Willen jullie weten wat het wordt?

Hallo,

Willen jullie straks weten of het een jongentje of een meisje is??

Wij willen het straks wel graag weer weten! Tijdens mijn eerste zwangerschap wou ik het eigenlijk niet weten maar mijn man dus perse wel!! Uit eindelijk ben ik met hem mee gegaan! En vond het eigenlijk ook wel handig!

Nu willen we het graag weten ook mbt nieuwe spullen aanschaffen.

Groetjes Sylvia

ps nu hopen dat we het kunnen zien tijdens de medische echo hahaha

jaaaaaaaaaaaaaa,..zeker weten, liever nu al haha!

wij hebben twee meiden en ik heb absoluut geen voorkeur maar omdat we alles al hebben kan ik ook niks leuks kopen ofzo, als het een jongetje wordt kan alles op marktplaats en als het een meisje wordt kan ik alle spullen uit gaan zoeken!

heb jij een voorgevoel?

ik weet het volgende week als t beebje mee werkt :D
heb dan n pretecho ben dan 16 weken dus ben benieuwd of het kindje zijn of haar geslacht wil laten zien
maar als ik heel erg eerlijk ben hoop ik op n meisje , ik vind mijn zoon echt leuk , hijs helemaal gek en dol en leuk om te zien maar n meisje lijkt me zoo leuk
en als ik dan heel realistisch ben hoop ik gewoon dat hij of zijn kern gezond is , heb de laatste weken genoeg ellende meegemaakt met zieke of overleden kindjes

zo dat is al snel!!! ik ben jaloers hihi!

spannend hoor, en natuurlijk is het het belangrijkst dat het gezond is maar een kleine voorkeur hoort er bij hoor, ik heb het gek genoeg nu ook een beetje maar dan weer voor een meisje (heb er al 2), dat zal wel komen omdat ik helemaal niks anders gewend ben en het idee heb dat ik me geen raad weet met een jongetje haha.

nou veel succes volgende week en je laat t wel weten he!

owwww dat is leuk!!!! Daan weet je het al snel!! leuk zeg!

Stiekem hoop toch ook dat het een meisje is! Maar idd als het maar gezond is! Vind ik ook het belangrijkste!
Je moet ook niet te veel over al op internet lezen, brrrr krijg ik vaak kippenvel van!
Ik heb zelf ook nog een eigenforum samen met mijn zusje. En daar was laatst een meisje die was aangereden door een zatlap, ruim 30 weken zwanger en het kindje was door die klap overleden. babababbah

Wij gaan het straks niet aan iedereen vertellen trouwens! Ik wil het nog wel een beetje spannend houden!

jullie kunnen wel merken dat ik niks te doen heb he,..ik zit al uren op het forum haha, mijn vriend is weg en er is niks op de tv.

ja rot verhalen vaak he, dan sta je ineens weer even stil bij je eigen geluk. dat vind ik ook met momenteel china, ik kijk naar het nieuws met halve aandacht zoals altijd en ik hoor dat er zoveel scholen zijn ingestort en de tv gaat uit en ik ga shoppen.......maar moet je je nou eens voorstellen zeg dat jij daar woont en jouw kind zit daar op school,...verschrikkelijk!!!!!!!

had ik t maar op internet gelezen ... in de afgelopen 2 jaar 3 begrafenissen van kindjes meegemaakt eentje afgelopen week nog van n neefje van mijn viend :(

dat doet j beseffen wat je hebt en t dan ook eingelijk geen bal uitmaakt zolang t maar gezond is he :)

wil jullie bang maken hoor zei het ook vorige week nog wat bij n ander gebeurd is niet bsmetteijk en hoef niet bij jou te gebeuren

Terug
Bovenaan