Wij willen ons 1e kindje !

Goedemorgen allemaal, 

Ook ik ben nieuw hier, maar wat leuk om alle verhalen/ ervaringen te lezen zeg!
En om te weten dat je niet de enige bent! ;-)
Wij hebben ook besloten om te "beginnen" als in eerst mijn lichaam klaar maken en wachten op mijn natuurlijke menstruatie, tot die tijd doen we het nog veilig. Indien we die gehad hebben gaan we er voor!

Alleen stel ik nu al 2 dagen uit, mijn NuvaRing te verwijderen.
Ik vind het best spannend om de "controle" kwijt te raken na 13 jaar. Ik roep het al een jaar dat ik er klaar voor ben, nu is mijn partner daar ook en dan krijg ik plankenkoorts (?!) haha.

Vanavond moet ik me erover heen zetten.

Succes allemaal, maar vooral veel plezier!
 
wat een leuk topic!
ook wij zijn bezig voor ons eerste kindje, we willen het heel graag!!
ben helaas gisteren ongesteld geworden dus mag niet klagen, het was pas de eerste maand dat we bewust ermee bezig zijn. maar inderdaad; het blijft zo in je hoofd zitten...
hoe kan je er niet teveel mee bezig zijn als de wens zo groot is? 
super leuk om al deze positieve verhalen te lezen:)
 
succes allemaal en leuk om met elkaar in contact te zijn! 
 
Dieh,
succes vnaavond! snap dat het ook eng is om na zoveel jaar de controle te moeten loslaten, dat is ook spannend!
hopelijk heb je snel positief effect ervan:)!
 
Leuk topic!! Spannend hoor.
Ik word waarschijnlijk/hopelijk komend weekend ongesteld en heb dan 2 maanden "veilig" ontpilt.
Dan kunnen we echt starten!
 
RianneH, het is gelukt haha!
We zijn sinds vorige week dan ook "officieel" begonnen.

Volgens mijn "berekening" zal ik dan komend weekend mijn eisprong moeten hebben. 
De ovulatietesten liggen dan ook al klaar.

Ga er eigenlijk niet van uit, maar je weet maar nooit natuurlijk!
 
Heel veel succes meiden!! Ik ben vorig jaar augustus gestopt met de pil en was in de 7de ronde zwanger. Ik heb bewust ook geen onvulatietesten gedaan om er allemaal niet zoveel druk op te zetten en altijd nog blij dat we dat ook niet gedaan hebben. 
Door het stoppen met de pil had ik wel steeds andere kwaaltjes net voor de menstruatie waardoor ik idd ook vaak dacht oh zou het raak zijn! Maand vd zwangerschap geen enkele kwaal!
nu inmiddels 36 weken en over uiterlijk 2 weken wordt ik ingeleid! Het gaat allemaal snel hoor! Succes!
 
Wat een frustratie..
 
Ik ben 2 dagen over tijd,nu net getest ( kon niet wachten)
Maar helaas geeft de test aan , niet zwanger.
 
Zul je zien dat ik vandaag ongesteld word.
 
Terug
Bovenaan