Willen jullie bij de 20 weken echo het geslacht weten?

hoi,

ze kunnen veel zien maar niet alles. ze controleren zeg maar heel de baby. zijn de maten juist groeit alles mooi dicht (hoofdje) hoe ziet het hartje eruit alle aders juist aangesloten. hoe zien de voetjes eruit zijn het geen klompvoetjes. ze controleren het ruggetje geen open ruggetje. vanalles zeg maar. en nee ze kunnen niet altijd zien of het een jongetje of meisje is. de kleine uk wilt soms niet mee werkn en houdt zijn of haar beentjes mooi bij elkaar. ik heb twee keer geluk gehad dat ze het wel konden zien. maar dan nog is het geen 100% zekerheids garantie.   succes volgende week hopen dat alles in orde is!!
liefs tanja

wij willen het heel graag weten en ik hoop dan ook dat het duidelijk te zien is bij de 20 weken echo
nog heel ff geduld dus...
lijkt me zo leuk om echte meisjes of jongens kleertjes te kunnen kopen

xx

ja gisteren hebben wij de 20 weken echo gehad.
wat mooi zeg, wat je allemaal kunt zien.
alles was piek fijn in orde. heeft allemaal lang geduurt het meten en kijken, omdat het een zeer bewegelijk kindje is.
en ja we hebben gezien wat het word.
helemaal gelukkig zijn wij dat alles goed is....
en nu maar lekker kleertjes shoppen nu ik weet wat het is.
groetjes sandra

Hoi!
Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Gelukkig was alles goed! Wat prachtig om zo uitgebreid te zien. Bleek ook dat we 2 dwarsliggers hebben: de een ligt horizontaal tegen m'n maag aan de andere horizontaal tegen m'n blaas (ik was al geïrriteerd over die vele kleine plasjes de laatste weken haha). En we hebben ook het geslacht kunnen zien, hoewel van eentje zijn we niet helemaal zeker, want die lag niet zo gunstig. Maar de ander was overduidelijk. Heel blij zijn we!
groetjes, Rudy

Terug
Bovenaan