Willen jullie bij de 20 weken echo het geslacht weten?

nee wij willen het ook niet weten. nou ik eigelijk wel, maar me mannetje niet dus dan kies ik ook voor de verassing. al hoop ik wel iets te zien met de 20 wk echo. dat die kleine ff flink met de benen wijd gaat hahaha.

maar als we niks zien dan is het ook prima dan blijft het een verassing tot de geboorte.

xx Bambi

Op 20 februari is het zover. Dan hebben we onze 20-weken echo.

We hebben besloten om wel het geslacht te willen weten. Het lijkt ons toch praktischer met kleertjes enzo. Dus we hebben een compromi gesloten. Ik mag lekker gaan shoppen als het een meisje is en als het een jongetje is dan halen we alles van zolder en kan hij alles van ons zoontje aan!!!

Nog even afwachten dus!

ik ben 16 weken en drie dagen en wij weten het al hebben het al gezien op de echo
zijn veel te nieuwsgierig en wisten het bij de eerste twee ook al toch wel fijn om te weten want we moeten nu wel nieuwe kleertjes kopen en kunnen we rekening houden met de kinderkamer

Wij weten het ook al!    We vinden het helemaal geweldig om te weten!
We gaan ook nog een pretecho laten maken, dus dan zullen we het heel duidelijk zien denk ik!
Nu kon ik er niet wijs uit worden bij de 20 weken echo hoor! Maar die mevrouw heeft ook snel gekeken en niks gezegd tijdens het bekijken omdat er mensen bij zaten die het niet mochten weten!

Hoi!

Wij hebben maandag de echo gehad. De avond vantevoren heb ik er nog eens goed over nagedacht: Wil ik het nou wel of niet weten? Toen ik het me voorstelde dacht ik ineens: Als die man/vrouw het zou 'verraden' zou ik in huilen uitbarsten!
Dus nee, we wilden het niet weten en weten het ook echt niet. Nu kunnen we blijven fantaseren over ons jongetje of meisje. We houden alles gewoon neutraal en kijken na de bevalling wel weer verder!

Liefs, K

Sinds vorige week donderdag weten wij dat ons eerste kindje een jongetje is!!! wij wilden het voornamelijk weten omdat mijn moeder erg (ongeneeslijk) ziek is en dat we haar dan in ieder geval kunnen laten weten wat haar kleinkind is....

zelf heb ik nu heel erg het gevoel dat wij met z'n drieen zijn sinds ik weet wat het wordt.... het maakt het nog iets echter!

het geslacht geheim houden is voor mij geen optie: ik kan me niet voorstellen nog 20 weken op mijn woorden te moeten letten en de reacties zijn heel leuk!!

groetjes, saskia

hoi,

ik heb gister de 20 weken echo gehad en we krijgen een zoon. vond het echt heel vreemd om dit te horen we hebben nu een dochter van bijna 13 maanden en ben nog zo into de meisjes. haha. we hadden dan ook sterk het gevoel dat onze kleine uk een meisje zou zijn. we waren dan ook BLIJ verrast om te horen dat het deze keer een jongetje is. ben gister gelijk wezen shoppen heerlijk hahaha. zijn er al meer die het weten|?

liefs tanja

ik mag volgende week woensdag de 20 weken echo doen. kan iemand mij vertellen wat ze dan allemaal kunnen zien/ontdekken en kun je dan altijd het geslacht weten met die echo?
groetjes sandra

Terug
Bovenaan