spannend! Ik herken het zo dat je het wilt delen met anderen als het niet echt kan in je omgeving. Bij ons verwachten ze het ook nog niet vanwege de leeftijd (22&25).
Janneke, wat een gezelligheid.. twee meiden. En Sophie ook van harte gefeliciteerd met het prachtige nieuws!
 
Hopelijk hebben snel meer mooie verhalen!
 
(sorry voor het bizarre tijdstip)
 
 
Wat leuk om te lezen allemaal!

Wat een fijn forum, nu besef ik dat ik niet de enige ben die zo druk is met het zwanger worden ?

Ik ben nieuw op het forum. Sinds januari dit jaar gestopt met de pil en t/m m'n laatste menstruatie veilig ge....

Nu heb ik in dezer dagen mijn eisprong gehad en ben benieuwd of het nu meteen raak is. Het lijkt of ik al wat gekke dingen voel...? Rommelende buik, gekke steek in m'n onderbuik. 

Ik ben heel erg nieuwsgierig of ik m'n lichaam goed ken. Ben vanaf het begin meteen regelmatig geweest. 30 dagen, dus mag 17 augustus testen. 
Het zou dan ook ons eerste kindje zijn ❤️

Liefs!
 
Leuk om te lezen dat iedereen het eigenlijk wel hetzelfde ervaard haha..
Mijn excuus als dat ik weinig actief ben op mijn eigen gestarte topic.
Ik probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn , op advies van andere.
Als ik de hele dag op het forum ga neuzen word ik weer "obessief" haha en dat willen we voorkomen !
 
Menstruatie is weer voorbij dus we gaan het weer proberen op goed geluk !
Eind augustus zou ik weer mijn menstruatie moeten krijgen.... Hou jullie op de hoogte ! 
aIk ben benieuwd hoe het bij jullie verloopt, Ik lees natuurlijk wel jullie verhaleb :D
 
Terug
Bovenaan