Willen jullie bij de 20 weken echo het geslacht weten?

Nu de eerste 20 weken echo's dichterbij komen, werd ik even benieuwd of jullie het geslacht van het kindje willen weten. Ik ben echt zo benieuwd wat het wordt en hoop dat het goed te zien is. VOrige zwangerschap wist ik dat we een knul kregen, mijn man wilde het niet weten en dus heb ik het voor hem verborgen gehouden vanaf 25 weken. Op zich had dat ook wel wat maar ik zou het deze keer liever met hem willen delen. Hopelijk krijg ik hem deze keer zover.

Wat willen jullie?

Hoi,

Wij willen het wel weten! Ik ben veel te nieuwsgierig...ha,ha. En ik vind het ook wel erg leuk om alvast echte meiden of jongenskleding te kunnen kopen en niet al die saaie witte pakjes.
Bij de zwangerschap van m'n dochter hadden we het alleen aan m'n ouders en m'n zusje verteld. Denk dat we dat nu weer doen, alhoewel m'n vriend eigenlijk wil dat we het voor ons zelf houden. Maar ik denk dat ik dat niet volhoudt bij m'n ouders en zus, ik verspreek me vast een keer!

Groetjes,
Angel

Nee, wij willen het niet weten.
Hoewel ik nu de echo dichterbij kom wel steeds meer in de verleiding kom om het wel te vragen hoor.
Maar het lijkt me gewoon heel spannend om het pas na de geboorte te horen.

Mickey, 17w 2 d

Jaaaa, ik wil het weten! Uit nieuwsgierigheid en ook praktisch gezien: anders moet ik 4 namen verzinnen plus de beste combinatie jongens&meisjes-naam. En ik vind het leuk om toch al accenten aan te brengen in kleding en babykamer.
Maar ik kan me ook voorstellen dat het leuk is om het een verrassing te houden!

groetjes, Rudy

Nee,wil ik niet weten! De verrassing lijkt me zo wondermooi!
Al ben ik het met Rudy eens...   We moeten nu dubbel zo veel namen verzinnen, en dat valt niet mee. En qua inrichting kamertje zou het ook wel handig zijn.... Maar nee, toch niet!!

hoi hoi,

Nee, wij willen het niet weten...
Bij onze zoon wisten we het ook niet en ik vond het super zo die verrassing.
Nu willen we het ook niet weten.
Tuurlijk heeft het voordelen om het wel te weten, maar ik vind, en mijn mannetje ook, het superleuk dat dat ook voor ons nog een verrassing zal zijn...

Groetjes,
mama Peet

Wij willen het niet weten, de verrassing bij onze dochter vonden we erg leuk. Ik ben wel heel benieuwd, maar kan me zeker weten beheersen! Ik hoop dat we het over anderhalve week ook niet per ongeluk zien, dat zou ik jammer vinden.
Bij onze dochter was ik bij die echo er van overtuigd dat het een jongen was: zo'n wilskrachtige kin kon alleen een jongen zijn, dacht ik. Nou die wilskrachtige kin heeft ze en het past ook precies bij haar karakter maar het is toch echt een meid, haha!
Onze dochter blijft er trouwens bij dat het een meisje is (en ze moet Linus heten, hoe ze daar bij komt??? Ik denk dat we haar haar zin maar niet geven ;-)

Succes met het al dan niet bedwingen van de nieuwsgierigheid en ik hoop dat de kindjes meeewerken en wel of juist niet laten zien of ze jongen of meid zijn!

Liefs, Kaskes

Terug
Bovenaan