Willen jullie weten wat het wordt?

Wij willen het heel graag weten! Lijkt me wel handig met spullen aanschaffen.
Ik heb een voor gevoel dat het een jongetje word. Vroeger zei ik altijd dat ik eerst een jongetje wil en dan een meisje. Maar goed nog even geduld en dan weten we het. Spannend!!

bij de beide meiden wisten we het niet, wilden het ook niet weten.
Nu wil ik het eigenlijk wel graag weten maar mijn man niet. Ach de verrassing is ook wel erg leuk hoor. Wat dat betreft, En aan het einde van mijn beide zwangerschappen heb ik gedroomd wat het werd, en dat kwam uit, dus wat dat betreft, zal het me niet verbazen als ik weer wat droom en het dan ook weet. We hebben nog even om er over na te denken. We hebben 2 meiden, zijn daar heel blij mee. Het maakt mij dus echt niet uit wat het wordt. Al zal ik voor mijn man een jongetje wel heel erg leuk vinden.

@hm: dat zeggen wij ook steeds als mensen vragen: wat wordt het? Een baby... :) Zitten ze vervolgens stom te kijken... Ja, wat dacht jij dan: een konijn????

Maar... ik wil het nu toch wel graag weten. In eerste instantie zei ik van niet, maar ik voel me best wel beroerd en heb het idee dat als ik weet: jongen of meisje, dat ik me aan het concrete vooruitzicht wat op kan trekken... (kan ik alvast wat kleertjes kopen enzo).
Maar goed, maar even kijken. M'n man is er nog niet helemaal van overtuigd en als ik me over een week of 5 als we die 20-weken echo gaan hebben, wel weer heel goed voel, zeg ik dan misschien wel weer; Laat maar, we zien vanzelf...

Als het bij de 20-weken echo niet te zien is, trouwens, vind ik het wel best: ga er geen aparte pretecho voor doen... Dan moet het blijkbaar zo zijn dat we het niet weten, :-D

Wat je ook kan doen, is gewoon tot het einde zeggen dat je wilt weten wat het wordt, maar dat je het nog steeds niet weet.

Pas als het geboren is wil je het dan waarschijnlijk weten

Hmm. ik denk dat ik dat doe, lijkt me wel leuk. Vind het zelf altijd wel leuk dat als je het al weet wat het word, dat mensen zitten te gissen "ik denk dat het een meid wordt" ofzo. En jij weet al meer.

Gr. Ingrid

Hoi
Wij willen het alletwee (gelukkig) niet weten. Hoop ook dat het niet per ongeluk bekend wordt ofzo (heb ik wel eens gehoord dat dat tijdens een echo gebeurde). Heb echt zin in de verrassing!

D

Hallo,

Wij willen het ook niet weten, ik vind het zo leuk om het als verrassing te hebben! Dat vond ik bij de eerste ook.
Mijn vriendin die tegelijkertijd uitgerekend was wist het wel en kon het dus niet geheim houden (kamertje met jongensspullen, jongenskleren, ze had het over 'hij'). Schoot dus niet op....dan kun je het net zo goed vertellen.

Mijn man had een collega en die zei gewoon: 'we krijgen een dochter, Sterre', die noemde dus al gelijk de naam, dat vond ik ook apart.

Ik wacht dus af, maar, heel veel mensen willen het wel weten of het een jongen of meisje wordt, ook hier op de site. Prima toch, ieder zijn ding!

Erica

Hoi!
Ik heb al een zoon van anderhalf en ben nu 12 weken zwanger van de tweede, hadden vandaag een echo!!Wij willen ook beiden niet weten wat het wordt en ik heb ook geen voorkeur!   groetjes Daphne

hoi!
ik wil het ook niet weten! m'n vriend maakt het niet zoveel uit, hij vindt het op zich wel handig om te weten, maarja, hoe handig is het..... we willen toch niet een roze of blauwe kinderwagen of zoiets..... wat ik wel stom vind, is dat er zo weinig leuke neutrale babykleertjes te koop zijn....komt natuurlijk omdat zoveel mensen al van te voren weten wat het is. maar goed, dan kopen we die kleertjes wel als ie geboren is!
ben wel heel benieuwd of je 't zelf zou kunnen zien op een echo. op de afgelopen echo lag de baby er echt zo duidelijk voor, 't is dat het toen nog te vroeg was om het te kunnen zien, maar met 20 weken zie je natuurlijk al een stuk meer.
afwachten maar!!
doei sabine

Terug
Bovenaan